نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
۵ |
۵
فرهاد مجیدی چند بار قلعه‌نویی را شکست داده است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تا قبل از دیدار رفت لیگ امسال فرهاد مجیدی در چهار بازی پیاپی امیر قلعه نویی را شکست داده بود.

بازی رفت تیم های استقلال و گل گهر سیرجان به تساوی بدون گل انجامید تا نوار پیروزی های فرهاد مقابل امیر پاره شود اما همان‌طور که می‌دانید کمیته انضباطی بعدها این بازی را هم سه بر صفر به سود استقلال اعلام کرد. با این حال باید گفت مجیدی در دیدارهای مستقیم با مربی سابق خود معمولاً پیروز بوده و آمار حکایت از برتری این مربی مقابل امیر قلعه نویی دارد.

بدون شک دیدار روز یکشنبه این دو مربی هم بسیار تعیین کننده خواهد بود و استقلال بعد از تساوی مقابل نساجی برای اینکه فاصله اش با پرسپولیس کمتر نشود نیاز دارد تا از سد شاگردان امیر قلعه‌نویی عبور کند.

گفتنی است فرهاد مجیدی دوبار قلعه‌نویی را با سپاهان و دوبار هم ما گل گهر شکست داده و البته همان طور که اشاره شد بازی رفت امسال هم سه بر صفر به سود آبی‌پوشان اعلام شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • mohammad IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    بنظرم دوئل فرهاد مجیدی و قلعه نویی جذاب و دیدنی خواهد شد، استقلال نیاز مبرم به سه امتیاز بازی دارد تا فاصله رو با تیم دوم جدول حفظ کند،امیدوارم این بازی پنجمین برد استقلال مقابل تیم قلعه نویی باشد با یه ریکاوری ذهنی برد تو این بازی دور از دسترس نیست..
  • قهرمان IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    مجیدی راهیچ وقت باقلعه نوعی مقایسه نمیشه کردچونکه هیچ وقت مثل امیرخان نمیاد
  • ابرام US ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    ( خدنگ ما ر کش با مار شد جفت ..... قضا هم خنده زد هم آفرین گفت) =============================================================================================== ================================================================================================ زیک سو ی «شاه» آمدی با خروش ..... دگر سوی «قندل » بیا مد به جوش -=============================================================================================== چنین گفت«« قندل» به شا ه ای چموش .... تو را می فرستم به سوراخ موش =============================================================================================== من آنم که « زیره » به کرمان برم .... ز کرمان گذشته به سیر جان برم ================================================================================================= که گفتد برو دست« قندل» ببند ..... تو فعلا برو ما سکِتو خوب ببند
  • ابرام۲ US ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    مرا با تو کی عهد و پیمان بُدی .... تو تهران و من شهر کرمان بُدی ================================================================================================= اگر بار دیگر خودت لوس کنی .... به پیشم بیایی مرا بوس کنی ================================================================================================ چنانت بکوبم به مهدی فنون .... که یک «زاده» آید زجاییش برون ================================================================================================ برو بیش از این وقت من را مگیر .... برو در کبابی من «موش »گیر ================================================================================================= شده شا یعه در کبابی ما .... یکی موش دیده شده در غذا ================================================================================================= برو با «علی» با کمی مر گ موش ....بگیر و ببند دور کن آن چموش =============================================================================================== چنین گر کنی من ببخشم تورا .... منم «قندعلی» ٬ شاه خوانم تورا
  • حسن کیانی IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    چند بار با هم تبانی و زدوبند کرده اند این درست تر هست فارسی را پاس بداریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی