نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تارتار: خیلی وقت است که در خانه پیروز نشده‌ایم/ هواداران دیگر تحمل باخت یا مساوی ندارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما فردا هیچ توجیهی برای نبردن نداریم و با بازیکنان هم صحبت کردم و هواداران هم دیگر تحمل باخت یا مساوی را ندارند و به جایی رسیده‌ایم که فقط باید ببریم.

مهدی تارتار، سرمربی تیم ذوب‌آهن شامگاه یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به حامد نورمحمدی، بازیکن تیم ذوب‌آهن بابت درگذشت پدرش تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند به آن‌ها صبر دهد؛ ضایعه دردناکی بود که رخ داد.

وی افزود: ما فردا هیچ توجیهی برای نبردن نداریم و با بازیکنان هم صحبت کردم و هواداران هم دیگر تحمل باخت یا مساوی را ندارند و به جایی رسیده‌ایم که فقط باید ببریم.

تارتار خاطرنشان کرد: به خاطر دل هوادارنمان باید ببریم و هوادارنمان باید شاد شوند چرا که خیلی وقت است که در خانه پیروز نشده‌ایم و محکوم به برد شده‌ایم و اگر برنده نشویم شرایط خوبی را نخواهیم داشت. 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان داشت: بنابراین بازیکنان شرایط را درک می‌کنند و امیدوارم مثل همیشه کیفیت خوب خود را همانند همیشه نشان دهند که خوب بودند، ولی در امر نتیجه‌گیری ضعیف بودیم که دلایل مختلفی دارد که نمی‌توان بازکرد و امیدوارم فردا روزی باشد که هیچکس اشتباه نکند.

وی درباره تیم داوری نیز گفت: آقای حاج‌ملک از داوران باتجربه هستند و امیدوارم روز خوبی را تجربه کنند و امیدوارم که فردا با گرفتن سه امتیاز آغاز روند خود را شروع کنیم.

تارتار بیان داشت: نگرانی از غیبت برخی بازیکنانمان نداریم چرا که بازیکنان با کیفیتی داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی