۰
عکس| اضافه شدن ستاره ایرانی به تمرین گروهی تیم جدیدش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن سرانجام در تمرینات گروهی تیم جدیدش حاضر شد.

خبرورزشی - سردار آزمون که اخیراً از زنیت سن‌پترزبورگ جدا شد و با قراردادی پنج و نیم ساله به بایرلورکوزن پیوست، به دلیل مصدومیتی که از ناحیه لیگامنت داشت، هنوز نتوانسته است برای این تیم بوندس‌لیگایی به میدان برود. آزمون ۲۷ ساله که هفته پیش هم دچار ورم لوزه شده بود، با تکمیل فرایند ریکاوری خود و چند جلسه انفرادی تمرین کردن، عصر روز گذشته (پنجشنبه) سرانجام به تمرینات گروهی لورکوزن اضافه شد.

جراردو سِوانه سرمربی بایرلورکوزن که حالا پاتریک شیک بهترین گلزن خود را به دلیل پارگی فیبر عضلانی ساق پایش برای چند هفته در اختیار نخواهد داشت، چند روز پیش درباره وضعیت مهاجم ایرانی‌اش گفته بود: آزمون ممکن است اواخر هفته تمرینات اولیه گروهی را با تیم داشته باشد، سپس خواهیم دید که او چه حالی دارد و اینکه آیا سردار برای یک مأموریت کوتاه در دسترس است یا اینکه یک هفته بعد او را در اختیار خواهیم داشت.

بایرلورکوزن که در حال حاضر با ۴۱ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا جای دارد، فردا (شنبه) پذیرای آرمینیا بیلفلد خواهد بود که حضور آزمون در این بازی بسته به وضعیت او در آخرین تمرین این تیم و البته تصمیم سِوانه دارد.

عکس| اضافه شدن ستاره ایرانی به تمرین گروهی تیم جدیدش

عکس| اضافه شدن ستاره ایرانی به تمرین گروهی تیم جدیدش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی