نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
فقط مربیان استقلال پیشکسوت این تیم هستند/ همه می‌خواهند پته هم را روی آب بریزند/ امیر قلعه‌نویی بزرگ همه ماست
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمد نوازی پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه فوتبال از درون مستطیل سبز به بیرون از آن راه پیدا کرده و همه سعی دارند بیرون از زمین چمن برای هم زیر و رو بکشند.

محمد نوازی هافبک اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، پیرامون موضوع واگذاری سهام باشگاه استقلال و شروع پذیره نویسی در ساختمان این باشگاه، همچنین بازی تیم های استقلال و گل گهر سیرجان اظهاراتی را مطرح کرد.

درباره پذیره نویسی برای ورود باشگاه استقلال به بازار سهام چه اقدامی کرده‌اید؟

من از کجا باید بدانم؟اصلاً کسی به من حرفی نزد. امروز یکی از دوستان با من تماس گرفت و گفت برو باشگاه چون دارند پذیره نویسی می‌کنند.

یعنی کسی از باشگاه به شما خبر نداده بود؟

نه که نداده بود! هیچکس به ما حرفی نزده. اصلا این چه وضع احترام به پیشکسوتان است؟ یعنی ما هم باید برویم آنجا در صف بایستیم؟ آنها که از بیخ و بن ما اطلاعات دارند. از شماره ملی گرفته تا آدرس خانه و غیره، خودشان باید برای مان ثبت نام کنند. یعنی چه برویم در نوبت بایستیم. این بد است به خدا. باید یک نفر را بگذارند تا این کارها را انجام بدهد.

فقط مربیان استقلال پیشکسوت این تیم هستند/ همه می خواهند پته هم را روی آب بریزند/ امیر قلعه نویی بزرگ همه ماست

به نظر شما این وضعیت برای آن دسته از فوتبالیست های استقلال که در قید حیات نیستند باید به چه ترتیب باشد؟

آنها هم نباید بیایند. بالاخره کسانی بوده اند که سالیان سال برای استقلال زحمت کشیدند و حالا خانواده آنها، دختران و پسران شان باید از چنین شرایطی بهره مند شوند. هر کسی یک روز برای این تیم بازی کرده جزو تاریخچه این باشگاه به حساب می‌آید. متاسفانه معلوم نیست تا چه زمانی قرار است این مشکلات مدیریتی وجود داشته باشد! همین کارها را می‌کنند که از آسیا حذف می‌شویم. پس کِی قرار است به پیشکسوتان ارزش قائل شوند...

به نظر می‌رسد خیلی دل پری دارید؟

بله که دارم! متاسفانه پیشکسوت در باشگاه استقلال محدود به اسامی‌افرادی می‌شود که در این تیم یا سرمربی می‌شوند یا در باشگاه سمتی می‌گیرند. یعنی کسی که سرمربی نشود پیشکسوت استقلال نیست؟ دیگر بقیه حقی ندارند؟ بقیه پیشکسوت نیستند؟ به خدا قسم ما هم برای استقلال فوتبال بازی کردیم، ما هم برای استقلال گل زدیم و پاس گل دادیم ولی روال کار به شکلی است که فقط آنهایی که سرمربی می‌شوند شناخته می‌شوند.

در آستانه دیدار تیم‌های استقلال و گل گهر بسیاری از حاشیه های خارج از زمین این دیدار حرف می‌زنند، نظر شما چیست؟

متاسفانه حاشیه‌ها و مسائلی مثل سربازیِ این بازیکن و آن بازیکن، باعث شده کسی به فکر خوب بازی کردن نباشد. همه دنبال خراب کردن یکدیگر هستند. همه دنبال زیر و رو کشیدن برای هم هستند. می‌خواهند پته هم را روی آب بریزند. شما را به خدا سر جایتان بنشینید.

فقط مربیان استقلال پیشکسوت این تیم هستند/ همه می خواهند پته هم را روی آب بریزند/ امیر قلعه نویی بزرگ همه ماست

ایراد از کیست؟

از فدراسیون فوتبال است! فدراسیون فوتبال برای فوتبالیست ها مثل بانک می‌ماند، باید امنیت داشته باشد. اعتبار داشته باشد. وقتی یک نفر با اطمینان نامه‌ای یا نوشته ای در داخل فدراسیون می‌گذارد باید خیالش جمع باشد؛ اما متاسفانه یک عده افراد با رابطه و پارتی بازی، فلان نامه را می‌بینند یا از رویش عکس می‌گیرند و بعد با آن به کارهای زیرآب تیم ها یا افراد را می‌زنند. متاسفانه فوتبال از درون زمین به بیرون از آن منتقل شده در حالی که هر کسی قوی‌تر است باید درون زمین برنده شود. ولی الان می‌بینیم همه دنبال آتو گرفتن از هم، بیرون از زمین هستند. این که نشد فوتبال! متاسفانه برخی خبرنگاران هم که با بعضی باشگاه ها در ارتباط هستند، پول می‌گیرند تا از این قبیل اخبار از درون فدراسیون یا سازمان لیگ بیرون بیاورند و از این طریق حریفانشان را تحت فشار قرار دهند.

فارغ از این مسائل رویارویی دو تیم استقلال و گل گهر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

امیر قلعه‌نویی سالیان سال برای استقلال بازی کرده و فرهاد هم همینطور، اما امیر قلعه نویی با کسب بیشترین جام در تاریخ لیگ برتر پرافتخارترین مربی است و بزرگ همه ماست و احترامش واجب. معتقدم در زمین بازی هر کس بهتر باشد و بهتر از موقعیت‌ها استفاده کند می‌تواند نتیجه را هم بگیرد. اتفاقا من اصلا اعتقادی ندارم که این بازی حاشیه دارد بلکه هر دو تیم جزو خوب های لیگ هستند و بازی زیبایی را هم رقم خواهند زد. اصلا نباید به حاشیه‌ها توجه کرد به اعتقاد من هر تیمی‌بهتر باشد برنده این دیدار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    محمد جان من طرفدار فوتبالت و همسنت و بازیکن فوتبال بودم ' یه پیشنهاد دارم و لطفا به بالاتریها انتقالش بده ' میزان سهم هر پیشکسوت رو اعم از داخلی و یا خارجی رو بر مبنای روزهایی که برای تیم پرسپولیس و یا استقلال بازی کردن رو ملاک قرار بدن ' اینجوری حق هیچکس ضایع نمیشه دادا 🌹🌷
  • تاج IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    درود بر ‌‌یشکسوتان وامیر قلعه نوعی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی