دانشگر: با دو سه ماه دیرتر رفتن سربازی هیچ اتفاقی نمی‌افتد/ مجریان تلویزیونی برای یزدانی و مردامند نمک نریزند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مجری‌های تلویزونی هم خیلی حرف می‌زنند و نمک می ریزند از آنها خواهش چنین کاری نکنند.

محمد دانشگر بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل فجرشهید سپاسی در جمع خبرنگاران در مورد غیبت دو بازیکن استقلال بخاطر خدمت سربازی اظهار داشت: از نظر من برد خوبی بود. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم اما خودمان اصلا خوشحال نیستیم زیرا دو بازیکن خوب ‌مان بدجوری باهاشون برخورد می‌شود. انگار سیاوش یزدانی و حسین مردامند نمی‌خواهند اصلا به خدمت سربازی بروند. چرا این دو نفر سربازی می روند اما فرق دو سه ماه نمی‌دانم چیست؟!

وی افزود: برخی رسانه‌های ورزشی از دیروز ۲ هزار مطلب برای این بازیکنان زده‌اند. روحیه هواداران و بازیکنان را به بازی گرفته‌اند. من خودم در فجر شهید سپاسی سرباز بوده‌ام. بحث این نیست که مرادمند و یزدانی به سربازی نروند آنها به خدمت سربازی می‌روند. ولی با دو سه ماه دیرتر رفتن هیچ اتفاقی نمی‌افتد. تازه سیاوش یزدانی بازیکن ملی پوش مان است. سه چهار ماه دیگر تیم ملی به جام جهانی می‌رود او اکنون ۲۹-۳۰ سال شان است.این همه تلاش کرده برای بازی‌های جام جهانی، این پسر از نظر روحی خراب می‌شود. این کار را با تیم ما نکنند. آنها دو بازیکن خیلی خوب مان هستند. ما بردیم اما زیاد خوشحال نیستم حال و روزشان  را می‌بینم خیلی نگرانم با تاخیر دو سه ماهه هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.

دانشگر در مورد اینکه با جدایی آنها مسئولیت خودش در تیم زیاد می‌شود، عنوان کرد: بحث مسئولیت من نیست دوست داریم همه کنار هم باشیم. خواهش می‌کنم این قدر دامن نزنید و بزرگش نکنید. چیز خاصی نیست. بازیکنی که باید برود برای تمرینات جام جهانی باید در لیگ یک یا تیم دیگری برود و آینده‌اش به خطر می‌افتد. مجری‌های تلویزیونی هم خیلی حرف می‌زنند و نمک می ریزند از آنها خواهش چنین کاری نکنند.  چون این بازیکنان خیلی زحمت کشیده‌اند تا به اینجا رسیده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین نصرتی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    یا همه مشمولان لیگ برتر و کسانی که معافیت غیر قانونی گرفتند با هم میرن سربازی یا نمیرن.
  • چه روز قشنگی بود ..... IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    لنگی هستن دیگه یکی از یکی نچسب تر امروز بعد از بازی استقلال بافجر محمد رضا احمدی چیزی نمونده بود گریه کنه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ابرام US ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    با چند دقیقه بازی فوتبالیست «گا بنی » حتما زمین به آسمان رسیده است !! نظام وظیفه و سربازی که فوتبال نیست از گابن سرباز وارد کنند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی