دبیر: هر جا حس کنم به درد کشتی نمی‌خورم می‌روم/ اگر شهوت قدرت داشتم، برای ریاست می‌آمدم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون کشتی گفت: اگر شهوت قدرت داشتم، برای ریاست کمیته ملی المپیک اقدام می‌کردم.

علیرضا دبیر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در خصوص ابطال حکم فعالیت هیات علمی‌ها در فدراسیون‌ها، عنوان کرد: همان قدر که ماده و تبصره وجود دارد تا قانونی تصویب شود، همان قدر هم برای رد قانون تبصره وجود دارد. هر جا حس کنم به درد کشتی نمی‌خورم، دستشان را می‌بوسم و به زندگی‌ام می رسم. تا زمانی که باشم، کار می‌کنم و اهل استعفا هم نیستم.

رئیس فدراسیون کشتی افزود: من اصلا مامور نیستم. ساعت دانشگاه را پر می‌کنم و ریالی از فدراسیون نمی‌گیرم اما سرمان پایین است. باید بررسی شود قانون دیوان عدالت اداری بالاتر است یا مجلس. حتی گفتند اعتراض کن اما کار شخصی نمی‌کنم. اعتراض‌هایم به خاطر کشتی بوده؛ نه خودم.

وی در پاسخ به اینکه در صورت تصویب شما از هیات علمی استعفا می‌دهید یا فدراسیون، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم کار به آنجا برسد.

دبیر درباره ارسال نامه‌ای به برخی اعضای هیات اجرایی مبنی بر استعفا، اظهارداشت: از نظر قانون ۴ سال هیات اجرایی به پایان رسیده و هر مصوبه‌ای تا مجمع غیرقانونی است. حالا مجمع ۱۷ اسفند باید تصمیم بگیرد. من هم یکی از اعضای مجمع هستم. ۴ سال پیش مجمع به فرد رای نداده و به روسای فدراسیون‌ها رای داده است.

وی افزود: پیشنهاد من بود برخی روسا که حتی فدراسیون المپیکی ندارند، کنار بروند و به جای ۵ نفر باید ۷ نفر باشند. فدراسیون غیر المپیکی نباید برای فدراسیون‌های المپیکی تصمیم بگیرد. باید به المپیک و بازی‌های آسیایی احترام بگذارند و خواهش من این است استعفا کنند. صالحی‌امیری خودش انگیزه‌ای برای ادامه کار ندارد اما مجمع باید برای ریاست کمیته تصمیم بگیرد. خواهش من از دوستان این است که اگر نباشند، بهتر است. امیدواریم ۱۷ اسفند هرچه مجمع تصمیم می‌گیرد، همان شود. اگر بودجه فدراسیون را می‌خواهیم، سهم‌خواهی نیست. من اگر شهوت قدرت داشتم، برای ریاست می‌آمدم.

رئیس فدراسیون کشتی درباره اینکه شنیده شده قرار است هفته آینده بودجه واریزی شما از کمیته به ۲۲۵ درصد برسد، گفت: دروغ است. کمیته و هیات اجرایی یک دهم حق کشتی را ندادند و یکی از اعتراضات من این است. بودجه کشتی نسبت به مدال‌هایی که این رشته می‌گیرد، هیچ است.

وی در خصوص شرایط کشتی خوزستان گفت: یکی از قطب‌های کشتی فرنگی است. این استان با برنامه ریزی خوب باید به جایگاه خود برسد، طلای المپیک بگیرد و مدال‌های جهانی آن مستمر باشد. رقابت فارس، خوزستان و قم را در کشتی فرنگی دوست دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عباس FR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    گرین کارت
  • mahdi IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    یکبار خودت را نشان دادی همان موقع که به ناحق به المپیک رفتی
  • علیرضا توانافر IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    اتفاقا بمونید تو فدراسیون کشتی به نفعتون چون کشتی با شما پیشرفت کرد تا حدودی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی