ببینید| نساجی ۰ - استقلال ۰/ توقف آبی‌ها بعد از ۶ برد متوالی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم فوتبال استقلال در هفته بیستم لیگ برتر برابر نساجی مازندران متوقف شد تا نوار پیروزی‌هایش قطع شود.

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷ امروز (دوشنبه) در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف نساجی مازندران رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد. آبی‌پوشان در حالی به تساوی دست یافتند که در ۶ دیدار گذشته پیروز شده بودند.

شاگردان فرهاد مجیدی با این تساوی ۴۸ امتیازی شدند و همچنان در صدر جدول ایستادند. شاگردان ساکت الهامی نیز که به دلیل نداشتن زمین در استان مازندران در مشهد بازی‌های خانگی خود را برگزار می‌کنند با ۲۳ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفتند.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید بیگی، امیرمهدی جانملکی، اکبر صادقی، مرتضی منصوری، ایوب کلانتری، رضا جعفری، متین کریم‌زاده (۵۶ - مهرداد عبدی (۸۱ - حسین زامهران))، مسعود شجاعی و کریم اسلامی (۷۴ - صابر حردانی).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی (۷۲ - ارسلان مطهری)، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده (۸۳ - آرمان رمضانی)، کوین یامگا و رودی ژستد (۵۵ - عزیزبک آمانوف).

داور: علی صفایی

ببینید| نساجی ۰ - استقلال ۰/ توقف آبی‌ها بعد از ۶ برد متوالی

نیمه اول

دقیقه یک: حمله سریع نساجی روی دروازه استقلال و توپی که در محوطه جریمه به رضا جعفری رسید، با ضربه این بازیکن همراه شد که توپ پس از برخورد به مدافعان استقلال به کرنر رفت.

دقیقه ۵: ارسال محمد دانشگر روی دروازه نساجی با ضربه سر رودی ژستد و دفع توپ توسط علیرضا حقیقی همراه شد که امیرحسین حسین‌زاده روی توپ برگشتی و در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد، اما نتوانست دروازه را باز کند و یک کرنر به استقلال رسید.

دقیقه ۶: کرنر استقلالی‌ها در شرایطی که پس از چند رفت و برگشت به جعفر سلمانی رسید، این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد که ضربه سلمانی به تیر دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد.

دقیقه ۱۵: حامد شیری از راهی دور و روی یک ضربه ایستگاهی اقدام به شوتزنی به سمت دروازه استقلال کرد که با اثرگذاری سیدحسین حسینی یک کرنر به نساجی رسید.

دقیقه ۱۷: ایوب کلانتری از پشت محوطه جریمه تصمیم به شوتزنی گرفت که ضربه او با اختلافی کم از بالای دروازه عبور کرد.

دقیقه ۲۳: متین کریم‌زاده مدافع - هافبک نساجی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۲۴: استقلالی‌ها با یک حرکت تیمی وارد محوطه جریمه نساجی شدند، اما در ادامه توپی که به رودی ژستد رسید به خوبی توسط این بازیکن استفاده نشد و ضربه او به اوت رفت.

دقیقه ۳۳: مسعود شجاعی در شرایطی که اوت نصیب استقلالی‌ها شده بود و خیلی سریع بازی را آغاز کردند، با توپ وارد زمین شد تا با کارت زرد داور جریمه شود.

دقیقه ۴۰: زبیر نیک‌نفس از پشت محوطه جریمه ضربه‌ای به سمت دروازه نساجی شلیک کرد که با اثر گذاری علیرضا حقیقی این توپ راهی کرنر شد.

دقیقه ۱+۴۵: ایوب کلانتری بار دیگر اقدام به شوتزنی به سمت دروازه استقلال کرد که این بار توپ در آغوش سیدحسین حسینی آرام گرفت.

نیمه دوم

دقیقه ۴۶: ضربه امیرحسین حسین‌زاده در محوطه جریمه نساجی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹: شوت ژستد با بی‌دقتی از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت تا او یک موقعیت‌ دیگر را از دست بدهد.

دقیقه ۵۳: اشتباه مدافع نساجی می‌رفت برای استقلال موقعیت ایجاد کند ولی حامد شیری اجازه کار را به حسین‌زاده نداد.

دقیقه ۵۴: ارسال حسین‌زاده با ضربه سر ژستد همراه بود اما علیرضا حقیقی به زیبایی مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه ۵۹: ضربه محکم حسین‌زاده به مدافعان نساجی برخورد کرد.

دقیقه ۶۵: باز هم توپ در محوطه جریمه نساجی به حسین‌زاده رسید و این بار هم ضربه بازیکن استقلال جایی در چارچوب دروازه نداشت.

دقیقه ۶۹: پاسکاری استقلالی‌ها در نهایت با ضربه پشت محوطه جریمه آمانوف همراه شد و حقیقی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۸: پاس خوبی به مسعود شجاعی رسید و این بازیکن می‌توانست دروازه استقلال را باز کند که تکل محمد دانشگر توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۱: در برخورد مطهری با حقیقی، مهاجم استقلال  نقش بر زمین شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۸۷: مطهری بار دیگر در محوطه جریمه نساجی روی زمین افتاد که داور تصمیم به ادامه بازی گرفت.


خلاصه بازی نساجی و استقلال را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هادی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    وسط زمین دست نساجی ه استقلال هافبکی نداره وسط رو در کنترل داشته باشه
    • تاجی طبرستانی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      باید حتما امسال جام از دست استقلال بيافته تا عده ای بفهمن فرهاد مجیدی برا نیمکت استقلال خیلی کوچيکه.
    • شهرام IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      فرهاد مجیدی چه پدرکشتگي باوريا داره که داره حذفش میکنه فقط دشمن شاد کنه،دوتا پاس خوب نمی تونن بهم بدن،تعويضها که ورقو به نفع نساجی برگردوندن.تا دیر نشده پيشکسوتها بیان وسط.
    • تاج IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      مجیدی مثل چند جام حذفی که از ما گرفت . لیگ را هم از دست می دهد.
    • Ali IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      تیمی که نزدیک ده موقعیت گل داشته و دروازه بانش چهره بازی بوده وگاس مقابل تیم سابقش هم همینطور جوانمردانه بازی می کرد نساجی مقابل پرسپولیس خیلی بهتر بازی کردمشکل مجیدی اینه که لج کرده وژستدفیکس ودومهاجم خوب یکی مطهری که باید درصد جدول گلزنها باشه واون مهاجم ازبک هم خوبه نیمکت نشین کرده
    • تاجی اصیل IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      انگار تازه یه عده هوادار دارن به حرف من می رسن، بحث و انتقاد اصلی که بازی زیبا نیس! بحث بر سر بازی تاکتیکی و منسجم هس، مجیدی مرد بازیهای تاکتیکی نیست.رزومه این آدم کجاست.این هوادارای مجیدی که به محض انتقاد ازش لنگی لنگی درمیارن، چرا چهار تا جواب منطقی بلد نیستن؟ ۱) جناب مجیدی در چه تیمهایی بعنوان سرمربی فعالیت داشته و چه مدت؟ ۲) با چند تیم قهرمان ،نایب قهرمان و یا سوم شده ؟۳) چند تیم رو از دسته های پایینتر به لیگ‌ برتر یا دسته بالاتر آورده؟ ۴) اصل،اساس و کارنامه مجیدی بعنوان مربی چیه؟ بجای حرفهای الکی این سوالات رو پاسخ بدین و منتقدین رو قانع کنید.‌ پاسخ بدین چرا الان ماههاست هماهنگی خاصی بین خطوط حمله و میانی دیده نمیشه؟ خط میانی استقلال در بازیهای مقال ذوب آهن، تراکتور و فجر که تیمهای رده های پایین این فصل هستند، بشدت ضعیف بود و شانس آوردیم تیم با حداقل گل برنده شد.مثلاً تیم کی‌روش دفاعی بود زیبا بازی نمی‌کرد ولی هدف داشت تاکتیک داشت وظایف خط میانی و حمله مشخص بود کجای استقلال مجیدی این موارد رو می بینید؟!تیمی که میخواد قهرمان لیگ بشه و به مصاف حریفان قدر آسیایی بره،اینه تاکتیکش؟
    • این اس اس منه ....................... IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      بازی خوب و سنگینی بودنساجی همون تیمی شده که باید بشه محکم و باج نده همین تیم رو پرسپولیس با تمامی ارکان و سازمانها و هیئت ها .......حتی با سرباز محرمانه ش وحید امیری با کمک تیم داوی برد مساوی بیرون از خونه و دشت یک امتیاز بد نیست اونم برای تیمی که فقط پوتین تا بحال بهش شلیک نکرده (هنوزم دیر نشده خخخخخخخ ) ژستد دومین بازی بود که موقعیت خراب میکرد باید حداقل با یک گل میبردیم پنالتی صد درصد هم که داور نگرفت از علیرضا حقیقی هم بخاطر اینکه جلوی استقلال مردانه و جلوی پرسپولیس .........بازی میکنه کمال تشکر رو داریم چون جنگجویان استقلال دوست ندارن با ضعیفتر از خودشان مبارزه کنن
    • تیر غیب GB ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      با درود،نساجی شنلِ قرضیِ قهرمانی را بر تنِ استقلال درید!ساکت الهامی ترمزِ استقلال را کشید و قادیکلایی را امر به سکوت نمود.قادیکلایی که در میدان مقهورِ قدرتِ نساجی شد غضبِ خود را با کوبیدنِ مشت بر میز خالی نمود.در واقع پس از دستِ ردِ رفقا بر سینهء چکمه پوش استقلال به جایگاهِ حقیقیِ خود در جدول بازمیگردد
  • اس اس IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    تا جایی که دیدم بهترین فرصت رو ژستد خراب کرد. رمضانی، خاقانی و صادقی برگ برنده این بازی بودند که حیف بازی بهشون نرسید.
  • آرمان IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    مجیدی: بعلت حاشیه درست کردن نظام وظیفه، فدراسیون، کمیته داوران، وزارت ورزش و دولت، ما مساوی کردیم !! تیم ما اشتباه نکرد، دیدید که همه اشتباهات را داوری و اطرافیان انجام دادند. ما بی تقصیریم !!! جام مبارک پرسپولیس
  • ازالونگابه گومیس IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    اینقدربدبختیدیه بازی اگه کمک های داوری نباشه نمی تونید ببرید
    • لنگی نباشیم IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      والله همین نساجی رو شما لنگیا با کمک تیم داوری بردین هنوز دو هفته نگذشته
  • هوشنگ IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    ازبس این مدت نامردی با استقلال کردن نیمه فصل و سربازی و بردن استقلال به حاشیه و هزاران نامردیه دیگر تا بتوانند تیم را به حاشیه ببرند انشااله خدا ازتون نگذره
  • امیر IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    هیچ هواداری برای همیشه انتظار برد از شما نداره ولی حتما انتظار دارند که که اگر بازی گره خورد طرح جایگزین داشته باشید،امروز خط حمله روی اعصاب بود ولی تا آخرین دقایق ماندند،خود را در بند رکوردها کردید که حالا تاثیر روانی خود را نشان داده،ده هفته دیگر مانده و این بازی هم تموم شد،بفکر هفته بعد باشید و لطفا قدری هم آستانه تحمل خود را بخصوص در کنفرانس پس از بازی بالا ببرید.امکان از دست رفتن امتیاز برای همه هست،شما نشان بدهید که فراز و نشیب را میتوانیدمدیریت میکنید.
  • طلوع آبی US ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    مجیدی تو رو به خدایی که میپرستی دست از سر ژستد بردار و بذارش رو نیمکت اخه چند تا بازی ژستد باید گند بزنه و هیچ کاری تو زمین انجام نده!!!.به خدا مجیدی ده دقیقه بازی دادن ژستد تو بازی هم به ضرر استقلاله .چه برسه یک نیمه.یعنی مجیدی راحت یک ۴۵ دقیقه تمام فرصت رو برای گلزدن از استقلال با بازی دادن به ژستد میگیره!.که میتونست با بازی دادن به مطهری و رمضانی شانس گلزنی استقلال رو بیشتر کنه.!!!.مطهری تو بیست دقیقه که تو زمین بود نزدبک بود گلزنی کنه و رمضانی هم تو ۷ دقیقه که به بازی اومد یه پاس گل داد.مجیدی باید دست از لجبازی برداره و قبول کنه خرید ژستد اشتباه بوده.تا استقلال بیشتر ضربه نخورده و از قهرمانی دوباره دور نشده!!!.این بازیکن شاید یه زمانی کیفیت بازیش بالا بوده و تو لیک برتر بوده ولی الان یه بنجل خالصه و تو لیگ درجه ۳ یونان بازی کرده .دیگه اون کیفیت قبلشو نداره
  • ناشناس IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    این باوا از الان داره برا خودش راه فرار درست میکنه بابا یه کم مردانگی داشته باش و قبول مسئولیت کن
  • امیر IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    در بازیی های قبلی هم شانسی می برد
  • ارغوان IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    پرسپولیس ربطی به وزیر نداره چون این تیم کلا دولتیه واستقلال تاج کبیره
  • استقلال(تاج کبیر) IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    استقلال خوب بازی نکرد.ربطی به داوری هم نداشت.شاه فرهاد خوب بود.کسانی هم که از ژستد و شاه فرهاد انتقاد میکنن چیزی از فوتبال نمیدونن.استقلال هم بیشتر داره از خودی ها ضربه میخوره.مثلا این آجرلو داره تمام زحمات شاه فرهاد را هدر میده.پیشکسوت های استقلال هم بهتره مصاحبه نکنن.حتی نوری و مهدی فنونی زاده که با مصاحبه های خودشون دوستی خاله خرسه میکنن.یه عده پیشکسوت هم هستن از شاه فرهاد مرتب انتقاد میکنن.این آدم ها سم هستن.
  • مافیای لنگ IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    حقیقی جلوی لنگ عمدا پاهاش رو باز می کرد که لائی بخوره و مدام سوتی میداد اما جلوی استقلال بوفون شده بود
  • نقش جهان IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    بازیا ژسته رو زیاد دنبال نکردم امشب بازیشا دیدم فهمیدم واقعا ژسته درحدکدوم تیم بگم درحدتیم بیستا توربین هم نیس واقعا ضعیفه مجیدی چه فکری میکنه میذارتش توزمین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی