نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
جدایی امباپه از پاری‌سن‌ژرمن قطعی شد/ رد چک سفید امضا از سوی کیلیان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشنهاد عجیبی که پاریسی‌ها برای جلب نظر امباپه ارائه کردند به نظر می‌رسد آخرین راهکار آن‌ها برای حفظ این ستاره باشد.

کیلیان امباپه پیشنهاد ویژه و چشمگیر پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد را رد کرده است و به نظر می‌رسد که جدایی این ستاره جوان از تیم پایتخت فرانسه در تابستان آینده، قطعی است.

امباپه مدت‌هاست که از تمایل خود به جدایی از پاری‌سن‌ژرمن و تجربه کردن چالشی جدید حرف زده است. او تابستان گذشته به صراحت تلاش خود را برای ترک پی‌اس‌جی انجام داد اما پاریسی‌ها اجازه رفتنش را ندادند. با این وجود مقامات پاری‌سن‌ژرمن همچنان در مورد تمدید قرارداد این بازیکن اصرار دارند و در فاصله سه ماه مانده به پایان فصل به این بازیکن فشار می‌آورند که پای میز مذاکره بیاید.

روزنامه اسپانیایی «مارکا» در این مورد نوشته امباپه آخرین پیشنهاد پی‌اس‌جی که ارائه چک سفید امضا به این بازیکن بوده را رد کرده است. این ادعایی است که ماریو کورتگانا، خبرنگار روزنامه مارکا داشته و در توئیتر خود نوشته است. او نوشته پاری‌سن‌ژرمن مقابل ستاره فرانسوی یک چک سفید امضا قرار داده و به او اعلام کرده هر عددی که می‌خواهد روی آن بنویسید اما کیلیان به این پیشنهاد نیز پاسخ منفی داده است.

رئال مادرید محتمل‌ترین گزینه برای امباپه در فصل آینده است و به نظر می‌رسد که این ستاره جوان عزم خود را جزم کرده که فصل آینده در تیم پاریسی حضور نداشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی