نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۳
مهدی طارمی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه انگلیسی به دلیل عدم جذب طارمی در پنجره زمستانی به شدت از آرسنال انتقاد کرد.

رسانه hitc در گزارشی به انتقاد از سران آرسنال پرداخت که چرا در زمستان «مهدی طارمی» را جذب نکرده‌اند.

hitc نوشت: بازیکنی که آرسنال دست رد به سینه او زد، در ۹ بازی اخیر، ۶ گل زده و ۵ پاس گل داده است. این تیم در زمستان مهدی طارمی می‌توانست خریداری کند ولی این کار را انجام نداد و علاوه بر آن فلوریان بلوگان را به صورت قرضی به میدلزبرو فرستاد و اجازه داد که پیر امریک اوبامیانگ به سادگی راهی بارسلونا شود.

رسانه انگلیسی شدیدا به انتقاد از سران توپچی پرداخت و نوشت: این اتفاق‌ها در حالی رخ داد که قرارداد ۲ مهاجم کنونی آرسنال یعنی الکساندر لاکازت و ادی انکتیا در تابستان به پایان می‌رسد و آنها می‌خواهند تیم را به مقصد جایی دیگر ترک کنند.

انتقاد شدید رسانه انگلیسی از یک اشتباه بزرگ/ آرسنال! چرا دست رد به سینه مهدی طارمی زدی؟

آرسنال اکنون با اینکه شرایط مناسبی پیدا کرده و توانسته به یکی از مدعیان رسیدن به رده چهارم لیگ برتر نام گیرد ولی با مشکل مهاجم روبه‌رو است و باید ستاره‌ای در خط حمله خریداری کند. آنها به دنبال ولاهوویچ نیز بودند که این بازیکن با رد پیشنهاد آرسنال راهی تورین و یوونتوس شد. انتظار می‌رود الکساندر ایزاک، مهاجم سوئدی رئال سوسیداد تابستان راهی امارات شود.

از طرف دیگر اوبامیانگ به دلیل انضباطی از تیم کنار گذاشته شد، اکنون آماری خیره کننده در بارسلونا به ثبت رسانده است و توانسته به مهره اصلی ژاوی در احیای کاتالونیا نام گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    یه خوبی لیگ جزیره اینکه کوچکترین تماسی رو داورا خطا میگیرن، این خوره طارمی هست، در ضمن اگر یک مهاجم به یک تیم قوی بره میزان فرصت های گلی که براش فراهم میشه بسیاررر بیشتر از میزان فرصت های گل در یک تیم ضعیف هست. مثلا مهاجم های ارسنال من سیتی منچستر چون مالک توپ هستن بسیار زیاد فرصت گل دارن تا مهاجم های برایتون و بقیه ته جدولی ها. بنابراین استثنا اینبار اگر مهدی بره جزیره موفق میشه، اگر بازیکنی غیر از طارمی بود قطعا نباید میرفت.
  • امیر علی IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    با آرزوی موفقیتهای بیشتر برای این جوان ایرانی. متاسفانه دیگر همشهری او در لیگ امارات حال و روز خوبی ندارد و تبدیل به یک نیمکت نشین محض شده. امروز هم که در مقابل الوحده از ابتدا در ترکیب بود ولی آنقدر ضعیف کار کرد که در اوائل نیمه دوم با گوستاکو تعویض شد و بازیکن تعویضی هم گل پیروزی الشباب را زد! نمیدانم چه بر سر این بازیکن آمده ولی بشدت بی انگیزه و ضعیف کار میکند. به امید روزی که او نیز دست از حاشیه بردارد و مثل سابق شود.
  • ناشناس IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    واقعاً طارمی حق داره تو تیم های بزرگی همچون آرسنال بازی کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی