نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
آقا کریم در نقش مترجم پرسپولیس/ مثلث جدید سرخ‌ها شکل گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شرزود تمیروف مهاجم جدید پرسپولیس به زبان انگلیسی مسلط نیست و برای ایجاد ارتباط کمی مشکل دارد.

باشگاه پرسپولیس بعد از کش و قوس‌های فراوان موفق شد با مهاجم خارجی مدنظر خود قرارداد ببندد. شیرزد تمیروف مهاجم ۲۳ ساله ازبکستانی با پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی و عقد قرارداد، چند روزی است که در تمرینات پرسپولیس هم شرکت می کند و در صورت نیاز کادرفنی، می تواند در بازی یکشنبه مقابل صنعت نفت آبادان این بازیکن به میدان برود.

نکته جالب اما در خصوص تمیروف این است که این بازیکن نمی‌تواند به زبان انگلیسی با اعضای کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس صحبت کند و همین موضوع به یک مشکل برای مهاجم جدید پرسپولیس تبدیل شده است. تمیروف که به سختی می‌تواند به زبان انگلیسی صحبت کند، تقریبا به زبان‌های روسی، ترکی و البته زبان مادری خود یعنی ازبکستانی مسلط است و می‌تواند به این زبان‌ها حرف بزند. همین موضوع باعث شده تا کریم باقری که به زبان ترکی مسلط است، با این بازیکن ازبکستانی ارتباط برقرار کند و نکات لازم را در تمرین به تمیروف منتقل کند. در واقع آقا کریم رابط بین کادرفنی و مهاجم جدید پرسپولیس است. همچنین وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس که به زبان روسی تسلط دارند، به خوبی توانستند با تمیروف ارتباط برقرار کنند و با مهاجم ازبک رفیق شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دریکوند IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    بزرگوار انتظار می‌ره سواد رسانه ایتونو کمی بیشتر کنید مردم ازبکستان یا ترک ازبکی یا فارس تاجیکی هستند آن زبانی که حنانوف هم با تمیزوف حرف می زنه تاجیکیه نه روسی
  • مهدی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    درصد قابل توجهی از مردم ازبکستان به زبان فارسی صحبت می کنند ، اینم از شانس ماست که تمیزوف فارسی بلد نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی