فکری: می‌خواهیم در لیگ برتر بمانیم/ امیدوارم  هتل و امکانات و پرواز روی سوت‌ها ناثیر نداشته باشد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: مقابل فولاد با وجود شکست امیدوارکننده ظاهر شدیم.

محمود فکری سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از مصاف برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: خدا را شاکریم بعد از بازی با فولاد بچه‌ها در شرایط روحی روانی خیلی بهتری تمرین کردند و انگیزه بسیار خوبی دارند.

وی افزود: امیدواریم با آرامش کامل وارد این بازی شوند و به امید خدا بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم چون بازی با فولاد، شکست خوردیم ولی یک مسابقه امیدوار کننده‌ای را ارائه کردیم و چون همه نفرات را در اختیار داریم امیدواریم یک بازی خیلی خوبی ارائه کنیم و از این بازی امتیاز کسب کنیم.

فکری با اشاره به داوری گفت: اگر اتفاق غیر منتظره‌ای رخ ندهد، خواهشی که از کمیته داوران داریم این است که نگاه به نداشته‌ها نکنند. شاید هتل و امکانات و پرواز خوبی نداشته باشیم که با سختی‌های بیشتری در این شهر حضور داشته باشند اما این مسائل باعث نشود سوت‌هایی که می‌زنند تاثیرپذیر باشد.

وی ادامه داد: به هر حال مردم پشت این تیم هستند و امیدوار به نتایج هستند. نتایج روی زندگی آنها تاثیر می گذارد و امیدواریم در این بخش هم عدالت داوری را ببینیم و اگر اشتباهاتی رقم می‌خورد برای دو طرف باشد و تعیین کننده نباشد. خودمان هم امیدواریم که یک بازی خوب ارائه کرده و برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درمورد اینکه تمام بازیکنانش را برای بازی فردا در اختیار دارد، گفت: بازیکنانی که در نیم فصل جذب کردیم در اختیارمان هستند، یک تعداد آسیب دیده هم داشتیم که به تیم اضافه شوند. مشکل خاصی ندارد، بچه هایی که جایگزین می شوند بازیکنان خوب و توانمندی هستند و از این نظر مشکلی نداریم.

محمود فکری درباره اینکه صحبتی با طرفداران دارد یا خیر، گفت: بازی‌ای که ما در اهواز ارائه کردیم خوب بود و شاید روی بدشانسی یا مشکل روحی گل دریافت کردیم اما در مجموع بازی خوبی را ارائه دادیم و این ما را برای بازی بهتر امیدوار کرد تا امتیاز بگیریم.

وی بیان کرد: به همه هواداران تیم نفت مسجد سلیمان این پیام را می‌فرستم که ما را با تمام وجود حمایت کنند. بچه‌ها با تمام وجود تلاش می‌کنند. از بازی با سپاهان هنوز هیچ یک از اعضای تیم به مرخصی نرفتند و همه تلاش می‌کنند برای اینکه مردم را خوشحال کنند و با کسب امتیاز تیم را در لیگ برتر حفظ کنند.

فکری افزود: امیدواریم مردم ما را حمایت کنند و ناامید نشوند تا در روز آخر بتوانیم با کمک هم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی