سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
۳ |
۵
وعده جدید درویش به مدافع سابق پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از طلبکاران پرسپولیس محمد انصاری بازیکن مصدوم مس رفسنجان است.

پس از جدایی محمد انصاری از پرسپولیس مشخص شد این بازیکن حدود ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از این باشگاه طلب دارد و از طرفی هم اگر یحیی گل‌محمدی نامه رضایت از او را امضا کند، مبلغ مطالبات او به حدود ۳ میلیارد تومان می‌رسد.

در شرایطی که انصاری پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد این پول را صرف کارهای خیریه کند، هنوز اتفاق جدیدی در زمینه پرداخت طلب او از سوی باشگاه پرسپولیس صورت نگرفته است. مجید صدری در دوران سرپرستی‌اش در باشگاه پرسپولیس وعده داده بود که این پول پرداخت خواهد شد که وعده او عملی نشد.

رضا درویش هم که در بازی پرسپولیس مقابل مس انصاری را دیده بود، به او قول داد به محض اینکه پرسپولیس مطالباتش را از کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیرد، طلب او را پرداخت خواهد کرد. باید دید چه زمانی پرسپولیس می‌تواند پاداش آسیایی‌اش را بگیرد که قولش به بازیکن سابقش را عملی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    خداییش محمد انصاری حقش بیشتر از این ها هست.لطفا پولش بدید.همون 3 میلیارد هم بدید.این میتونست مثل بیرانوند برای پرسپولیس حاشیه درست کنه و پولش با دیرکرد و جریمه بگیره ولی این کار نکرد چون به پرسپولیس تعصب داره.انصاری آدمی بود به خاطر پرسپولیس از پیشنهادهای وسوسه انگیز عرب ها گذشت.آدمایی مثل انصاری کم پیدا میشه.واقعا جواهره.
  • 6تقلال IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    پرداخت پول انصاری ازنان شب هم مهمتره چونکه انصاری خیلی برای تیم زحمت کشیده که هیچ ازنظرمرام ومعرفت هم بی همتاست
  • علی فرجی IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    حاجی کارش درسته خدا هم به نیت افرادنگاه میکنه . ان شاالله به زودی مشکلش حل بشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی