نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
۰ |
۵
پلن دوم استقلالی‌ها برای جذب مدافع آزاد خارجی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چنانچه تلاش‌های مدیران استقلال بی نتیجه باشد، آبی پوشان برای جذب مدافع آزاد خارجی اقدام خواهند کرد.

استقلالی‌ها هنوز برای حل مشکل دو بازیکن سرباز خود ناامید نشده‌اند. مدیران این تیم طی ماه‌های گذشته سخت در تلاش بوده‌اند تا با استفاده از قوانین نظام وظیفه درخصوص تعویق در اعزام بازیکنان سرباز، زمان اعزام سیاوش یزدانی و حسین مرادمند را به تعویق بیندازند.

این اتفاق تاکنون بی نتیجه بوده و حتی چهارشنبه و در روز دیدار برابر فجرسپاسی نیز سازمان نظام وظیفه با انتشار اطلاعیه‌ای، از اعزام دو مدافع نامبرده خبر داد. پس از پیروزی آبی پوشان در آن دیدار، استقلالی‌ها با صدور اطلاعیه‌ای بلند بالا، به انتقاد از تصمیم صادره پرداخته و اعتقاد داشتند که یزدانی و مرادمند با استفاده از قوانین جاری کشور، قادر به تعویق در زمان اعزام خود خواهند بود.

با این حال و در صورت قطعی شدن اعزام دو مدافع این تیم، پلن دوم استقلالی‌ها جذب مدافع آزاد خارجی است. مدیران باشگاه در تلاش هستند تا اگر مشکل سیاوش یزدانی و حسین مرادمند حل نشود، بتوانند یک مدافع آزاد خارجی را به خدمت بگیرند.

از این رو تلاش‌ها برای یافتن یک مدافع باکیفیت و خارجی که آزاد باشد، آغاز شده است. باید دید مدیران استقلال در روزهای جاری موفق خواهند شد که اعزام یزدانی و مرادمند را به تعویق بیندازند و در صورتی که پاسخ منفی باشد، سریعا یک مدافع آزاد خارجی جذب خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی