ببینید| پرسپولیس ۳ - مس رفسنجان ۱/ بازگشت پرسپولیس به کورس قهرمانی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری حساس مقابل مس رفسنجان به پیروزی دست یافت تا به استقلال نزدیک‌تر شود.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۰۵ امروز (دوشنبه) و با پنج دقیقه تأخیر در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان بود و با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.

مهدی عبدی (۱۹ و ۷۴) و کمال کامیابی‌نیا (۳۴) برای پرسپولیس و مجید علیاری (۲۳) برای مس گلزنی کردند.

پرسپولیس که هفته گذشته با توقف مقابل گل‌گهر سیرجان فاصله سه امتیازی‌اش با استقلال صدرنشین را افزایش داده بود، این هفته از توقف شاگردان فرهاد مجیدی مقابل نساجی استفاده کرد و با پیروزی مقابل مس، بار دیگر فاصله با رقیب دیرینه‌اش را به سه امتیاز کاهش داد. آن هم در شرایطی که دو تیم جزو بهترین خطوط حمله لیگ هستند. پرسپولیس تا پیش از برگزاری این بازی با ۲۸ گل زده بهترین خط حمله لیگ را داشت و مس نیز به همراه استقلال با ۲۶ گل زده (بدون احتساب پیروزی ۳ بر صفر انضباطی مقابل پدیده و گل‌گهر) در تعقیب این تیم بودند و به نوعی دوئل بهترین خطوط حمله را پرسپولیس از آن خود کرد.

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، سیدجلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی (۸۱ - محمد شریفی)، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک (۳۲ - علی شجاعی)، احسان پهلوان، مهدی ترابی (۹۰ - علی نعمتی)، وحید امیری و مهدی عبدی (۹۰ - مهدی مهدیخانی).

ببینید| پرسپولیس ۳ - مس رفسنجان ۱/ بازگشت پرسپولیس به کورس قهرمانی

ترکیب مس: داود نوشی صوفیانی، شاهین توکلی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر (۷۱ - حسن جعفری)، عقیل کعبی، سید مهدی حسینی (۷۹ - حسین پورامینی)، مهرداد رضایی، مهدی ترکمان (۸۳ - میثم تیموری)، محسن آذرباد (۸۳ - فراز امامعلی)، مجید علیاری، گادوین منشا (۷۹ - زهیر سلیمان).

ببینید| پرسپولیس ۳ - مس رفسنجان ۱/ بازگشت پرسپولیس به کورس قهرمانی

داور: اشکان خورشیدی

نیمه اول

دقیقه ۱۱: گادوین منشا صاحب فرصت گلزنی شد که البته ضربه او راهی به دروازه پرسپولیس نداشت.

دقیقه ۱۸: احسان پهلوان از پشت محوطه جریمه مس اقدام به شوتزنی کرد که توپ او از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۱۹: مهدی ترابی روی اشتباه مدافعان مس توپ‌ربایی کرد و مهدی عبدی را صاحب توپ کرد که این بازیکن توانست از زاویه‌ای بسته دروازه نوشی صوفیانی را باز کند.

دقیقه ۲۳: محسن آذرباد با پاس در عرض مجید علیاری را در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت کرد که این بازیکن توانست گل مساوی مسی‌ها را به ثمر برساند.

دقیقه ۳۲: ارسال سعید آقایی از سمت چپ با ضربه سر علی شجاعی همراه شد که نوشی صوفیانی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۴: ارسال احسان پهلوان از سمت راست به داخل محوطه جریمه با ضربه سر کمال کامیابی‌نیا به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

دقیقه ۳۶: سعید آقایی با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

دقیقه ۴۰: مجید علیاری بار دیگر در موقعیت گلزنی قرار داشت که این بار مدافعان پرسپولیس به او اجازه این کار را ندادند.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: ارسال علی شجاعی روی دروازه با ضربه سر هنانوف همراه شد که نوشی صوفیانی موفق به مهار توپ شد.

دقیقه ۵۹: گادوین منشا در ادامه حرکتی انفرادی به سمت دروازه پرسپولیس محسن آذرباد را صاحب توپ کرد که ضربه این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱: مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه این بازیکن را نوشی صوفیانی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۲: ارسال رامین رضاییان از سمت راست با ضربه سر سیدجلال حسینی همراه شد که توپ با اختلاف از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۶۵: یک کار تیمی از بازیکنان مس و در ادامه پاس مهدی ترکمان برای آذرباد تبدیل به یک موقعیت گل برای این تیم شد، اما ضربه نهایی هافبک مس توسط احمد گوهری مهار شد.

دقیقه ۶۷: حمله سریع پرسپولیسی‌ها از سمت چپ، به یک ارسال از سوی سعید آقایی به دهانه دروازه ختم شد که عقیل کعبی با دفع توپ اجازه موقعیت‌سازی به مهاجمان را نداد.

دقیقه ۷۴: پاس در عمق مهدی ترابی به علی شجاعی در عمق دفاع با یک اثر گذاری از سوی کعبی همراه شد، اما در نهایت شجاعی با کنترل توپ و یک پاس رو به عقب کار مهدی عبدی را برای باز کردن دروازه مس راحت کرد.

دقیقه ۷۷: شاهین توکلی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۸۴: ارسال روی دروازه پرسپولیس در شرایطی که با یک اثرگذاری در حال ورود به دروازه بود، توسط سیدجلال حسینی از روی خط دروازه راهی کرنر شد.

دقیقه ۹۰: عقیل کعبی به دلیل انجام خطای هند عمد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.


خلاصه دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی طبرستانی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    مس رفسنجان داره بدون دروازه‌ بان جلوی لنگ بازی میکنه خخخخخخ
    • حق گو IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      طبرستاني ميذاشتي نیمه اول تموم شه بعد سراسیمه ميومدي عقدتو خالی کنی.اگه به دروازه بان باشه که پرسپولیس امسال بدترین گلرارو داره.
    • شاهین IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      5 تا مربی استقلالی امسال برای استقلال بفرما زدند.
    • خطاب‌ به افشاریان IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      متاسفم واقعآ دیگه کمک داوران شورش را در آورده اند آقایان فدراسیون نشین به داد فوتبال برسید آلمینیوم، نساجی،گل گهر وحالا مس رفسنجان الان ۴بازی پشت سرهم لنگپولیس با کمک داوران برنده میشه گل سوم صدرصد شجاعی بادست مهار وبعد به عبدی خوش شانس پاس گل داد واقعآ در اين فوتبال را باید گل گرفت
    • لنگی بیخاصیت IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      متاسفم برات افشاریان با این چینش داوران آقا ی ماجدی قاطع باش ونترس میز ارزش ندارد وبرای هیچ کس نمی ماند آقا این کمک داوران هر هفته اشتباهاتشان به نفع تیم لنگپولیس هست آقایان یک جام بدیدبه این لنگیها متوهم تا از حسادت نمیرند با شایع های دروغ هر دقيقه مشکلی برای استقلال درست می کنند آقایان کسی جلوی این کثافت بازی لنگپولیس را بگیرد
    • حسن پرسپوليسی قوژد IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      جونم پرسپوليس هر چی میخاد بگید احساس خطر کردید 😂🤣خدایا عاشقتم اینم تیم هایی که بخان باز بازی کنند بد جور تنبیه میشن🤩
    • پرسپولیس قهرمان IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      جنایی که با نام خطاب به افشاریان نظر میدی گل سوم غلط بود؟(که نبود) اونم تقدیم به شما ببرین بزارین طاقچه حالشو ببرین عبدی که گل می‌زنم شانسیه دا؟ بعد بازیکنای شما گل می‌زنن رونالدو و مسی میشن حتما؟ باز دیدن که در حسرت جام خواهند موند شروع کردن ناله کردنو
    • پرسپولیس آویزان IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      آیا نطام وطیفه پیامی در خصوص کارت معافیت امیری ورضاییان صادر نکرد خوشا به حال لنگیها مافیایی فوتبال که همه دوستشون دارند واقعا دیگه باید چکار کنند همه طور کمکی می کنند از زمین از هوا از پنهان از آشکار از در وازه بانها حقیقی ها باید شکرگزار باشیم ما لنگیها کیسه کش
    • عمر خربین یک تنه ۴گل زد IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      راستی اگر این داوران ایرونی را مقابل الهلال داشتیم چقدر خوب بود عمر خربین را اخراج می کرد وهر که پر رویی می‌کرد کارت زرد وقرمز آنموقع ما لنگی ها به راحتی برنده می شدیم ای کاش آقای افشاریان ریس داوران آسیا بود خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • تیر غیب GB ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      با درود،یورشِ قهرمانانهء پرسپولیس به جامِ قهرمانی و عبور از سخت ترین مانع برای قهرمانی پشتِ درباری ها را لرزانده اردوگاهِ آبی پوشان را پریشان و متشتت نمود.این بازی و این پیروزی چکمه پوش را به لغوه و قادیکلایی را به تن لرزه مبتلا نمود.هوادارانِ ماردوشان از خود میپرسند اگر با این حجم یاری و یاوری امسال موفق نشویم باید چه کنیم؟دیگر چه بگوییم؟گریز از کشور تنها راهِ پیشِ روی هوادارانِ آبی پوشان
    • یه ایرانی IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      خطاب به افشاریان ... تو بازی آلومینیم یه آفاید تک به تک از ما اشتباه گرفت یکی از اونا می شه این به اون در ... تو بازی با گل گهرم یه پنالتی واسه ما نگرفت طبق نظر کارشناسا و این بازیم که مشکلی نبود نمی دونم شما با این گلهای مردود بازم از نظر کارشناسها چرا میایید و این حرفها رو می زنید؟!!!
  • تاژکهیرآسیا IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    اینقدرکه داوودفنایی به ابروهاش میرسه به دروازه بانامیرسید الان ما صدربودیم نه کیسه کشا
    • پرسپولیسی اصیل IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      من به عنوان یک پرسپولیسی اصیل از همه تشکر میکنم بويژه از داوران محترم وریس داوران جناب افشاریان عزیز که اینقدر هنرمندانه داور برا مون چینش می‌کند که ما با کمترین زحمت با یک اشاره دست یا با ایستادن پشت دفاع حریف که برای ما آفساید محسوب نمیشه وجزی از فوتبال است واقعا باید پاداش نقدی داد آخه دیگه جناب خادم هم نیست تا ۴برابر حقوق داوران رازیاد کند وما ازاین بابت بسیار خوشحالیم که ما می‌توانیم داوران را هم پاداش در خور شخصیت والای آنها بدهیم البته از دروازه بانهای محترم هم تشکر میکنیم الخصوص حقیقی که در عرض ۷ دقیقه ۲ گل از ما خورد حقا که نمک شناسه
  • ادریس تاجی IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    بله بازگشت راحت است و قهرمانی راحت تر ششمین قهرمانی ناپاک پیشاپیش مبارک ناپاک ترین تیم دنیا اینه فساد طویله عبده اینه قدرت فساد یایا اگه فقط فقط تو چهارهفته قبل عدالت اجرا میشد فقط عدالت الان تیم فسادکاران کاملا از کورس جا مانده بود و قهرمانی استقلال پاک‌ مشخص شده بود
    • کیسه پاره IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      آره بسکه امتیاز ناپاک و پنلاتی ناداوری برامون گرفتن.
    • محمود IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      به نظرم مهمترین دلیلی که شما هیچ وقت نتیجه نمیگیرید همین ناشکریتونه.دیگه باید براتون چیکار میکردن.همین الان به خاطر دو امتیاز مفتی که بهتون دادن صدرنشین هستین.حداقل شش بازیم با کمک داور و پنالتی های مفت بردین.ماجرای دو بازیکنتونم که داشتن براتون راست و ریس میکردن ما پرسپولیسی ها جلوی فسادتونو گرفتیم .یکم از زحمات امثال بابا مسعود و بابا حمید تشکر کنید شاید این عزیزانم دوبرابر توانی که الان براتون گذاشتن ،در خدمتتون باشن.
    • پارسه IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      بله جناب.ما هم موافقیم که اگه عدالت رعایت میشد و گل شما مقابل فجر مردود اعلام میشد و گل تراکتور به شما حساب میشد(طبق نظر 90 درصد کارشناس ها)الان پرسپولیس صدر بود:))))))
    • یادگار IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      تا دیروز عدالت بود چی شد. وقتی نمی برید عدالت نیست... 4 بازی با کمک داوران بردید . فکر کردید خبری هست . کرونای جعلی محرمانه معیشتی دسته 3
    • الونگا IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      استقلال پاک ؟؟؟؟؟؟؟ مثل اینه که یه نفر بگه قلب همه آدمها بالای سرشون هست خخخخخخخخخ
    • Amir perspolisi IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      خدایی من جای شما خجالت میکشم دیگه و از این به بعد هرچی میخواین بگین من پا میگیرم چون شما که حجب و حیا آشنایی ندارین
    • عابدینی IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      یعنی خجالتتون نمیاد؟؟!! خدایی سنگ پا روشو شاد کردین شماها..
    • ارتش سرخ IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      گفتی قهرمانی پاک و کردی کبابم پااااااااککککککک !!!!!!!!!!
    • پرسپولیس قهرمان IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      اوج فوتبال پاک و فرا پاک شما رو در بازی با هوادار همه به وضوح دیدن که هیچ کثافت کاری نبود که نکردین. از نظر شما آدم های بی منطق پرسپولیس همیشه باید ببازه؟ یعنی تا حالا نشده تو یه برد ما شما ناله نکنین اول فصل که عین بلبل بودین و میگفتین دیگه تموم شده دوران بابا مسعود حالا که فهمیدین نمیتونین برسین به جام باز برگشت؟! ناله کنین که همین ناله ها فقط میمونه برای شما
    • فری IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      🤔🤔🤔چی میگی حرص نخور. از فوتبال لذت ببر فردا سکته میکنی پولشو اونا میگیرن تو حرص میخوری . پرسپولیس امسال هم قهرمانه حرص خوردن نداره . ریلکس ریلکس ریلکستر😏
  • Farid US ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    Bichare Esteghlalyha alean sekte ra mizanand, feker mikardand kar tamam shode dar zemen Ali Shojayee kheily khoub hast chera Goel Mohamadi az Shojayee estefade mikonand, Goel Mohamadi balad nist team ra dorost arange konad
  • یه مشت متوهم IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    🤣😂😂😂 استقلال: رده نساجی مازندران:نهایتا وسطای جدول خط دفاشم برای همه معلومه که چیه!!! پرسپولیس: مهاجمی داره مس که آقای گله تو اوج کورس بوده با امتیازات معیشتی کردنش پایین بازم اما تیم قویه تو جدول ردش خوبه یه مشت عقده هستش (سر قضیه امتیازات معیشتی) آخرین حد استقلال اینه اما پرسپولیس همچنان تا آخرین وضعیت اوجش فاصله داره چندین بازیکن حمله نداره شک نکنید سه تا مصدوم ما باشند تو دربی حداقل دو تا میزنیم اما بازم امکان برد پرسپولیس تو دربی هست قضاوت با خودتان که کی لیافت قهرمانی داره مجیدی مدافع نمیخره پرسپولیس باید جواب بده؟؟ وزیرم که گل نمیزنه
  • رضایی IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    سلام سپاس پسران سرخ ، یک بازی زیبا با گل های زیبا ، عیدتون مبارک ، سپاس
    • ایمان IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      من یه استقلالی هستم خدا شاهده تابه حال از تیم حریف بد نگفتم ولی الان دارم میبینم که همه دارن به قرمزها کمک میکنند تو این بازی کاملا واضح بود مس داره به قرمزها کمک می‌کنه .....
    • استقلال دمت گرم که باعث شدی همه ایران در باره تاج IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      استقلال
  • تاجی طبرستانی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    با یه سرچ ساده و گل های ک داود نوشی صوفیانی از زمانی ک توی گسترش تبریز بوده تا حالا جلوی لنگ خورده متوجه میشید چقدر فوتبال تون پاکه ... عملکرد علیرضا حقیقی هم میتونید مقایسه کنید جلوی تاج و جلوی لنگ همینطور
    • کیسه حقیر IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      فقط کیسه فوتبالش پاکه چون ۱۲ نفره گل میزنه
    • کیسه حقیر IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      فقط کیسه فوتبالش پاکه چون ۱۲ نفره گل میزنه
  • کیسه رئیس سازمان مافیایی IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    خدایا، بازهم کیسه تر زد نق زدن‌های طرفداری کیسه هم شروع شد، کی بود میگفت دیگه با رفتن بابا مسعود خواب قهرمانی روببینید؟؟؟ زشته بابا ی کمی صبر داشته باشید هنوز صدر جدول هستید، البته کم کم دارم می‌رسیم به لحظه های حساس این وزیر هم پرسپولیسیه، فقط کافیه پرسپولیس برسه به صدر، اون‌وقت همین سردار دلها میشه سردار پرسپولیسی خخخخخخخ
    • کیسه حقیر IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      کلی بهونه اماده کردن فدراسیون پرسپولیسی/ داور پرسپولیسی/ نظام وظیفه پرسپولیسی/ وزیر پرسپولیسی/ سردار پرسپولیسی/ دولت پرسپولیسی/...
    • نادر از تربت حیدریه IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      اولا که بری بالا بیایی پایین امسال جام پاک برای استقلال دوما خودت و تمام لنگی ها میدونن که نتایج لنگ با فشار و لابی گری و جوسازی به دست میاد‌‌‌ .تا اینجا ۱۵امتیاز لنگ از داوری ها گرفتید دو تا بازیکن کلیدی مون رو فرستادید سربازی و بیش از ۹ امتیاز از داورانی که شما شانتاژ می کنید از دست دادیم .خدایی فکر می کنید جام هاتون پاکه؟؟؟چون خودتون رو بخواب زدید و نمیشه بیدارتون کرد.هر فصل استقلال اوج بگیره خار تو چشم لنگیونه چون در زمین نمی تونی کاری کنید به بیرون و لابی هاتون متوسل میشید و با تجمع صوری و سیلی به سجادی پنجره هاتون باز میشه. همه امکانات زمین تمرین و کمپ ها و ردیف براتون.. هر سال همین برنامه است.. ولی انشاالله امسال. با یه مشت جوان زیر نیک نفس و حسین زاده و خاقانی و.. جام پاک بالای سر می بریم.. ببین و تماشا کن
  • قیطور IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    مژده دهید اسیا را قهرمان چندین ساله لیگ پرسپولیس را بازهم در اسیا خاهیددید بانام پرسپولیس ششمینبرد پیوسته
  • Threem IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    شما مگه همین مس رو با دو تا پنالتی نبردید تازه پنالتی مس بازیکنتون باید اخراج میشد فوتبال امروز رو با بازی های دیگه مقایسه کنید تازه میفهمید فوتبال یعنی چی
  • علی IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    استقلالی‌ها خیلی جالبن هر وقت میبرن حتی تو بازی کثیفی مثل بازی با هوادار عدالت برقراره و همینکه نمیبرن باز نالیدن شروع میشه... زمین کج بود و فیلمبردار با دوربین پاس گل داد و... خودتونو خیلی بالا گرفتین مشتیا کاکتوس اعتماد به نفس شمارو داشت سالی دو بار هلو و شلیل میداد
  • زاینده رود IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    دوتا گل لنگ محصول اشتباه صددرصدی دفاع های مس بوده گل اول و سوم و گل دوم لنگ هم کادوی اهدایی گلر مس . ینکه کوجکتربن اشاره ای به اشتباهات گلر و مدافعان مس نمیشه خیلی جالبه ؟؟؟؟؟
  • پیش بین IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    48+0=0 --48+0=48---48+0=48- 45+3=48--48+3=51--51+3=54 این خط -------این نشون😍
  • کوهمره_جروق IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    این اشکان خورشیدی همیشه به ضرر و علیه پرسپولیس سوت میزنه.بازی های استقلال، طرف استقلال هست.
  • کیوان IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    سلام من اومدم.لنگیا خوشحال این برد شانسی باشین بازی بعدی علیمنصور و تیمش منتضرتون هستن.لنگیا هیچی نیستین برای دومی بجنگید.
  • ایمان IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    همه دارن به قرمزها کمک میکنند مس تبانی کرد ولی با همه این ها تاج قهرمان میشه
  • تحریم لیگ برتر IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    این فساد لنگ بیش از چهل سال در کشور وجود داره... این لنگی های حرومی در همه جا اعم از وزارتخونه و فدراسیون و کمیته های انصباطی و داوری و ریاست جمهوری لابی و رانت دارن...رسان های حکونتی بخصوص تلوزیون هم پشت سر این تیمه.. تا الان لنگی ها دلاک بیش از ۱۵ امتیاز از داوری سود بردن...واقعا این لیگ فرمایشی تحریم بشه..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی