تارتار: خیلی وقت است که در خانه پیروز نشده‌ایم/ هواداران دیگر تحمل باخت یا مساوی ندارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما فردا هیچ توجیهی برای نبردن نداریم و با بازیکنان هم صحبت کردم و هواداران هم دیگر تحمل باخت یا مساوی را ندارند و به جایی رسیده‌ایم که فقط باید ببریم.

مهدی تارتار، سرمربی تیم ذوب‌آهن شامگاه یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به حامد نورمحمدی، بازیکن تیم ذوب‌آهن بابت درگذشت پدرش تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند به آن‌ها صبر دهد؛ ضایعه دردناکی بود که رخ داد.

وی افزود: ما فردا هیچ توجیهی برای نبردن نداریم و با بازیکنان هم صحبت کردم و هواداران هم دیگر تحمل باخت یا مساوی را ندارند و به جایی رسیده‌ایم که فقط باید ببریم.

تارتار خاطرنشان کرد: به خاطر دل هوادارنمان باید ببریم و هوادارنمان باید شاد شوند چرا که خیلی وقت است که در خانه پیروز نشده‌ایم و محکوم به برد شده‌ایم و اگر برنده نشویم شرایط خوبی را نخواهیم داشت. 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان داشت: بنابراین بازیکنان شرایط را درک می‌کنند و امیدوارم مثل همیشه کیفیت خوب خود را همانند همیشه نشان دهند که خوب بودند، ولی در امر نتیجه‌گیری ضعیف بودیم که دلایل مختلفی دارد که نمی‌توان بازکرد و امیدوارم فردا روزی باشد که هیچکس اشتباه نکند.

وی درباره تیم داوری نیز گفت: آقای حاج‌ملک از داوران باتجربه هستند و امیدوارم روز خوبی را تجربه کنند و امیدوارم که فردا با گرفتن سه امتیاز آغاز روند خود را شروع کنیم.

تارتار بیان داشت: نگرانی از غیبت برخی بازیکنانمان نداریم چرا که بازیکنان با کیفیتی داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی