نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در تمرین امروز این تیم حاضر شد.

پرسپولیس در این فصل به شدت درگیر مشکلات مالی بود و مدیران این تیم هنوز نتوانستند این مشکلات را حل کنند. حجم بدهی‌های داخلی و خارجی پرسپولیس به حدی زیاد است که هر پولی وارد باشگاه می‌شود، بلافاصله باید صرف بسته شدن پرونده‌های مختلف شود.

بازیکنان پرسپولیس بعد از گذشت ۲۰ هفته از لیگ برتر حدود ۴۰ درصد دریافتی داشتند و خیلی از آن‌ها به صورت خصوصی گلایه خودشان را به گوش مدیران باشگاه و اعضای کادرفنی رساندند. پرسپولیس که تقریبا نتایج خوبی در این فصل گرفته و هنوز هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیست و یکم به حساب می‌آید. با این حال یکی از مسائلی که می‌تواند در کار پرسپولیس تاثیر منفی بگذارد و این تیم را از مسیر قهرمانی دور کند، همین مشکلات مالی است.

درویش که از زمان حضور در راس باشگاه پرسپولیس نسبتا خوب کار کرده، تلاش زیادی کرد تا پرداختی خوبی به بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس داشته باشد ولی به دلیل نبود منابع مالی لازم، چند هفته قبل تنها توانست ۵۰ درصد به حساب بازیکنان و کادرفنی واریز کند. مدیرعامل پرسپولیس که خوب می‌داند تیمش در حساس ترین شرایط ممکن به سر می‌برد و بازیکنان هم به شدت از وضعیت پرداختی‌ها گلایه دارند، امروز راهی محل تمرین پرسپولیس شد و برای دقایقی با بازیکنان و کادرفنی گفت‌وگو کرد.

پرسپولیسی‌ها وقتی درویش را در تمرین دیدند، شروع به گلایه کردند و از مشکلات مالی باشگاه ناراحت بودند.درویش هم بعد از شنیدن دغدغه‌های بازیکنان و کادرفنی، به آن‌ها بابت گلایه‌هایشان حق داد و البته به آن‌ها وعده داد تا قبل از فرا رسیدن سال جدید درصدی از قراردادها را پرداخت خواهد کرد تا پرسپولیسی‌ها با روحیه ای خوب وارد سال جدید شوند.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    قول بر طرف کردن مشکلات مالی پیروزی را بابا حمید داده،چقدر کم طاقت هستید
    • حق گو IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      سجادی که یک استقلالی ده آتیشه است و کمک های بسیار بزرگ او به استقلال تا کنون زبانزد همه است. شما استقلالی ها حداقل قدردان زحمات ایشون نیستید و این یعنی نمک نشناسی
  • شیشتقلالی دو چرخه سوار خخخ IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    باسلام و عرض ادب خدمت وبسایت خبر ورزشی..آقا بخاطر این حرف درویش سزاوار است که کمیته امتیازی یه چهار پنج امتیاز معیشتی دیگر به حساب کیسه واریز کرده و ده دوازده گل زده نیز به گل‌های دوچرخه اضافه نمایند..تا حقی از کیسه ضایع نگردد..خخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی