نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جزییات جلسه معارفه سرمربی جدید تراکتور به بازیکنان/ مدیرعامل باشگاه به هواداران قول داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کادرفنی جدید تراکتور توسط مدیرعامل باشگاه به بازیکنان معرفی شد.

میر معصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه پیش از آغاز تمرین امروز ضمن قدردانی از تلاش کادرفنی قبلی، ارطغرول ساغلام و دستیارانش را به بازیکنان معرفی کرد.

طی این آیین، ارطغرول ساغلام به عنوان سرمربی، تایفون تورکمن و محمد نصرتی به عنوان دستیاران، اوتکو یورک اوغلو به عنوان مربی بدنساز، آلین دینکا به عنوان مربی دروازه‌بانان و شاهین اویسال به عنوان آنالیزور تیم معرفی شدند.

سهرابی با بیان اینکه اتحاد و انسجام لازمه موفقیت تیم است، گفت: جایگاه کنونی تیم به هیچ وجه قابل قبول نیست و اکنون باید همگی به صورت متحد برای موفقیت تراکتور تلاش کنیم. شما بازیکنان در زمین مسابقه برای کسب امتیاز و خوشحالی هواداران از جان مایه بگذارید و قطعا مدیریت باشگاه هم برای رفع نیازهای اعضای تیم شبانه روزی کار خواهد کرد.

وی با اشاره به بازی خوب تراکتور در مقابل سپاهان، تاکید کرد: خدا را شکر عملکرد خوبی مقابل سپاهان داشتید و باید همین روند رو به رشد را ادامه دهیم تا در آستانه سال جدید باعث خوشحالی هوادارانمان شویم.

سهرابی با بیان اینکه آقای ساغلام با کارنامه قوی سکان هدایت تراکتور را برعهده گرفته است، توضیح داد: او پیش از این نیز هدایت تراکتور را برعهده داشته که بازی‌های زیبای تراکتور در آن مقطع را به یاد داریم و آقای ساغلام از محبوبیت خاصی بین پرشورها برخوردار است و با عنایت به همین موضوع نظر مالک و هیات مدیره باشگاه نیز همکاری با آقای ساغلام بود و خوشحالیم که این امر محقق شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور افزود: ارتقای رتبه تیم در جدول مسابقات نخستین هدف گذاری باشگاه است و بر این اساس تلاش ما در نیم فصل صرفا تقویت تیم بود و از جدایی بازیکنان‌مان جلوگیری کردیم و ان شالله با برنامه‌ریزی آقای ساغلام و تداوم حمایت مالک و مدیریت باشگاه، تیم خوب و در خور شأن مردم آذربایجان برای فصل آتی راهی مسابقات می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جا دارد از تلاش بازیکنانی که در نیم فصل به تیم اضافه شده‌اند، قدردانی کنم. قطعا شرایط نفرات جدید روز به روز بهتر می‌شود و کمک حال تراکتور در ادامه مسابقات خواهند بود.

جزییات جلسه معارفه سرمربی جدید تراکتور به بازیکنان/ مدیرعامل باشگاه به هواداران قول داد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی