نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ترابی: تا سال ۱۴۰۲ مجوز تحصیل دارم/ با این شرایط بازیکنان قراردادشان را تمدید نمی‌کنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ قدم روبه جلویی برای مسائل مالی برداشته نشده و با این شرایط بازیکنان قراردادشان را در پایان فصل تمدید نمی‌کنند.

مهدی ترابی بعد از برتری پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی خیلی خوب و قشنگی بود و امروز توانستیم همانطور که می‌خواستیم بازی کنیم. آنهایی که بازی را تماشا کردند لذت بردند و خدا را شکر که سه امتیاز بازی را گرفتیم. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم و یواش یواش به صدر جدول برسیم.

وی در خصوص توقف استقلال و فاصله سه امتیازی پرسپولیس با این تیم گفت: ما بیشتر تمرکزمان روی بازی‌های خودمان است. اگر بتوانیم سه امتیازها را جمع کنیم قطعاً می‌توانیم به صدر جدول برسیم. 

مهاجم پرسپولیس در خصوص اینکه ربیعی مدعی شده بازیکنان پرسپولیس بازی جوانمردانه را روی گل دوم رعایت نکردند، عنوان کرد :‌گل دوم را چه کسی زد (باخنده)؟ من صحنه را ندیدم. اگر بچه‌های ما آن صحنه را می‌دیدند توپ را به بیرون می‌زدند.  آن صحنه کرنر شده بود و من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. 

ترابی در خصوص اینکه امروز هفتمین پاس گلش را به هم‌تیمی‌های خود داد، گفت: این مسائل مهم نیست. اگر پرسپولیس ببرد و تیم نتیجه بگیرد تماشاگران خوشحال می‌شوند و ما هم خوشحال می‌شویم. 

وی در خصوص وضعیت مالی پرسپولیس عنوان کرد:‌ما که دیگر صحبتی نداریم و نباید در این زمینه حرف بزنیم چون هیچ قدم روبه جلویی نمی‌بینیم. امیدوارم این مشکلات حل شود چون آخر فصل قرارداد هفت بازیکن تیم ما به پایان می‌رسد. اگر برادری‌شان را ثابت نکنند بازیکنان قراردادشان را آنطور که باشگاه می‌خواهد تمدید نخواهند کرد.

مهاجم پرسپولیس در خصوص اینکه آیا مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد با وی شده است یا خیر، اظهار داشت: مذاکره‌ای نشده ولی گفته‌اند یک نامه زده‌ایم که ما هم نامه‌ای ندیدیم.

وی در خصوص شایعاتی که پیرامون سربازی وی مطرح شده است، گفت: من ۲۷ سالم است و دانشجوی تربیت‌بدنی هستم، بروید تحقیق کنید چون دارم درس می‌خوانم. من در رشته کارشناسی درس می‌خوانم و تا سال ۱۴۰۲ مجوز دارم که بازی کنم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریا IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    با اون خوشحالی بعد گلش که انجام داد خودش رو بیمه کرد
  • یه ایرانی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    تو یکی خوبم تمدید می کنی، ینی روت می شه یه بار دیگه بذاری بری عمرا ...
  • علی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    تا انجا که یادم میاید می خواستی دوران سربازی را در تراکتور بگذرانی بعد که به لنگ پیوستی سربازی هم هوا شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی