نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چند مهاجم مطرح پیشنهاد پرسپولیس را در نقل و انتقالات زمستانی رد کردند.

بعد از مدت ها و بررسی گزینه های مختلف، یحیی گل محمدی بالاخره توانست گزینه دلخواه خودش را در خط حمله پیدا کند و شیرزد تمیروف ازبکستانی برای عقد قرارداد وارد تهران شد.

از ابتدای فصل نقل و انتقالات زمستانی سرمربی پرسپولیس به دنبال جذب گزینه های داخلی و خارجی برای خط حمله خود بود. علی علیپور مهاجم فعلی ماریتیمو، شهاب زاهدی مهاجمی ایرانی زوریا و پیمان بابایی مهاجم تراکتور ۳ گزینه ایرانی بودند که پرسپولیس برای جذب آن ها اقدام کرد ولی نتوانست آن ها را به خدمت بگیرد. دلیل منتفی شدن  حضور این بازیکنان داشتن قرارداد با تیم های باشگاهی شان و مبلغ آزاد سازی بالا بود. در کنار این مهاجمان ایرانی، چندین و چند مهاجم خارجی هم به یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس معرفی شدند.

شنیده ها حاکی از آن است که طی چند وقت اخیر یحیی و دستیارانش بیشتر از ۵۰ بازیکن خارجی را زیر نظر گرفتند تا بتوانند گزینه ایده آل خود را پیدا کنند. البته قبل از توافق با شیرزد تمیروف ، باشگاه پرسپولیس با یک بازیکن پرتغالی و قبلش هم با یک مهاجم برزیلی به توافق اولیه رسیده بود، ولی هر کدام بنابر دلایلی نتوانستند به ایران بیایند.

نکته جالب در خصوص نفراتی که باشگاه پرسپولیس با آن ها برای آمدن به ایران مذاکره کرده بود، این است که نام چند چهره تقریبا سرشناس هم دیده می شود. یحیی سانوگو مهاجم سابق باشگاه هایی چون آرسنال، آژاکس،کریستال پالاس، چارلتون و تولوز که ۲۹ ساله است و همچنین جرمی سینکلر مهاجم سابق واتفورد انگلستان از جمله مطرح ترین بازیکنانی بودند که بین گزینه های مدنظر دیده می شدند ولی به این نفرات راضی به حضور در ایران نشدند، به خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس نمی توانست خواسته های مالی این بازیکنان را برآورده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلالی دوپینگی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    بازیکن خیلی خوبیه میتونه به تیم کمک کنه
  • پرسپولیس IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    آخه برین یک مهاجم اموزش دیده و جوان از اکادمی بارسلونا بگیرد هم ارزون هم با کیفیت که به درد تیم هم بخوره
    • محمد عشق پرسپولیس IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      اخه کی از اکادمی بارسلونا به ایران بازیکن میده پسر خوب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی