نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
قلعه‌نویی: مقابل پرسپولیس مزد زحمات‌مان را نگرفتیم/ اتفاقاتی که برای گل‌گهر رقم خورد ظلم در ظلم بود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی گل‌گهر سیرجان پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان به تمجید از همتای خود در تیم خوزستانی پرداخت.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار گل‌گهر سیرجان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: شهات باب‌الحوائج امام موسی کاظم (ع) را تسلیت می‌گویم. وقتی با تیم صنعت نفت بازی می‌کنید، حس خوبی دارید. صنعت نفت از قدیم‌الایام و زمان جام تخت جمشید و بازیکنانی چون ابراهیم قاسمپور و عبدالرضا برزگری فوتبال خوبی ارائه کرده است و مردم همیشه فوتبال صنعت نفت را دوست داشته‌اند. امسال نیز همین شرایط وجود دارد و صنعت نفت تیمی بسیار خوب و باتجربه در اختیار دارد که بازی خوبی ارائه می‌کند. این تیم مربیان بسیار خوب و باانگیزه‌ای در اختیار دارد.

وی دیدار با صنعت نفت را فینالی دیگر برای گل‌گهر خواند و تصریح کرد: نیاز داریم فینال فردا (دوشنبه) را حتماً ببریم. اگر می‌خواهیم همین ثبات را در جدول داشته باشیم و عقب‌تر نیفتیم، نیاز به کسب سه امتیاز داریم. بازی خوبی مقابل پرسپولیس ارائه کردیم که مزد زحمات خود را نگرفتیم. تیم شرایط روانی خوبی دارد و آماده این دیدار هستیم. صنعت نفت تیم بسیار خوبی است و آنها را آنالیز کرده‌ایم؛ به‌ویژه در هفته‌های اخیر که شرایط خوبی پیدا کرده و روند رو به رشدی داشته‌اند.

سرمربی گل‌گهر سیرجان با اشاره مجدد به کسر امتیاز از این تیم خاطرنشان کرد: خدا را شکر از سه دیدار گذشته،‌ هفت امتیاز گرفته‌ایم و می‌توانستیم امتیازات بیشتری هم بگیریم. امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و همه لذت ببرند. خوشحالم که صرف‌نظر از نتایج و با همه مشکلاتی که برای ما درست کرده‌اند، مردم به فوتبال گل‌گهر علاقه‌مند شده‌اند. مرا ابتدای فصل سه ماه محروم کردند و پس از اینکه شکل گرفتیم، هفت امتیاز از گل‌گهر کسر شد؛ یعنی ظلم در ظلم بود.

قلعه‌نویی در ادامه افزود: تا کسب آمادگی روانی کامل، «پِرت امتیازی» داشتیم و خیلی‌ها می‌گویند هفت امتیاز از دست داده‌ایم، اما امتیازات از دست رفته ما بیشتر از هفت امتیاز بود. با این وجود به آینده فکر می‌کنیم تا فینال‌های باقیمانده را به نحو احسن پشت سر بگذاریم. صنعت نفت تیم بسیار خوبی است و علیرضا منصوریان برای این تیم زحمت می‌کشد. وقتی با صنعت نفت بازی دارید، یاد تماشاگران پُرشورش و فوتبال برزیل می‌افتید که حس خوبی به انسان دست می‌دهد.

وی در مورد غایبان گل‌گهر سیرجان برابر شاگردان منصوریان گفت: تا دل‌تان بخواهد، مصدوم و محروم داریم. احمد موسوی و مهدی تیکدری مصدوم هستند و فروزان و سهرابیان هم به دلیل محرومیت غایب خواهند بود. خوشحال هستیم شرایط گل‌گهر به گونه‌ای است که اگر ۱۱ نفر تیم هم تغییر کند، برای ما فرقی نمی‌کند. فصل گذشته در بسیاری از پُست‌ها مشکل داشتیم و نمی‌توانستیم بازیکنان را جابه‌جا کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عباد IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    پرتو نیکان نگیرد آنکه بنیادش بداست ....... تربیت نا اهل را چون گردکان برگنبداست .....قلعه نوعی اصلاح پذیر نیست روزشنبه در برنامه فوتبال برتر بررسی شد ومشخص گردید که داوریک پنالتی برای پرسپولیس نگرفته وتیم ایشان برخلاف درفشانی های ایشان ودروازه بان معلو مالحالشان قسر دررفته مطمئن باشیدایشان خیلی هم از مسائل بازیکن گابنی بی اطلاع نبوده با نگاهی به گذشته ایشان متوجه میشوید ایشان ازهر تیمی که جدا شده بازیکنان تیم قبلی را با وعده وتطمیع از تیم قبلی جدا کرده.
  • Amir perspolisi IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    جالبه بخدا، یه پنالتی برا پرسپولیس نگرفتن اما آقایون ناراضی هستن، انگاری اینا تو یه کشور دیگه زندگی میکنن یا اینکه زبونشون با زبون الباقی مردم ایران فرق میکنه و متوجه کارشناشی ها و برنامه های داوری نمیشن، اصلا این دور زمونه چیزی به اسمه حجب و حیا نمونده
  • رییس مافیا IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    حقیقتا که دست های شیطون رو از پشت بستی؟! ببین چقدر گردن مافیای فوتبال کلفت شده که اینهمه مردم فوتبال دوست اعم از هوادار و کارشناس و متخصص و عوام رو به مسخره گرفتی و با وقاحت تمام میگی به ما ظلم شده؟! فقط خدا حریف شماست که امیدوارم انشاالله بیشتر از این رسوا و مفتضح بشی بجای اینکه اینجا سخنرانی کنی باید محاکمه میشدی و تا آخر عمر ممنوع الفعالیت میشدی و گل گهر هم به دسته های پایین‌تر سقوط میکرد
  • زبانحال« قندلی» .. ابرام US ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    این عیان شد به مردم ایران .... ظلم بر گل گهر ٬ چنین و چنان ================================================================================================= «اهل بیت» دایماََ کنند یاری ..... «لطف حق همره من و ایمان ================================================================================================ می کنم من تشکر از تیم ام .... تیم خوبی که ساختم این سان ================================================================================================ قدر« قندل» همه صغیر وکبیر .... جمله دانند زپیر و هم ز جوان ============================================================================================== کیروش استنلی آمد از برزیل.... قبل از آن« منشأ » و دو سه خوبان =============================================================================================== شهر سیر جان و گل گهر آباد ....کرده ام من به خطه ی کرمان ================================================================================================= ( باز شد دیده گان من از خواب ..... به به از آفتاب عا لمتاب )

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی