نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
آخرین وضعیت مهاجم مد نظر یحیی برای حضور در پرسپولیس/ خواسته مهم شهاب زاهدی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین با وجود برقراری شرایط جنگی در این کشور نمی تواند فعلا قرارداد خود را با این باشگاه در رقابت‌های لیگ اوکراین فسخ کند.

در پی حمله ارتش روسیه به بخش‌هایی از لوهانسک و دونتسک، فوتبال باشگاهی در اوکراین به حالت تعلیق در آمد. با اعلام فدراسیون فوتبال اوکراین، در پی تحمیل جنگ از سوی ارتش روسیه، مسابقات لیگ فوتبال اوکراین تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در آمد.

همین موضوع سبب شد تا یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس خواستار بررسی شرایط شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم زوریا لوهانسک اوکراین برای فسخ قرارداد و حضورش در این تیم بشود.

قوانین نقل و انتقالاتی مربوط به فوتبال باشگاهی ایران به صراحت عنوان کرده است اگر بازیکنی که در نیم فصل اول تحت قرارداد با باشگاهی در جهان بوده است باید تا پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی فسخ قرارداد قانونی خود را انجام دهد در غیر اینصورت بازیکن آزاد محسوب نمی‌شود و نمی‌تواند در ادامه مسابقات باشگاه خود را تغییر دهد.

از این رو با توجه به اتمام دوران نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر ایران در فصل جاری شهاب زاهدی اجازه انتقال به باشگاهی از ایران را ندارد. او در صورت فسخ قرارداد نیز باید تا پایان فصل منتظر بماند تا بتواند از فصل آینده بازی کند.

همچنین شهاب زاهدی از مدیر برنامه‌های خود خواسته تا پاسخی به پیشنهادات ایرانی ندهد و فعلا تصمیم قطعی به ماندن در اروپا گرفته است. از این رو پرونده حضور این بازیکن در پرسپولیس بسته شده و زاهدی فعلا به تیم سابق خود در ایران باز نمی‌گردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی