نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
غول مرحله آخر؛ دشمن شماره یک مجیدی/ استقلالی‌های ضد مجیدی!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

فرهاد مجیدی و تیمش در کشاکش حاشیه های مختلف به وجود آمده برای استقلال تا رسیدن به قهرمانی باید از سد هفت تیم با سرمربیان استقلالی هم عبور کنند.

با نگاهی به مسابقات باقیمانده استقلال تا پایان لیگ برتر بیست و یکم مشخص می‌شود از مجموع ۱۱ مسابقه باقی مانده پیش روی استقلال تا پایان این فصل ۷ تیم شهرستانی با سرمربیان استقلالی شان در مسیر عبوری استقلال تا رسیدن به قهرمانی (احتمالی) در فصل بیست و یکم قرار گرفته‌اند.

تیمی که آخرین بار در لیگ برتر دوازدهم توانسته قهرمانی لیگ برتر را تجربه کند حالا پس از حدود ۹ سال با کسب نتایج مطلوب طی نوزده هفته اخیر و اختلاف 5 امتیازی با پرسپولیس، این امیدواری را نزد هوادارانش ایجاد کرده که بتواند در پایان فصل جاری عنوان قهرمانی را بار دیگر با نام استقلال گره بزند.

مروری بر هفت خوان پیش ‎روی فرهاد مجیدی و شاگردانش تا پایان لیگ برتر مشخص می‌کند چه مربیانی و از چه شهرهایی با انگیزه پایین کشیدن استقلال از صدر جدول، مقابل این تیم صف‌آرایی خواهند کرد.

هفته بیستم ؛ نساجی - ساکت الهامی

تیم فوتبال نساجی مازندران یا همان قائمشهر با سرمربیگری ساکت الهامی (که در دوران حضور فیروز کریمی و زنده یاد ناصر حجازی مربیگیری استقلال را عهده دار بود) در دور رفت مسابقات، استقلال را با نتیجه مساوی بدون گل متوقف کرد تا از جمله تیم هایی باشد که استقلال نتوانسته امتیاز کامل را از این تیم بگیرد. دیدار رفت دو تیم در تهران برگزار شد و حالا استقلالی ها باید در استادیوم امام رضا مشهد، مهمان نساجی قائمشهر در هفته پیش روی لیگ برتر بیستم باشند.

غول مرحله آخر؛ دشمن شماره یک مجیدی/ استقلالی‌های ضد مجیدی!

هفته بیست و یکم ؛ گل گهر سیرجان – امیر قلعه‎نویی

بی گمان سرسخت ترین استقلالی پیش ‎روی فرهاد مجیدی، تیم امیر قلعه‌نویی و شاگردان زخم‌خورده اش در استان کرمان به شمار می‌روند. گل گهر سیرجان که بازی رفت مقابل استقلال را به دلیل استفاده از بازیکن غیر قانونی با نتیجه ۳ بر صفر (به رأی کمیته انضباطی) به استقلال واگذار کرد به دلیل شکایت استقلال و پیگیری مکرر این مجموعه بابت نتایج کسب شده مقابل تیم‌های سپاهان و پیکان هم ضرر کرد تا ۷ امتیاز از دست بدهد و از کورس قهرمانی دور بماند. دیدار دو تیم در بازی رفت در شهر سیرجان برگزار شد و این بار گل گهر در هفته بیست و یکم با هدایت امیر قلعه نویی و انگیزه‌هایی که همه از آن خبر دارند به تهران می آید تا هر طور شده نتیجه ۳ بر صفر در دور رفت را تلافی کند.

هفته بیست و دوم ؛ صنعت نفت آبادان – علیرضا منصوریان

سومین سرمربی استقلالی پیش‎ روی فرهاد مجیدی و تیمش (تا رسیدن به پایان لیگ برتر جاری) علیرضا منصوریان با تیم صنعت نفت آبادان است. منصوریان که او نیز در دور رفت جزو معدود تیم‌هایی بود که یک امتیاز از استقلال صدرنشین گرفت این بار به جای آبادان باید در تهران و استادیوم آزادی مقابل شاگردان هم تیمی سابقش صف‌آرایی کند. منصوریان و کادرفنی استقلالی اش، همگی می دانند قهرمانی استقلال با فرهاد مجیدی ضامن ادامه حضور این مربی در کادر فنی استقلال برای فصل بعد است، از این رو قطعاً از هیچ تلاشی برای نشان دادن ضعف فرهاد مجیدی و تیم تحت امرش دریغ نخواهند کرد.

هفته بیست و ششم ؛ شهر خودرو – داود سیدعباسی

شاید تنها تیم پیش‎ روی استقلال با هدایت یک مربی استقلالی تا پایان فصل جاری که نسبت به سایرین رقیبی آسان تر به نظر برسد شهر خودرو مشهد باشد. تیمی که سید داوود سید عباسی هدایت آن را بر عهده داشته و در دور رفت نیز با نتیجه ۳ بر صفر در مشهد مغلوب استقلال شد. حالا این تیم و سرمربی جوانش به رغم تغییراتی که در نیم فصل زمستانی داشتند باید در تهران نهایت تلاششان را به کار بگیرند تا شاید حداقل امتیاز را از استقلال کسب کنند. تیمی که البته در خطر سقوط  است و برای فرار از انتهای جدول شاید حتی انتحاری به مصاف استقلال بیاید.

غول مرحله آخر؛ دشمن شماره یک مجیدی/ استقلالی‌های ضد مجیدی!

هفته بیست و هفتم ؛ فولاد خوزستان – جواد نکونام

پنجمین سرمربی استقلالی که در مسیر فرهاد مجیدی و شاگردانش قرار دارد جواد نکونام و تیم سرسختش در اهواز است. کاپیتان اسبق استقلال که حالا سرمربیگری فولاد را برعهده دارد در بازی رفت در تهران با نتیجه یک بر صفر، امتیاز کامل بازی را تقدیم مجیدی و شاگردانش کرد. اما در شرایطی که خیلی‌ها نکونام را در ابتدای فصل جاری کاندیدای سرمربیگری استقلال می‌دانستند قطعاً انگیزه‌های زیادی برای پایین کشیدن تیم مجیدی از صدر جدول درسر دارد. یکی از مسابقات سخت استقلال تا پایان فصل قطعاً بازی در اهواز مقابل تیم نکونام خواهد بود.

هفته بیست و هشتم ؛ آلومینیوم اراک – رسول خطیبی

رسول خطیبی و شاگردان خطرناکش در تیم آلومینیوم، ششمین خوان استقلالی پیش‎ روی فرهاد مجیدی هستند. تیمی که در بازی رفت نیز در اراک توانست یک امتیاز از استقلال نباز بگیرد این بار در تهران و روی زمین چمن مسطح آزادی با این انگیزه مقابل آبی‌پوشان تهرانی می ایستد که ضمن بالا کشیدن خودش در جدول رده‌بندی برای کسب احتمالی سهمیه آسیایی، مانع از قهرمانی استقلال شود.

هفته سی ام ؛ غول مرحله آخر – محمود فکری

اما در آخرین هفته سی ام مسابقات لیگ برتر بیست و یکم کسی مقابل فرهاد مجیدی قرار می گیرد که پیش از او هدایت همین استقلال را در دست داشت و پس از کناره گیری از سرمربیگری استقلال رسماً و علنا اعلام کرد افرادی باعث جدایی‌اش از استقلال شدند که می‌خواستند فرهاد مجیدی جایش را در استقلال بگیرد. اگر انگیزه های محمود فکری برای مقابله تیمش با استقلال را بیشتر از امیر قلعه‌نویی ندانیم قطعا کمتر هم نیست. مربی که تیمش (در لیگ بیستم) در صدر جدول بود اما بابت فشارهای بیش از حد فضای مجازی پس از هفته اول دور برگشت فصل قبل (بازی با سپاهان) از هدایت استقلال کناره‌گیری کرد. او با تیم نفت مسجدسلیمان در هفته پایانی خوان هفتم یا غول مرحله آخر مقابل مجیدی برای رسیدن به قهرمانی محسوب می شود. بازی رفت دو تیم با حضور کادر فنی قبلی نفت مسجدسلیمان در همان شهر با حساب سه بر صفر به سود استقلال به پایان رسید و حالا محمود فکری (که از اوایل دور برگشت هدایت این تیم را برعهده گرفت) در تهران انگیزه زیادی برای متوقف کردن استقلال خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    به غیر از قلعه نوعی و شاید نکونام که شرافت دارن.مابقیشون کاملا در خدمت استقلال هستن و تمام تلاششون برای موفقیت استقلال میکنند.آخرش هم مثل عنایتی با تئاتر همه را فریب میدن.
  • مجهول الهویه IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    غول؟ کدوم غول اینها که گفتی جلو پرسپولیس ی مساوی میگیرن. لیگ امسال بدجوری دورهمی استقلاله.
    • کوهمره_جروق IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      به غیر از قلعه نوعی و شاید نکونام که شرافت دارن.مابقیشون کاملا در خدمت استقلال هستن و تمام تلاششون برای موفقیت استقلال میکنند.آخرش هم مثل عنایتی با تئاتر همه را فریب میدن.
    • حسین IR ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      اولآ این مربیانی که اسم بردید باشرفترینند اینها در گذشته هم ثابت کردند ولی اگر لنگی بودند ۲۱امتیاز به لنگ تقدیم می کردند شما یک لنگی داشتند ۶امتیاز رفت وبرگشت ۳امتیاز هم حذفی جمعا ۹ امتیاز تقدیم کردند حالا مجتبی حسینی پیکان هم بخاطر رفاقت با گلممد گول خورد ورقابت راباخت
    • عادل IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      خبر ورزشی قلم خودت را نفروش این قلم حرمت دارد بطوری که در کتاب آسمانی بنام همین قلم سوره نازل شده مگر شاه فرهاد مجیدی چه هیزم تری به شما فروخته غیر از اینکه درقبال تیمش مسؤلیت دارد وبرای موفقيت تیمش زحمت می‌کشد پس چرا به شما زور آمده خبر جون یک زمانی ناصر احمدپور سردبیر این روزنامه بود از همه طیف افراد طرفدارش بودند چرا رسالت خود را از دست داده اید انصاف هم خوب چیزیست یعنی تومی خواهی سیاست تفرقه بیانداز وحکومت کن راه بیاندازی این کارها عاقبت خوبی ندارد
  • م IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    از قضا فرناز وشهناز هیچ نگران نیستند چون این به اصطلاح مربیان استقلالی همشون با فرناز دستشون تو یک کاسه است
    • داریوش حسینی منفرد IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      کافر همه را به کیش خود پندارد همه که مثل تاتار نیستن مکتب تاج با لنگ فرق داره
  • بهزاد ایمن IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    واقعا هم غول نمیدونم چرا از ماست که بر ماست تار تارو ببین!!! راحت با گذاشتن دروازه بان ناشناخته به پرسپولیس راه داد👿 مطلبی که هست اینه که از ماست که بر ماست باشرافت بودن این مربی ها خیلی خوبه و رقابت باهاشون ترسناک واقعا مخصوصا نکونام و قلعه نویی واقعا تیم خوبی دارن امیدوارم از دوازده خان به سلامت رد شیم 💙💙💙💙💙💙💙💙💙
  • محموددایی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    قطعاهمشون درمقابل کیسه وامیدن وتنهاکسی که مطمعنم تیم کیسه روشکست میده فولادخوزستان وجوادنکونام هستش
  • اس IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    صد خان هم باشند به امید خدا وکوری چشم دشمنان با سر بلندی رد خواهیم شد
  • غضنفر IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    البته اگر غول ها شبیه تیم هوادار و سرمربیش باشند جلوی رقبای استقلال با هند و زمین و حواشی هر طور شده امتیاز می‌گیرند و در مقابل استقلال با دادن یه پنالتی هلو و دروازبانی که از این رو به اون رو میشه ما اثری از یه تیم معمولی هم نمی‌بینیم چه برسه به غووول!!!!
  • رمضانی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    گر حکم شود که آبی قهرمان شود. در شهرهرچه مربی باشد فنا شود فرق نمی کنه تارتار لنگی باشه یا ژنرال آبی یا یحییای هوچیگر . این حکم شاه فرهاد است
  • میرزا کوچک خان DE ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    7 timeh SHahrestani. Yani chi
  • مافیای لنگ IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    دشمن شماره 1 شما هستین با اون باند بزرگ قدرتمند و فراقانونی لنگ
  • آبی تر از آنیم...... US ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    به امید خدا و دعای همه تاجی ها هفت خان رستم را با موفقیت و بهروزی پشت سر میزاریم و تاج قهرمانی را بر سر می گذاریم.قهرمانی بدون حمایت و این همه ناعدالتی واقعا لذت بخش خواهد بود.تاج همه تاجیا برقرار
  • حسین IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    این موضوع نشان‌دهنده مکتب پاک استقلاله که همه امید دارند که مربیان آبی لیگ جلو قهرمانی استقلال و بگیرن،، حالا مقایسه کنید با مکتب لنگ و مهدی تاتار و حمید استیلی و افشین شارلاتان و... تنها لنگی پاک علی دایی بود تمام
  • حسنوند IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    درسته این اینا همه با مجیدی دشمن هستن وبا تمام وجود در مقابل مجیدی برای برد تیمشون تلاش میکنن مثل تار تار نیستن که هر فصل۶ امتیاز کامل با دروازه بان سومش برای لنگش کنار میزاره در عوض باتمام وجود در برابراستقلال برای لنگش بازی می کنه اگه مردی چاپ کن
  • کیسه ی مظلوم و منفور. IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    هر هفت تای اینایی که نام بردید در کل کیسه کشایی هستند که از عمق وجودشون نسبت به پرسپولیس عقده دارن.مطمئن باشید همشون تا بتونند با کیسه ی تهران همکاری میکنند تا بلکه بعداز یک دهه کیسه رو از بدبختی نجات بدن.نمونه ش همون قندلی که با کثافتکاریش باعث شد ۷امتیاز مثل نقل و نبات به تیمهای دیگه کادو بدن.اما پرسپولیس یکه و تنها و فقط به لطف غیرت خودش و هواداران بیشمارش جلوی تمامیه این کیسه کشا با افتخار ایستاده و تا حالا هم پوزه همشون رو ۵سال پشت سرهم بخاک مالیده و امسالهم برای ششمین بار اینکار را به انجام خواهد رساند.
    • بهزاد ایمن IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      داداش تو بازیهای تیمتون میبینی یا فقط بازیهای استقلال و میبینی احتمالا دوتا بازی آخر تیمت ندیدی هیچ اما در بی رو که دیدی دیگه برنامه کارشناسی ضرر و زیان تیمها رو چی اونم ندیدی ؟؟؟؟؟؟؟ میگم اصلا چیزی میدونی یا فقط به عنوان هوادار یه چیزی میگی عزیزم
  • آبی تر از آنیم...... US ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    به امید خدا و دعای همه تاجی ها هفت خان رستم را با موفقیت و بهروزی پشت سر گذاشته و با همه ناعدالتیها تاج قهرمانی را به سر خواهند گذاشت.قهرمانی سالم و بدون دخالت و سفارش.تاج همه تاجی ها برقرار.
  • مت IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    اگه لنگ بود، همین آلان 21 امتیاز به حسابش واریز شده بود و قهرمانیش مسجل بود ولی استقلالیا میام مردونه تمام تلاششون میذارن و بازیشون میکنن
  • علی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    استقلال باید سریع رابسون جانواریو رو برای دفاع جذب کنه چه با یزدانی چه بدون یزدانی همون دفاعی که مافیای لنگی فوتبالمون اونو از استقلال فراری دادن آقای مجیدی خواهش میکنیم هرچه سریعتر اونو جذب کنید بازیکن بدون تست وفقط از روی فیلم نمیخوایم نتیجه ش میشه رودی ژست ولی رابسون امتحانشو پس داده نذاريد دیربشه
  • حسبی الله IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    چقد فشار تو این متن بود شمام حس میکنین خخخخ اووووووووووووووووف دم شاهمون گرم که دشمناشو اینجور فشاری کرد
  • ابجدیه کیسه IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    فرناز جون حیا کن کیسه را رها کن🤣🤣
  • کوهمره_جروق IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    به غیر از قلعه نوعی و شاید نکونام که شرافت دارن.مابقیشون کاملا در خدمت استقلال هستن و تمام تلاششون برای موفقیت استقلال میکنند.آخرش هم مثل عنایتی با تئاتر همه را فریب میدن.
  • قلب آبی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    جونم شاه فرهاد که لنگی جماعت رو سوزونده💙✌️
  • داریوش حسینی منفرد IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    خدا را شکر که اکثر تیمها سرمربیشون از مکتب تاج کبیر هستن همه با شرافت اگه ۴تا سرمربی مثل تاتار لنگی تو لیگ باشه جلو لنگ وا میدن
  • 6 IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    همشون بموقع وا خواهند داد. تاريخ تكراري است و كيسه ناپاك!
  • قیطور IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    اتفا حسینی وتارتار معتقد ترین .با ادب ترین از همه مهمتر شخصیت شما حتی لباس پوشیدنشون الگوی ادب
  • قیطور IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    باش شاید یه روزی صبح دولتت بدمد شاید دهه دویست
  • احمو IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    خیلی حال می دهد که آبی دلان ۳ امتیاز بهمون بدهند تا لنگی دلاک بسوزند
  • حسن IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    پس با این حساب قهرمانی امسال با استقلاله
  • مسیح اله IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    خدا را ور نظر بگیرید قبل از اینکه تعصب خود را نشان دهید تمام سرمربی های سرخ در مقابل پیروزی وا می‌دهند ولی مکتب استقلال اینجور نیست
  • مجید پرویری IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    خبر ورزشی تا کی میخای از تیم حکومتی پیروزی حمایت کنی و استقلالییارو به جون هم بندازی
  • کیسه +6+6 IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    امتیاز معیشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی