نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
واکنش پیروانی به حرکت جنجالی آجورلو/ ما در مورد تیم خودمان صحبت می‌کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرکت آجورلو قشنگ نبود و من از آن خبرنگاری که این اتفاق عذرخواهی می‌کنم.

افشین پیروانی پس از برتری ۳ بر یک پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی خوبی را مقبل تیم خوب مس رفسنجان انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد اینکه برای استقلال پنالتی گرفته نشد و آنها معتقدند داوری‌ها به ضرر آنها است، گفت: ما چه تقصیری داریم؟ ما وظیفه داریم که امروز بازی خوبی را انجام دهیم. ما با تیم های دیگر کاری نداریم و تمام تلاش مان این است که بهترین نتایج را بگیریم  و هواداران را خوشحال کنیم. آنها از ما توقع قهرمانی دارند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد صدور بیانیه های مختلف و اینکه خیلی از اتفاقات مانند سربازی بازیکنان را به این تیم نسبت می‌دهند، گفت: آرزوی سلامتی برای شما و هموطنان را دارم!

وی در مورد اینکه حرکت آجورلو باعث ناراحتی پرسپولیسی‌ها شده بود، تاکید کرد: حرکت قشنگی نبود. من فقط از آن خبرنگار خانمی که آن اتفاق برایش افتاد، عذرخواهی می‌کنم. 

پیروانی در خصوص اینکه حواشی دربی زود آغاز شده است، عنوان کرد: دربی بازی خاص است و تا آن زمان هم دو بازی پیش رو داریم و باید حداکثر امتیاز را بگیریم و مهیای این مسابقه شویم. هفته دیگر با نفت بازی داریم و برای آن باید آماده شویم.

وی در مورد اینکه استقلالی‌ها معتقدند بازی پرسپولیس باید قبل از آنها باشد، عنوان کرد: ما در مورد تیم خودمان صحبت می‌کنیم و تمرکز هم روی تیم خودمان است. سعی می‌کنیم کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم. ما هیچ اعتراضی به برنامه بازی ها نداریم و یک هفته قبل و یک هفته بعد از استقلال هستیم. باید به برنامه ای که داده می‌شود، تمکین کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه ربیعی گفته است گل دوم می‌توانست فیر پلی انجام شود، عنوان کرد: او نظر خودش را گفته است. کادر خوبی دارند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرمان DE ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    فرش دزد سابق ادای آدم باکلاسها رو درمیاره
    • ‌کیسه کش. IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      همه فهمیدن دزد کیروش وخلیل زاده بودن یابقیه اول عیب های خودتونو ببینین بعدایراد بقیه روبگیرید.جک تری ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی