نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
انتقاد شدید کومان از لاپورتا و بارسلونا/ بازیکن ۵۵ میلیون یورویی خریدند اما مسی را کنار گذاشتند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالد کومان سرمربی پیشین کاتالان‌ها در مورد اتفاقاتی که منجر به اخراجش شد حرف زد و از مدیران باشگاه بارسلونا انتقاد کرد.

رونالد کومان سرمربی سابق بارسلونا مدتها بعد از اخراج از این باشگاه بالاخره سکوت خود را شکست و حرف‌های مهمی در مورد اخراج خود زد.

مربی هلندی در این مصاحبه به شدت از مسئولان بارسلونا انتقاد کرد و مدعی شد که به اندازه ژاوی به او زمان ندادند. کومان پس از گذشت فقط چند هفته از آغاز فصل جاری از سرمربیگری بارسا کنار گذاشته شد و جای خود را به ژاوی داد.

سرمربی سابق بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در ابتدا با تاکید بر اینکه به او فرصت کافی داده نشد، گفت: «بارسلونا به اندازه ژاوی به من زمان نداد. هنوز یادآوری اتفاقات آن زمان برایم دردناک است. لاپورتا هزاران بار به من گفت که ژاوی مربی بارسلونا نخواهد شد زیرا تجربه کافی ندارد. من را تا مدتی در نوکمپ نخواهید دید زیرا هنوز نمی‌توانم به آنجا بازگردم و با مدیریتی روبه‌رو شوم که وانمود می‌کند اتفاقی رخ نداده است.»

کومان از مشکلات دوران حضور خود اینطور گفت: «با مصدومان زیادی کار کردم. الان پدری بازگشته و آمادگی خوبی دارد مثل عثمان دمبله، زمان من هر دو مصدوم بودند. شما همه چیز را حالا می‌توانید ببینید. یک مربی از سوی هیئت مدیره باشگاه به حمایت، زمان و صبر نیاز دارد تا بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.»

او انتقاد از مدیریت باشگاه و شخص خوان لاپورتا اینطور ادامه داد: «به خاطر اصرار مدیریت بود که من موافقت کردم بعضی بازیکنان تیم را به دلیل مشکلات مالی ترک کنند اما شما اکنون می‌بینید که تیم ۵۵ میلیون یورو برای یک بازیکن (فران تورس) خرج می‌کند، آن هم مدت کوتاهی بعد از آنکه لیونل مسی به دلیل مشکلات مالی باشگاه را ترک کرد! اینجاست که تعجب می کنید چرا اتفاقات دیگری نیفتاد. چرا مسی مجبور به رفتن شد؟ سوال اینجاست که چرا آن‌ها اجازه دادند که مسی باشگاه را ترک کند. من مربی انتخاب شده توسط لاپورتا نبودم و این مسئله را از لحظه اول حضور او در باشگاه احساس کردم. پس از اینکه او در انتخابات رأی آورد، هیچ ارتباطی بین ما نبود و من نیاز داشتم تا از هیئت‌مدیره اعتماد کسب کنم. لاپورتا به دلیل اینکه او مرا سر کار نیاورده بود، می‌خواست هر طور شده مرا اخراج کند.»

کومان در پایان گفت: «الان برای باشگاه خوشحالم چون می‌بینم برخی چیزها حالا بهتر شده است. خیلی خوشحالم که می‌بینم فرنکی دی‌یونگ به بازیکن خوبی تبدیل شده است. او کیفیت بالایی دارد.»

انتقاد شدید رونالد کومان از لاپورتا و بارسلونا/  بازیکن 55 میلیون یورویی خریدند اما مسی را کنار گذاشتند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس دل ها IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    آخه مسی سالی صد میلیون می خواست. الان داره سالی 35 میلیون از پی اس جی می گیره.دندونگردی کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی