نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
یحیی اراده کند به ایران برمی‌گردم و پرسپولیسی می‌شوم/ به تمام آرزوهایم رسیدم به جز دروازه‌بانی برای تیم محبوبم
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

پیمان حسینی گلر سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از آرزویش برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس خبر داد.

بدون تردید پیمان حسینی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال ساحلی در جهان است. بارها و بارها با درخشش در تیم‌ملی به موفقیت‌های کم‌نظیری دست پیدا کرد و عنوان‌های پرشمار فردی و تیمی در ویترین افتخاراتش به یادگار دارد. دروازه‌بان مازندرانی مدتی است که به‌دلیل مشکلات با بعضی از اعضای مدیریتی در فدراسیون از تیم‌ملی خداحافظی کرده است، اما هنوز هم در اوج قرار دارد. حسینی در گفت‌وگویی از آخرین وضعیت خودش و یکی از بزرگ‌ترین آرزوهایش که پوشیدن پیراهن پرسپولیس است، گفت. شاید برای خیلی‌ها عجیب باشد اما پیمان قبلا در سطح اول فوتبال چمنی بازی کرده ولی با ۳۸ سال سن طبعا شانس زیادی برای بازگشت به فوتبال چمنی و حضور در تیمی مثل پرسپولیس را ندارد.

دلیل خداحافظی‌ام اختلاف با برخی در فدراسیون بود

کارشناسان اعتقاد دارند دروازه‌بانان در فوتبال می‌توانند خیلی بیشتر از بازیکنان در سایر خطوط در بالاترین سطح بازی کنند. به‌عنوان مثال به‌تازگی بوفون قراردادش را با پارما برای دو سال دیگر تمدید کرد. حسینی با ۳۸ سال سن و با این آمادگی می‌توانست حداقل دو، سه سال دیگر در تیم‌ملی فوتبال ساحلی بازی کند. او درباره خداحافظی از تیم‌ملی گفت: «وقتی دیدم از من درست استفاده نمی‌شود تصمیم گرفتم در آماده‌ترین شرایط خداحافظی کنم و جای خودم را به جوان‌ها بدهم. الان ۳۸سال سن دارم و در بالاترین سطح فوتبال ساحلی دنیا برای باشگاهم در ترکیه بازی می‌کنم تیمی که جزء ۱۰ تیم برتر دنیا در رنکینگ است. درباره خداحافظی از تیم‌ملی هم تاکید می‌کنم با بعضی افراد اختلاف‌سلیقه و اختلاف‌نظر داشتم، ۱۲، ۱۳ سال در تیم‌ملی زحمت کشیدم و همراه با سایر بازیکنان بیشترین عناوین انفرادی و تیمی را به‌دست آوردیم، خاطرات خوبی با همبازیانم داشتم و حالاحالاها می‌توانستم به تیم‌ملی کمک کنم، ولی خب باتوجه به شرایط موجود و افرادی که در تیم‌ملی هستند ترجیح دادم از تیم‌ملی فاصله بگیرم.

وضعیتم در آلانیا خوب است

حسینی که مدتی عضو تیم شهر موج‌سواران بود و مدت‌هاست در تیم آلانیا اسپور ترکیه دروازه‌بانی می‌کند درخصوص جدایی‌اش از موج‌سواران و وضعیت فعلی تیم ترکیه‌ای گفت: «درمورد موج‌سواران باید بگویم احساس می‌کنم دینم را نسبت به این تیم ادا کردم. همراه با این تیم در لیگ برتر بازی کردم و به فینال رسیدم اما باتوجه به بی‌عدالتی‌ای که در سازمان لیگ بود در آن سال موج‌سواران از فینال مسابقات انصراف دادند، چون بازی پایانی در شهر بی‌طرف برگزار نشد و تیم به لیگ یک رفت. من حتی در لیگ یک هم برای این تیم بازی کردم، اما اوج ناداوری‌ها و دشمنی‌ها و مخالفت‌هایی که با تیم موج‌سواران بود، اجازه نداد این تیم لیگ برتری شود. درهرصورت من هم در لیگ برتر و هم در لیگ یک برای این تیم بازی کردم. اما درحال حاضر آماده می‌شوم تا در سال جدید برای آلانیا اسپور ترکیه در مسابقات جام باشگاه‌های اروپا و جام باشگاه‌های جهان و همچنین لیگ ترکیه بازی کنم. بازی‌های ما از خردادماه آغاز خواهد شد و تا آن زمان وقت دارم بدن خودم را آماده نگه دارم. خدا را شکر در آنجا شرایطم خوب است.»

شرایط فعلی تیم‌ملی به هیچ وجه خوب نیست

دروازه‌بان لرگانی فوتبال ساحلی وضعیت فعلی تیم‌ملی را به‌لحاظ مالی خوب نمی‌داند و در این‌باره به خبرنگار «فرهیختگان» گفت: «تیم‌ملی درحال حاضر شرایط خوبی به‌لحاظ مالی ندارد و بسیار ضعیف است. متاسفانه لیگ بسیار ضعیفی داریم و بچه‌های تیم‌ملی از نظر مالی مشکل دارند. این بچه‌ها با هزار سختی و گرفتاری برای کشورمان مدال می‌آورند و افتخارآفرینی می‌کنند، اما پاداش‌هایشان هم پرداخت نمی‌شود! اینها ضعف‌هایی است که فوتبال ساحلی ما دارد و هر بار به این تیم رسیدگی شد نتایج خوبی گرفتیم.»

وی ادمه داد: «تیم‌ملی تا رنکینگ ۲ جهان بالا رفت، اما بعد تیم را به امان خدا رها کردند. فکر می‌کردند در هر شرایطی این تیم باید بهترین در دنیا باشد، اما تیم‌ملی یک سال در آسیا هم نتیجه نگرفت آن‌هم به این دلیل که اردوهای برون‌مرزی‌اش برگزار نشد. تیم در فصل زمستان به مسابقات آسیایی رفت و همه می‌گفتند این تیم باید قهرمان شود، اما در آن سال نتیجه نگرفتیم و تا بازی‌های جام‌جهانی قبلی هم صدمه دیدیم. دو جام جهانی را به‌دلیل بی‌مسئولیتی‌ای که نسبت به این تیم شد از دست دادیم. با این حال در تیم‌ملی جوان‌های شایسته زیادی هستند که اگر به آنها توجه شود نتیجه می‌گیریم.»

عاشق عابدزاده هستم، الگویم علی کریمی است

حسینی زمانی که دروازه‌بان شماره یک تیم‌ملی بود پرسپولیسی بودنش را کتمان نمی‌کرد و همیشه از علاقه‌اش به ستاره‌های این تیم به‌خصوص علی کریمی گفته است. وی در این خصوص به خبرنگار «فرهیختگان» گفت: «به‌طور حتم هر دروازه‌بانی عاشق عابدزاده است. او الگوی بزرگی برای هردروازه‌بانی محسوب می‌شود به‌خصوص برای من. علی کریمی هم اسطوره دوست‌داشتنی و محبوبی است و همه در ایران دوستش دارند. پرسپولیس و استقلال ‌هر دو قابل احترام هستند و هر شخصی علاقه‌ای به یکی از این ‌دو تیم دارد. من طرفدار پرسپولیس هستم و امیدوارم بتواند بازهم قهرمانی خود را تکرار کند، چون طرفدارهای این تیم به قهرمانی عادت کرده‌اند و امیدوارم اتفاق خوبی برای پرسپولیس در آخر فصل رقم بخورد.»

لک همیشه دروازه‌بان بزرگی است

پیمان حسینی درخصوص وضعیت خط دروازه پرسپولیس در فصل‌جاری که با انتقادهایی همراه بوده است، می‌گوید: «پرسپولیس همیشه مهد دروازه‌بان‌های بزرگ بود و حامد لک هم دروازه‌بان بسیار خوبی است. او مسئولیتش را به‌خوبی در این چندسال انجام داده اما باید قبول کنیم لیگ ما فرسایشی است و گاهی اوقات بازیکنان دچار نوسان می‌شوند. با این حال حامد نشان داده گلر خوب و بزرگی است. او به تیمش بارها کمک کرده است. دروازه‌بان جوانی که بازی اخیر درون دروازه ایستاد هم دروازه‌بان خوبی است، مسلما بازی اول برای هر گلری آسان نیست. به‌جای دروازه‌بان خوبی مثل لک آن هم در پرسپولیس بازی کردن سخت است. هواداران از دروازه‌بان تیم‌شان انتظار زیادی دارند. هواداران پرسپولیس هم باید از دروازه‌بان تیم‌شان حمایت کنند. چه حامد فیکس باشد و چه گوهری به‌عنوان یک گلر جوان.»

یحیی بخواهد با افتخار می‌آیم

بهترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال آسیا پوشیدن پیراهن پرسپولیس را بزرگ‌ترین آرزوی خودش می‌داند. وی در این باره گفت: «من در فوتبال ساحلی به همه آرزوهایم و هر آنچه خواستم رسیدم، اما یک آرزوی بزرگ دیگر هم دارم. هر دروازه‌بانی دوست دارد روزی درون دروازه پرسپولیس بایستد. تنها آرزویی که به آن نرسیدم همین بود و هر روزی که این تیم نیاز داشته باشد آماده‌ام. سال ۸۴ لیگ برتر بازی کردم و سال‌ها در شموشک نوشهر و آپادانا در لیگ یک بازی کردم و تجربه بازی در چمن را دارم. اینها را نمی‌گویم تا با دروازه‌بان‌های این تیم اعلام رقابت کنم‌. من موفقیت دروازه‌بان‌های پرسپولیس را می‌خواهم اما اگر روزی نیاز باشد و یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس بخواهند برای من افتخار است تا در کنار سیدجلال حسینی و بقیه بچه‌ها باشم.»

حسینی با تاکید بر این نکته که هیچ توقع مالی هم از تیم ‌محبوبش ندارد، گفت: «بحث مالی خنده‌دار است که بخواهیم درباره آن صحبت کنیم. بازی کردن در پرسپولیس میلیاردها تومان می‌ارزد و من در آن جایگاه و شرایط نیستم که بخواهم چنین حرفی بزنم و اگر هم مصاحبه داشتم و صحبت‌هایی کردم برای اینکه گلرهای فعلی پرقدرت‌تر به کارشان ادامه دهند و حتی اگر نیاز شد و تصمیم گرفتند من هم کمک کنم بدون چشمداشت و در کمال میل در کنار دو گلر این تیم قرار می‌گیرم و چه از نظر روحی و چه از نظر فنی درخدمت تیم ‌محبوبم هستم.»

قد بلند فقط یک فاکتور است

گلر سرشناس فوتبال ساحلی درخصوص اینکه کوتاهی قد او ممکن است دلیلی باشد تا پرسپولیس و دیگر تیم‌ها سراغش نروند، تصریح کرد: «فاکتورهای زیادی برای دروازه‌بان خوب وجود دارد که داشتن قد بلند فقط یکی از آنها است. به‌عنوان مثال پرش، موقعیت‌شناسی، بازی‌خوانی، جای‌گیری و... می‌تواند دیگر فاکتورها برای یک دروازه‌بان باشد که نداشتن قد بلند را جبران می‌کند. باز هم می‌گویم هدف اصلی این مصاحبه برای افزایش سطح ‌انگیزشی دو گلر فعلی پرسپولیس است تا بهتر و قوی‌تر کار کنند، چون هر دوی آنها توانایی بهتر شدن را دارند. من آمادگی خودم را اعلام کردم، خدای ناکرده سوءتفاهمی پیش نیاید. همه خانواده بزرگ پرسپولیس و همه هواداران این تیم و همه فوتبالیست‌ها که عاشق این تیم هستند آرزویشان است برای این تیم بازی کنند و من هم یکی از آنهاهستم. در آخر برای گلرهای فعلی پرسپولیس و همچنین برای مجموعه بزرگ پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم. ان‌شاءالله ششمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر را جشن بگیریم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیسیم IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    باسلام‌وارادت‌به‌جناب‌حسینی‌دروازه‌بان‌تیم‌ملی‌ساحلی خیلی‌بزرگ‌‌بامعرفت‌وباشخصیت‌هستید‌‌شما‌چه‌در پرسپولیس‌بازی‌کنی‌وچه‌نکنی‌اسطوره‌‌پرسپولیس‌کبیر وما‌هواداران‌میباشید‌خیلی‌خیلی‌بازهم‌خیلی‌بامعرفت وبزرگ‌میباشید
    • Mahdi IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      لنگ کی کبیر شد. راستی یه سوال شما چجوری بدون قهرمانی تو آسیا به خودتون میگید ارتش سرخ آسیا خخخخ
    • علی IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      مگه شما قهرمان شدید خبر نداریم:)))))
    • داوود IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      این کیسه کشا هنوز تفاوت سونا و خزینه رو نمیدونن، میان الکی صفحه رو با نظرات حسادت طلبانه😅 خودشون پر میکنن. اصلا پرسپولیس کبیر نیست و از تیمهای قدرتمند آسیا هم نیست. ولی فعلا تو رنکینگ باشگاهای آسیا و جهان که فیفا اعلام میکنه تا بوده و هست همیشه آقا بالاسر کیسه کشا بوده و هست. اصلا به خدمت گرفتن یا نگرفتن دروازبان، چه ارتباطی به شما داشت ؟ اصلا اسمی از کیسه یا استقلال یا 6 تائی ها و ... برده شده؟ ! دخالت نکنید و سرتون تو کار خودتون باشه . کلاس پستها رو پائین نیارید.
    • پاوه IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      این Mahdi راست میگه. استقلال دو تا جام داره که ارزش تاریخی و باستانی زیادی دارن! آنقدر قدیمی هست که موزه داران و اونابی که کلکسیون اشیاء قدیمی دارن، پول خوبی بابتشون میدن. الان ویترین جامهای پرسپولیس دیگه جا نداره برای گذاشتن کاپ و نصفشو گذاشتن تو انبار. اگه یه موقع کیسه کشا نیاز داشتن بیان بگن و هر چند تا جام خواستن بردارن برن و بیخود پولشون رو تو امیریه و منیریه خرج نکنن. و اون پول رو برای ترک اعتیاد بازیکنانشون خرج کنن. هیجوقت یه عکس هم از اون دو تا جام و گواهی قهرمانی که مدعی هستند رو، رو نکردن. میدونی چرا؟ چونکه مال زمان گروهبان سومی تیمسار خسروانی بود و کلا تو جام باشگاهای آسیا 5 تا تیم شرکت میکردن. و یکیش هم که هیچکی نمیدونه ماجراش چیه؟
    • کیسه حَقیر IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      قابل توجه پاوه:جام های آسیایی شما ها رو ۵۰۰ تومن هم نمی‌خرن منظورم تک تومنی بود😂😂😂😂😂😂
  • عشق پرسپولیس IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    دمت گرم داداش بیا جایت رو چشم ما
    • سفیر IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      فقط جات روی چشم نه درون دروازه سوراخ‌ها فوتبال ساحلی رو که به گتد کشیدی حالا بیا تا اینجا هم اره
    • کارگر IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      راستی از بابا مسعود چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • آنتی کیسه IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    عشقه.❤️ واقعاً دروازه‌بانه خوبیه حیف که کج سلیقگی بعضی افراد باعث شد از تیم ملی خداحافظی کنه
  • محمد IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    مسئله ای نیست با 48 سال هم میتونه در پرسپولیس بازی کنه با ترامادل چون هیچوقت بازخواست نمیشه مثل جلال حسینی و امیری و ....
    • آرش کمانگیر FR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      بکوری چشمت ازگل تازه بدوران رسیده بدبختای بی عرضه جام ندیده
  • عالی ایشالا میای پرسپولیس IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    عالی ایشالا میای پرسپولیس
  • فرامرز IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    عشقی به مولا اگه جا یحیی بودم گلر اولت میکردم
  • یکتا IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    با این طرز تفکر خودت را از چشم همه افتادی
    • زینب IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      از چشم. تو و طرفداران استقلال افتادنش مهم نیست مهم اینه که با این طرز فکرش تو دل پنجاه میلیون نفر جا داره همین ❤️❤️
    • Kia IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      خودت با این کامنتت از چشم هر کی ببینه کامنتتو افتادی
    • کیسه سوز IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      همه نه از چشم شما کیسه کش ها انداخت چون سوختید
    • یه ایرانی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      سید فقط با حرفش دروازه ما رو بیمه کردی ...
    • کوهمره_جروق IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      خطاب به یکتا .یه نگاهی به دیس لایک هایت بنداز.این حرف جای دیگه نزن بهت میخندن.
    • ANDY IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      جــــــــــان..!!! میشه یبار دیگه جملتو بگی متوجه نشدم..!
  • شخصی محترم IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    ای کاش بیای لک فصل گذشته دروازه بان عالی بود ولی الان هر شدتی میره رو دروازه گل میشه به عنوان یه پرسپولیسی باید اعتراف کنم که لک بر خلاف بقیه بازیکنان بازیکن خوبی نیست و جاش تو پرسپولیس هم نیست
  • محموددایی FR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    دروازه بان نامبران ومحبوب تیم ملی ساحلی
    • تیر غیب US ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      با درود،پرسپولیس آشیانهء عقاب ها و بیشهء شیران است.عجب نیست اگر عقابی ارادهء آشیانه کند.البته گوهری تحتِ تأثیرِ جوِ قهرمانان قرار داشت در آینده به کمکِ لک بر دروازهء تسخیرناپذیران قفل خواهد زد
    • اااا IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      بله بله پرسپولیس جای عقابانی هست ولی نمی‌دونم تو این تیم چرا به جای عقاب لک لک هست
  • عشقپولیس IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    چقدر تو ماهی یحیی🌕❤️
    • حق گو IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      این پرسپولیس چیه که اینهمه سینه سوخته داره، محبوبیت خریدنی نیست ، باید مثل پرسپولیس رفتار کرد تا محبوب شد.
  • مهران IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    دمت گرم آقای حسینی.به تو میگن عاشق پرسپولیس نه هر ننه من غریبی مثل لک که فقط به فکر خوشگذرانی و حاشیه است...آقا یحیی تحویل بگیر
  • امیر IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    حسینی خیلی خیلی دروازه بانی خفنی داره من چند تا از مسابقات ملی فوتبال ساحلی رو دیدم توپ هایی که امکان نداشت کسی بگیره رو راحت میگرفت یه چیز دیگه هم برام جالب بود قدرت شوت زنی بالایی هم داشت تو اون بازی3تا گل از دم دروازه زد،یعنی نصف گل های تیم رو به تنهایی یک دروازه بان زد !!! این قدرت و آمادگی یک بازیکن رو نشون میده که با اینکه دروازه بانه از یک مهاجم بیشتر گل زده بی نهایت با استعداد و حرفه ای
  • لنگی کیسه کش IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    باقد 120چه ادعایی میکنه2مترقدداشت چیکارمیکردلنگی
  • علی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    بااینکه لک برای تیم از دل وجان مایه میزاره طرفداران دوستش دارن اما حسینی قابل احترام است انشاالله که بیاد
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    دمت گرم مرد بمولا قسم همچین افرادی به درد پرسپولیس میخورن فارغ از سن و سال .کسی که با قلبش و تمام وجودش تیمی رو بخواد .من به عنوان یک هوادار 6اتیشه استقبال میکنم
  • علی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    بهترین دروازه ساحلی دنیا،کاشکی حداقل بیاد تو تمرینات پرسپولیس بینم تو فوتبال چطورن❤😍
  • علی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    خاکتیم شیر مرددددددددد♥♥♥
  • محمد IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    درود برشرفت پسر دوست دداشتنی
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    چرا هر همه ورزشکاران ایرانی سرشناس در جهان پرسپولیسی هستن؟؟؟۶۶۶۶۶
    • girl perspolisi IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      در خطاب به پیام پرسپولیسی . چون انقد عقشههههه❤❤❤❤❤❤
  • ✌ارتش سرخ✌ IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    پرسپولیس خانه و جایگاه تمام ستاره های سرخ ایران هستش زنده باد پرسپولیس و پرسپولیسی🧿❤🏆🏆🏆🏆🏆🏆❤🧿
  • Aliiii16 IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    ایول ودرود به شرف و غیرتت ....
  • حق گو IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    داداش اشتباه میگیری یه دفعه روپایی میخوای بزنی همون توپو میزنن ازت گل میخوری🤣🤣🤣شوخی بودش واقعا دربازه بان خوبیه ولی تو فوتبال ساحلی
  • حسین IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    اگر زانوت مشکل نداشته باشه خوبه
  • پرسپولیس کیسه کُش IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    داداش بیا هواتو داریم این کیسه ای ها زورشون میاد
  • بیات IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    بعضی مواقع سن که بالا می‌ره بعضی ها کامل هستند کامل تر میشوند اما در بین آنها افرادی هستند که خودشان را به ؟میکشندیکی از آنها ایشان است .سال ها در بین تمامی ملت ایران وفوتبال دوستان محبوب بود.اما یک باره خودش را از چشم ها ؟به نظر گزارشگر محترم خواسته ایشان را ب؟ارزش کنه تا که در قلب ها جا بده.فقط تأسف باید خورد به حال چنین تفکراتی که در پایان عمر فوتبالی اش نفهمید چگونه ؟
    • سلام IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      نمی دونم شما چرا می سوزید. واقعا بعضی ها جنبه ندارن. تا یکی میگه طرفدار این تیمم، تیم مقابل به چشم یک قاتل بهش نگاه می کنه. برید از اروپا یاد بگیرید
  • جلال IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    برادر عزیز اونهایی که نام بردی والگوی‌ خودت‌ نام بردی‌ باید‌ بدانی افسانه های‌ این مرز بوم هستند‌ درس‌ اولشون‌‌ غیرت و احترام به این کشورها نه که مثل تو‌ تا پاتو از کشور بیرون گذاشتی‌ شمشیر را از رو بستی...یاد بگیر هیچ نامی بالاتر از ایران نیست
  • قیطور IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    عزیز دلی حسینی قدمت روی چشم گلر مشهور جهانی ای امید ایرانوتیم پرسپولیس اسیاودنیا
  • حسین IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    یاعلی . عزیزی مال هم ما قرمزها . هم آبی های عزیز. هم همه مردمان عزیز و با غیرت ایران . ایشالا پرسپلیس ببینمت شما دربازبان خیلی بزرگی هستی
  • علی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    بهترین دروازبان ساحلی خیلی هم محبوب ودوست داشتنی مخصوصا که پرسپولیسی بزرگی خاصی داری
  • درود بر پرسپولیس و خنده بر دوچرخه IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    واقعا همه ملت و دولت ایران پرسپولیسین پس این ششصد هزار دوچرخه سوار کیا هستند خخحح
  • احد IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    عشقی سید پرسپولیس هم عشقه
  • مهدی IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    با سلام خدمت دوستان عزیز من از پرسپولیسی های عزیز میخوام که امسال دیگه قهرمان نشن دیگه... آقا توروخدا شما بهترینید... آقا شما رکورد زدید... کسی به پاتون نمیرسه... قبول.. بیاین و مردونگی کنید امسال بزارید استقلال قهرمان بشه... 💙💙💙💙💙💙دمتون گرم
    • sepahan DE ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      اگه وزیرودولت ورسانه و‌‌‌‌.......ازملوان هم اینجورحمایت میکرد حداقل2تاقهرمانی آسیا داشت نمیخوادمزه بندازی ماخودمون مزه ایم
  • وحید IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    ایشون یکی ازبهترین دروازبانان آسیا هس،،باعث افتخار هست، ،،دوستت داریم نفس، ،
  • حسن قهار IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    هوادارهای حقیر کاج.سوووووختید؟؟؟؟این تاره یه نفر از اون 45میلیون طرفدار پرسپولیس کبیره
  • سام IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    دروازبان بسیار عالی و باهوشیه. ولی دروازبانی در چمن و ساحل بسیار متفاوته. لابد این توان رو داره که چنین حرفهائی زده . باید ابتدا تست بده و اگه کادر فنی موافق باشن چ ا که نه؟
  • صمد IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    تبلیغات این صفحه به قدری مزاحم و آزار دهنده شده که به خوانندگان مطلب نوعی توهین میشه ! اصلا نمیشه دید چی داریم تایپ میکنیم! عصبی شدم. . الان که در نزدیکی عید هستیم و تبلیغات زیاد شده بهتره فعلا بیخیال اخبار بشید و کلا به تبلیغات بپردازید . ما هم راحت شما هم راحت !
  • علی IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    پرسپولیس فقط عابدزاده روکم داره پسرعقاب بیاددیگه هیچ چیزنمیخایم
  • صمد IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    دروازبان بسیار خوب و شجاعیه. ولی باید دید که میتونه در تستهایی که باشگاه ازش میگیره قبول بشه. از طرفی گلزن خوبی هم هست. تعداد گلهائی که این دروازبان تو این فصل زده، از گلهای مهدی قائدی تو امارات، چند برابر بیشتره 😅
  • جمشید IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    فقط لیورپول
  • حسین نوری IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    عشق ایشالا بالا بالا ها ببینمت ب کوری چشم بعضیا ❤️💯
  • آرتان IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    ولی ما ۷٠ ميليون هوادار ایرانی و چند میلیارد هوادار آسیایی و جهانی استقلال بابت صراحت بیانت ممنون هستیم. جاوید باد استقلال کبیر
    • پرسپولیس کبیر IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      آخه یه چی بگوکه درحدتیم کاج باشه اگه میگفتی هفتادهزارطرفدارشایدمیشدقبول کردن ...هفتادمیلیون توایران احتمالاخواب دیدی خیرباشه...خخخههه
    • Mr IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      4444💙💙💙💙
  • Mr IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    * * E s t e g h l a l
  • Mr IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    4444💙💙💙💙
  • Ali IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    این کی هست اصن 🤣
  • امین IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    عشق فقط پرسپولیس ❤
  • محله بولینگ خیابان سوبله چوبله کوچه لنگ فرعی۸پلاک۴ IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    قشنگ فیت لنگی ها هستی🤣🤣🤣🤣🤣آخه مشنگ تو تخصصت روی ساحله اونوقت میای بیای روی چمن البته اگه نیای هم برای خودت بهتره هم برای لنگی ها چون بلکل تیم پیروزی چی به فنا میره فکر نکنم خل ممد تو رو بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی