نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پسرم می ترسید بنا جواب سلامش را ندهد/ من اصلاً کشتی گیر نیستم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرنگی کار سابق تیم ملی و دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک، گفت: بنا مربی ام بوده و احترامش را دارم.

سعید عبدولی که برای دیدن مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در سالن مسابقات حاضر شده بود، درباره دیدار و گفت‌وگو با سرمربی تیم ملی، گفت: پسرم برای سلام و احوالپرسی رفت، من هم رفتم که تنها نباشد. می‌خواست به محمد بنا سلام کند، گفت نکند جواب سلامم را ندهد که گفتم نه برو. بعد که او برای سلام کردن جلو رفت، من و محمد بنا هم احوالپرسی کردیم و چیز خاصی به هم نگفتیم.

وی در مورد دلیل مصاحبه‎ هایش علیه محمد بنا ادامه داد: ما با هم مشکل خاصی نداریم. بحث این بود که انتخابی به درستی برگزار شود، پدرکشتگی که ندارم، مربی‌مان هست، احترامش را داریم. چند سال هم بگذرد از این احترام کم نمی‌شود. او همیشه می‌گوید اینها بچه‌هایم هستند.

دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک درباره برنامه‌های آینده‌اش، گفت: برنامه خاصی ندارم، من اصلا کشتی‌گیر نیستم، برگردم به کجا؟ به مربیگری هم علاقه ندارم.

عبدولی درباره جام تختی گفت: مسابقات روز اول را زیاد نگاه نکردم چون تا ۴ صبح سر زمین کشاورزی بودم. کشتی‌هایی که در سالن دیدم خوب بود. دو سه کشتی‌گیر خوب بودند، شرایط کشتی خوب شده و از نظر فنی تعدادی آمده‌اند که جای امیدواری است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • واعظ آشتیانی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    عبدولی خودش صادقانه اعتراف کرده که کشتی گیر نیست . در کشتی فرنگی هر چه داریم و نداریم از محمد بنا است . قبل از بنا هیچ بودیم ، بعد از بنا هم دیدیم که هیچ حرفی برای گفتن نداریم . باید قدردان بنا باشیم و از نعمت وجود بنا برای پرورش مربیان جوان استفاده کنیم با شرط رعایت ادب و احترام .
  • رضا IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    واقعا سعید عبدولی بهترین کچشتی گیر و بی ادعا است من که دوستش دارم ایچشاله موفق باشه
  • رضا IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    جناب بنا در موفقیت ایران بسیار موثر بوده و هست. اما برادر بنا!!! انتخای شفاف بزار و حاشیه ها رو کم کن. شاید شما هم یک درصد دچار اشتباه بشی. به عنوان مثال به صراحت در انتخاب حبیب اخلاقی به جای شهاب نعمتی اشتباه کردی. حبیب اصلا در حد شهاب نبود. اما با این حال ینده به شخصه قدردان تمامی زحمات جناب بنا هستم. با انتخابی درست و شفاف آه و ناله جند نفرو برا خودت نخر. اینو برادرانه گفتم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی