نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
بیانیه استقلال خطاب به سازمان لیگ/ وقت عمل به وعده ها فرا رسید آقا مهدی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال مدعی شد که مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفته بود بازی‌های استقلال در نیم فصل دوم بعد از مسابقات پرسپولیس برگزار می‌شود.

رسانه رسمی باشگاه استقلال با اشاره درخواست چند روز پیش خود از سازمان لیگ نوشت: ‌«باشگاه استقلال ۱۱ روز قبل، از سازمان لیگ خواسته بود که عدالت را در تقدم و تأخر مسابقات دو تیم استقلال و پرسپولیس رعایت کند.

تیم استقلال ۱۰ بازی از ۱۵ مسابقه نیم‌فصل اول خود را زودتر از تیم پرسپولیس برگزار کرد و سهیل مهدی در تمام هفته‌های نیم‌فصل اول در صحبت‌های مختلف با مسؤولان باشگاه استقلال تاکید داشت که در دور برگشت مسابقات عدالت برای استقلال اجرا می‌شود و مسابقات این تیم هر هفته بعد از مسابقات پرسپولیس انجام می‌شود.

اما اکنون شاهد هستیم که در هفته پیش‌رو، مسابقه استقلال با گل‌گهر زودتر از بازی صنعت‌نفت‌ آبادان با پرسپولیس انجام می‌شود و این برخلاف وعده‌ای است که سازمان لیگ داده بود.

این درخواست قانونی باشگاه استقلال موضوعی نیست که بخواهند آن را به بحث‌های هواداری ارتباط بدهند. با اجرای همین موارد ساده می‌توان نشان داد که نگاه برنامه‌ریزان رنگی نیست و دنبال مناسباتی غیر از قانون و عدالت برای اجرای مسابقات نیستند. باشگاه استقلال در این مورد همچنان منتظر عمل کردن سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات به وعده‌هایش است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجي اصيل IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    اصلاً اين مسائل، حرف زدن نداره و همه چيز طبق قانون بايد انجام بشه!! همونطور كه بازيهاي نيم فصل استقلال قبل از پيروزي بازي كرده طبق سنوات گذشته اين اتفاق الان بايد برعكس بشه حتي بازي با گل گهر رو هم نبايد مسئولان استقلال قبول كنن چون فشار ناشي از نتايج ميتونه نتايج بازيها رو تحت شعاع قرار بده و به همين راحتي يك تيم امتياز بگيره يا امتياز از دست بده!!!! آقاي سهيل مهدي دل بخواهي كه نميتونه به پيروزي چيا حال بده و كمكشون كنه!! همه چيز بايد طبق قانون انجام بشه و الان هم بازيهاي استقلال بايد بعد از تيم پيروزي برگزار بشه والسلام و جاي هيچ بحثي هم نداره
    • ایرانی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      اگر واقعا قانون بخواد درباره شما اجرا بشه و حق کشی تیمهای روبرو و به نفع گیری برای استقلال نباشه که استقلال باید هر دوره یک رده تو لیگهای پائینتر سقوط کنه
  • مهیار IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    چیه ترسیدید؟؟اخر فصل بازم قهرمان عشقپولیسه خب زورمون میرسه شما هم هی ناله کنید
  • کیسه کشم IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    نتیجه نمی‌گیرد این بهانه هایتان دیگر چیست
    • ساوالان IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      سهیل مهدی پارسال شیرین کاری کرد . سپاهان قبل دربی گذاشت.. بد اشتها شدید
  • محمد IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    بهانهای بنی اسرائیل شروع شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی