نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ببینید| استقلال ۲ – گل‌گهر ۱/ مجیدی برنده دیدار جنجالی با قلعه‌نویی
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

تیم فوتبال استقلال در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر توانست از سد گل‌گهر سیرجان عبور کند.

تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

کوین یامگا (۴+۴۵ و ۸۹ - پنالتی) برای استقلال گلزنی کرد و مرتضی تبریزی (۵۴) برای گل‌گهر موفق به گلزنی شد. سعید صادقی نیز در دقیقه ۴۳ یک پنالتی را برای گل‌گهر از دست داد.

این دیدار جنجالی دنبال شد و اعتراض‌های زیادی از سوی کادرفنی و بازیکنان دو تیم صورت گرفت.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی (۷۰ - وریا غفوری)، عارف غلامی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، جعفر سلمانی، عزیزبک آمانوف، رودی ژستد (۷۰ - آرمان رمضانی)، محمد دانشگر (۴۶ - سعید مهری) و امیرحسین حسین‌زاده (۷۰ - ارسلان مطهری).

ببینید| استقلال ۲ – گل‌گهر ۱/ مجیدی برنده دیدار جنجالی با قلعه‌نویی

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علی اصغر عاشوری (۷۶ - امین قاسمی‌نژاد)، مهدی تیکدری، مرتضی تبریزی (۷۶ - رضا شکاری)، میلاد زکی‌پور (۶۱ - شایان مصلح)، سعید صادقی، محمدرضا خانزاده، امین پورعلی رودبنه و کی‌روش استنلی.

ببینید| استقلال ۲ – گل‌گهر ۱/ مجیدی برنده دیدار جنجالی با قلعه‌نویی

داور: بیژن حیدری

نیمه اول

دقیقه ۷: مرتضی تبریزی در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد که ضربه فنی او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۵: عزیزبک آمانوف با خطا روی سعید صادقی از داور مسابقه کارت زرد گرفت که در ادامه درگیری لفظی میان روزبه چشمی و علیرضا علیزاده یک کارت زرد هم برای این دو بازیکن به دنبال داشت.

دقیقه ۱۷: پشت محوطه جریمه گل‌گهر آمانوف صاحب موقعیت شد که شوت او را محسن فروزان راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۹: موقعیت دیگری در محوطه جریمه گل‌گهر به وجود آمد که این بار توپ به رودی ژستد رسید، اما ضربه این بازیکن توسط مدافعان برگشت داده شد.

دقیقه ۳۰: از میانه میدان یک ضربه ایستگاهی برای گل‌گهر به وجود آمد که ارسال سعید صادقی به روی دروازه، پس از ضربه سری نه چندان قدرتمند در اختیار حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۳۲: امین پورعلی اقدام به شوتزنی به سمت دروازه استقلال کرد که ضربه او از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۴۱: پاس علی‌اصغر عاشوری برای سعید صادقی در موقعیتی مناسب، فرصت گلزنی را برای این بازیکن ایجاد کرد که ضربه او پس از برخورد به مدافعان به کرنر رفت.

دقیقه ۴۲: کرنر ارسالی روی دروازه استقلال در شلوغی محوطه جریمه به یک پنالتی تبدیل شد، چرا که بیژن حیدری معتقد بود توپ به دست محمد دانشگر برخورد کرده است.

دقیقه ۴۳: سعید صادقی پشت ضربه پنالتی ایستاد که ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد تا بهترین موقعیت گل‌گهر برای رسیدن به گل از دست برود.

دقیقه ۴۴: در صحنه‌ای که فرهاد مجیدی توپ را در اختیار گرفته بود و به داور معترض شد، محمدرضا خانزاده به دنبال گرفتن توپ و پرتاب اوت بود که این صحنه به جنجال تبدیل شد تا در ادامه داور مسابقه فرهاد مجیدی، فرزاد مجیدی و محمدرضا خانزاده را به دلیل شرکت در درگیری با کارت زرد جریمه کند.

دقیقه ۳+۴۵: کوین یامگا در موقعیتی قرار گرفت که پس از برخورد با محسن فروزان در محوطه جریمه، به زمین افتاد. داور مسابقه این برخورد را پنالتی تشخیص داد و در سوت خود دمید. همچنین فروزان با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۴+۴۵: کوین یامگا پشت ضربه پنالتی ایستاد که ضربه او را محسن فروزان مهار کرد، اما روی توپ برگشتی موفق شد دروازه گل‌گهر را باز کند.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: استقلالی‌ها حمله‌ای را به سمت دروازه گل‌گهر ترتیب دادند که توپ برگشت داده شد تبدیل به یک ضد حمله برای گل‌گهر شد، اما سعید صادقی که مقابل دروازه استقلال توپ را در اختیار داشت، نتوانست از این موقعیت استفاده کند و ضربه او به بیرون رفت.

دقیقه ۴۸: محسن فروزان در محوطه جریمه تحت فشار مهاجمان استقلال بود که پاس اشتباه او به عزیزبک آمانوف رسید و به موقعیت گلزنی تبدیل شد، اما دروازه‌بان گل‌گهر اشتباهش را جبران کرد و توانست ضربه هافبک ازبکستانی را دفع کند.

دقیقه ۴۹: سعید مهری با خطایی که در میانه میدان انجام داد، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۵۴: سعید صادقی از سمت چپ به سمت دروازه استقلال حرکت کرد و پشت محوطه جریمه توپ را به مرتضی تبریزی پاس داد که این بازیکن با ضربه‌ای تک ضرب دروازه تیمش سابقش را باز کرد.

دقیقه ۶۷: فرصت مناسب گلزنی برای ژستد که ضربه او راهی اوت شد.

دقیقه ۶۹: مرتضی تبریزی در محوطه جریمه صاحب توپ شد که با پاس رو به عقب شایان مصلح را صاحب توپ کرد، اما ضربه این بازیکن را سیدحسین حسینی گرفت.

دقیقه ۷۵: کوین یامگا صاحب موقعیت شد که ضربه او راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۷۸: شایان مصلح از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۸۶: پشت محوطه جریمه گل‌گهر موقعیتی برای استقلال فراهم شد که ضربه‌ای که به سمت دروازه می‌رفت به دست علیرضا علیزاده برخورد کرد و داور پس از مشورت با کمک خود، اعلام پنالتی کرد.

دقیقه ۸۷: اعتراض نیمکت دو تیم در صحنه‌ای که داور مسابقه در حال مشورت با کمک خود برای اعلام پنالتی بود، باعث شد فرهاد مجیدی با دریافت کارت زرد دوم و فرزاد مجیدی با کارت قرمز مستقیم از روی نیمکت اخراج شوند.

دقیقه ۸۹: کوین یامگا پشت ضربه پنالتی ایستاد و این بار توانست این ضربه را تبدیل به گل کند.


خلاصه بازی استقلال و گل‌گهر را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    جدال لفظی مجیدی و قلعه نوعی جنگ زرگری است. گل گهر با تبانی به استقلال خواهد باخت
    • کوهمره_جروق IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      دقیقا داره همین اتفاق میوفته
    • کیسه حموم لجن IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      هر نتیجه ای غیر از برد گل گهر یعنی تبانی؟!
    • شمسعلی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      میگن داور هنوز تو زمین ورزشگاه هست و داره برا کیسه پنالتی میگیره، بهش بگن : برد دیگه !
    • Nimma GB ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      ابر و باد و مه وخورشید و فلک در کارند تا تو جامی به کف آری و این قدرحسرت نخوری
    • حسن IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      انقد که سوزش لنگیها لذت داره برد استقلال نداره، لنگ هم که فعلا یکی خورده
    • عزا عزاس امشب ................ IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      شب عزاس امشب .. استقلال از گل بُرده شب عزاس امشب.. پرسپولیس از نفت خورده بازم عزاس امشب ..
    • امان از ژستد IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      من کلا ژستد و نوع بازیش رو دوست دارم کلا خودش یه ارتش تک نفره س و ساختار دفاعی حریف رو خوب فشار میره اما یکی دوتا بازیه که بدجور موقعیت گل خراب میکنه امشب دوتا موقعیت خوب گیرش اومد که راحت میتونست گل بزنه
    • sepahan IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      اگه شمااگه عرضه داشتید صنعت نفت رومیبردید بعدم فکرکردی همه مثل تارتارند؟؟؟عمرا اگه لنگه تارتارروپیداکنی
    • حسین IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      دوست لنگی ما مثل شماها بی وجدان نیستیم که دل انسانی را بسوزانیم آقای منصوریان خیلی خوب لنگ را آنالیز کرده بود ومثل الهلال ضعف‌های لنگ را نشان داد در ضمن تیم قلعه‌نویی هم واقعا جلوی استقلال خیلی با انگیزه بازی کرد داور هم یک پنالت براشون گرفت که گل نشد اما استقلال هم با انگیزه ودنبال گرفتن امتیاز کامل بود پس لطفا لنگی های عزیز برید به فکر آینده باشید واینقدر از روی حسادت وکینه بر خوب استقلال وصنعت را کمرنگ نکن
    • تیر غیب US ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      با درود،امشب قلبِ هوادارانِ استقلال ستاره باران شد.تلاقیِ دو رویداد فوتبالی هوادارانِ آبی پوشان را غرق در شادی کرد.با آرزوی چنین شب ها و چنین احوالی برای پرسپولیس و هوادارانش چنین شبی را به همهء هموطنانِ هوادارِ استقلال تبریک میگویم.
  • کوهمره_جروق IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    فعلا رئیس گانگسترها زورس به رئیس مافیا چربید.
  • کیسه حموم لجن IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    جمع کنید این سیرک مسخره رو؟؟ دیگه بوی لجن تبانی همه لیگ رو برداشته؟! شرف داشته باشید خودتون جام بگیرید دیگه خطیبی و شریفات و فخرالدینی و عنایتی و ساکت الهامی و منصوریان و نکونام و رییس مافیا و.......خجالت نمیکشید؟! پرسپولیس اگه قهرمان بشه انشالله بهترین قهرمانی و منحصر به فرد ترین جامی هست که میبره؟! اینهمه کیسه کش با تمام توان میان جلو پرسپولیس حتی با کمک داوری و از اونطرف همگیشون جلو کیسه حموم لجن حکومتی وا میدن؟؟ فقط ببینید قهرمانی امسال پرسپولیس چه شاهکاری هستش که دم همه بازیکنان و مربیان باشرف پرسپولیس گرم گرم
    • /// IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      واقعا حرف های خیلی کودکانه و مسخره ای میزنید،منصوریان هم نیم فصل اول و هم نیم فصل دوم لیگ قبل با آلومینیوم با استقلال مساوی کرد و دو امتیاز حساس را این فصل از استقلال گرفت و هر دو بار به پرسپولیس باخت،نکونام جام حذفی را از استقلال گرفت،ساکت الهامی این فصل ۴ امتیاز از استقلال گرفت و تنها تیم ایشان است که در این لیگ به استقلال نباخته،خطیبی بهترین نمایش را مقابل استقلال انجام داد،جناب پرسپولیس قهرمان اتفاقا باید به بینایی شما شک کرد،حداقل برید نظر کارشناسان را ببینید که هر سه پنالتی را درست دانسته اند،چطور حرف های همین کارشناسان در مورد برخورد حقیقی و مطهری درست بود حالا اشتباه میگویند؟آن موقع که با دست به همین گل گهر گل زدید کجا بودی؟
    • ساوالان IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      داداش عالی گفتی.. انها همه شان بخاطر استقلال بازی می کنند. نه تیم خود . و پیشکسوت ما علی کریمی داره پرسپولیس را می زنه!!!!!! عده ای پیشکسوت با نام پرسپولیس در فضای مجازی دکان باز کردند. طرفدار هم دوره گرد میدان انها شدند...
    • کابوی موج سوار IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      مثل ایتکه جام های اسنپی بابا مسعود خیلی به دهنتون مزه کرده بود!
    • سولاخ قرمز لنگی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      بابا مسعود کجایی که لنگت کشتن یتیمی آه یتیمی عجب درد بی درمان یتیمی
  • انصاف IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    من که چند دقیقه از این بازی رو دیدم ولی فکر کنم با تماشای کامل بازی و رفتارهاو هوچیگریهای دو تیم و پنالتی هایی اهدایی به کیسه خیلی راحت به اصالتی که ازش دم می‌زنند پی برد
    • اس اس سوبله چوبله IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      میتونی واقعا کارشناسانه و منصفانه بگی پنالتی که برای گلگهر گرفتن به دست کی خورد یا اصلا خطایی صورت گرفته بود ؟ خود کارشناسان داوری گفتن چیزی واضح نبوده
  • رضایی IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    واقعا برای این فوتبال وو ضعیت متاسفم ، این فوتبال دیدن نداره ، برای داوری متاسفم ، برای این نوع برد متاسفم ، برای دردوجدان خیلی ها متاسفم .
    • استقلال قهرمان IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      خب دادش کسی مجبورت نکرده بازی سرورت رو ببینی برو بازی عالی لنگ ببین. اینقدر هم متاسف نباش!
  • Farid US ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    Teame Ghaleh Noei aslan khoub bazy nemikonad, onham ba inhameh bazykone khouby ke darad, aslan rahe Goel zany ra balad nist, Tabrizy ra chera biroun avard, tasmimate eshtebahy dasht, penalty akhare aslan penalty naboud
  • فری تری دی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    سهمیه پنالتی واریز شد سپاس از داور
  • از پیدایش زمین0مقام بین المللی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    لنگیا امیدوارم کارشناسای داوریتون بیان بگن که هر دوتا پنالتی استقلال اشتباه بود که بیشتر بسوووووووزید🤣🤣🤣🤣دوران بابا مسعود تموم شد
    • پرسپولیس قهرمان IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      خجالت نمیکشی؟ وجدان نداری؟ چشم نداری؟ عقل نداری؟ خودشم می‌دونه که پنالتی دوم کامل اشتباه بود بعد داره فرار رو به جلو می‌کنه... واقعا خیلی رو داری
    • عارف IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      خطاب به پرسپولیس قهرمان ۵ ساله داریم میگیم بوی لجن بلند شده شما مگه گوش کردی؟؟
    • کیسه سوزان IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      فسقلی ذوق مرگ نشو حالا 9 تا بازی تا آخر فصل مانده اگه لیگ تمام شد و کیسه گشاد قهرمان شد اون موقع ذوق مرگ بشو اگه نشد تو هم مثل خواهران مجیدی افسرده بشو 5 تا قهرمانی پرسپولیس کجا قهرمانی احتمالی و خیلی کثیف و پولی با امتیاز مفت کیسه کجا ؟هر کاری که لازمه میکنن که فقط ببرند هر کاری ؟کثیف کثیف کثیف مثل خود کیسه و اون دو تا برادر حقه باز لجن زنده باد پرسپولیس پاک و آقا یحیی و داش کریم و آقا مطهری عزیز که ی تار موی این عزیزان به کل وجود اون دوتا لجن مجیدی می ارزه خدا هست تا حق به حق دارد برسه هرچیزی خدا خواست در مورد پرسپولیس اون درسته قهرمانی پاک نه ناپاک باخت تیم شرافت داره به برد کثیف
  • ز. پرسپولیسی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    اخراج کمک اخراج
  • سیدرضا NL ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    شاه فرهاد ، کاپیتان آبیها بازم تونست ژنرال استقلالو به زانو در بیاره با وجود بسته بودن دستش در خط دفاعی ، شاهکار کرد شاه فرهاد و بچه های باغیرتش، دمتون گرم ، دلهاتون شاد که دلهای ما هواداران دوچرخه سواران تاج یا استقلالو امشب هم مثل تمام این فصل لبریز از شادی کردین در یک بازی سرتاسر تاکتیکی و شطرنج گونه . البته نباید زحمات سردار دلهای آبی ، امیرسرتیپ آجرلو و نقش بی بدیل در مدیریت این تیم تنها و مظلوم که جز سی میلیون هوادار عاشق هیچ حامی نداره فراموش کرد ، امیرسرتیپ، به احترامت از جا بلند میشم و باتمام احساسم ازت تشکر میکنم ، یاعلی مدد سردار
    • عشق پرسپولیس IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      این خسته نباشید و خوشت به غیرت تون رو باید به داور و کمک داور بازی بگین، نه بازیکن تون. خوشم میاد با اینکه وضعیت داوری رو میبینید، اما بازم از دفاع نداشتن و غیرت حرف میزنید. از شما پرروتر دنیا به خودش ندیده
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    برد استقلال رو خدمت لنگینه های عزیز تبریک و تسلیت عرض میکنم. میدونم تا دقیقه نود فشار زیادی رو متحمل شدن و تحت شدیدترین حمله های عصبی قرار داشتن... ولی خب زندگی همینه
    • سیدرضا NL ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      قرمزهای خانواده من کم مونده بود سکته کنن از خوشحالی بابت تساوی ما اما اون فوت آخر شاه فرهاد آب سردی بود بر تمام این شادیها
    • پرسپولیس قهرمان IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      آره رضا جان اون فوت آخری که تیم شما با نامردی می‌ریزه خیلی معروفه تو لیگ... فوتی که فراتر از فوتباله
    • سیدرضا NL ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      پرسپولیس قهرمان جان شاه فرهاد فوت نمیریزه ، فوت میکنه که میشه آبسردی بر شادی قرمزها بابت تساوی که منتظرش بودن ، هنر شاه فرهاد همین فوتبالی هست که بچه های باغیرتش با همه وجود تلاش میکنن تو زمین فوتبال نتیجه بگیرن ،،همونجور که پنج سال شما مدعی هستید داخل چمن بدست آوردین ، احترام بزارین به موفقیتهای رقیب تا متقابل باشه این رفتار
    • کیسه سوزان IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      کیسه جان اینو بدان تو 5 سال گذشته پرسپولیس آنقدر زیاد زیاد هواداری عزیزش را خوشحال کرده با بازیهای زیبا و بردهای واقعی و قهرمانیهای پیاپی که حالا حالاها ما شادیم و جایی برای ناراحتی از برد کثیف کیسه نداریم و ظمنا ما 5 سال با اقتدار صدر جدول بودیم انقدر مثل شما شادی نکردیم که برای ی برد کثیف و صدر موقت شادی میکنید آنها این بردها شادی داره خداوکیلی اون پنالتی بود بازیکن کیسه خودش خورد به دروازه‌بان پنالتی مفت را داور بازی دوتا کارت دادن به خواهران مجیدی ماست مالی کرد آقا داور شما مردم را چی فرض کردی ؟ دوتا خواهر آنچنان شادی میکردن که انگار قهرمان باشگاههای جهان شدن آخر فصل قیافه این خواهران دیدن داره دقیقا مثل آخر بازی فینال جام حذفی با فولاد ایشالا دربی پرسپولیس ببره که میبره پیشاپیش تبریک بابت برد کیسه مقابل نفت آبادان و علی منصور هدیه به فرناز جون توسط علی منصور
    • سیدرضا IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      آفرین بر شما ، شاد باش بابت پنج سال پس چرا اینقدر عصبی هستی و حرص میخوری ، شادی تو شهر ما اینجوری نیست مثل شما عصبانی باشن از حد شادی و لذت زیاد !!!!!! من میگم شما ناراحت باشی چه میکنی !!!! خدا نکنه ناراحت شده باشی از حرکت لک !!من میگم لک هم استقلالیه و از عمد زد تو گل خودش
  • عجب بابا! US ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    خداوکیلی این علی اصغر عاشوری رو از تو کدوم دریا تور کردی اقای قله نویی؟
    • تبریزی رو بگو ! IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      وقتی اومد استقلال اون دو فصلی که با تیم بود از فاصله ۱۵ سانتی متری دروازه هم نمی تونست گل بزنه حالا به ما از پشت هجده گل میزنه توروحت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    امروز فهمیدم مجیدی خیلی از قلعه نویی مافیاتره. واقعا اگه بازم استقلالی ها بیان اینجا بگن زبون درازی بکنن واقعا از سنگ پا هم بدترن. متاسفم برای استقلال که تیمشون با زور داور میبره و بعدشم دم از فوتبال پاک میزنن
  • امیر IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    باخت گل گهر به استقلال تبانی کثیفی بود که قابل پیش بینی بود. تیم های قلعه نوعی در تبانی بی سابقه نبوده اند.
    • فری تری دی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      دیگه دو تا پنالتی تو هر بازی اس دق لال که تبانی نیست
  • ضیا CA ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    لنگی های عزیز طرف اسمش قلعه نویی نه تارتار
  • مکتب هوچی گری IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    فرناز و کمک فرناز ، بویی از مربیگری نبردن اما تا دلتون بخواد در شومن بازی و هوچی‌گری استاد هستند . این پنالتی دقیقا تحت تاثیر هوچیگریهای فرناز اعلام شد ، فوتبال علی اصغری ، امتیاز معیشتی ، پنالتی اهدایی و قهرمانی پاک با کمک‌های بابا حمید و فدراسیون عابی . این مسیر کیسه برای پایان عقده ۱۰ ساله است .
  • جواد IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    یعنی شورشو دراوردن حق کیسه یک امتیاز هم نبود دروازبان گل گهر ایستاده بود یامگا خراب شد روش این پنالته؟؟؟ خجالت بکش مجیدیه عقده ای حق خور بی شخصیت قهرمان پاک
  • جواد IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    چوب خدا صدا نداره بااین همه پنالتی دادن به تیم بی شخصیتی مثل استقلالو‌کادرش والله قهرمان نمیشن
  • رمضانی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    ژنرال درود بر شرافتت که مردانه جنگیدی و در مجموع 6 امتیاز به استقلال دادی و 4 امتیاز قششنگ از لنگ گرفتی فداااات تا بسوزن
  • لنگی سوز IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    چطوری لنگی😀
  • مهدی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    بابا تو رو خدا جمع کنید این کثافت کاری ها رو. یک جام بدین به استقلال و تموم کنید این فصل رو. دقیقه ۸۵ بازی داور بازی که روبروی بازیکن گل گهر بود پنالتی نمیگیره، اما کمک داور که تو خط افق بازیکن بود تشخیص هند داد. بابا جمع کنید این بساط رو. از دوربین پشت نشون میده معلومه دستش کنارشه، توپ خورد باز شد به عقب دستش. اما کمک داور اعلام پنالتی کرد. کمیته انضباطی و استیناف کم بودن، کمیته داوران هم دارن امتیاز میدن به استقلال. اینم شد فوتبال به قول مجیدی. این فوتبال و همه کثافت کاری ها شون واسه خود استقلالی‌ها
    • لنگی سوز ترین لنگی سوز تاجی IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      پنالتی گلگهر درست بود لنگی؟ قشنگ به دستش خورد چشم نداری مگه خوب شد کمک دارور دید و گرنه داور برای لنگیا یه روز خوب میساخت الانم که دارین از نفت میبازین خخخخخخخخخ بپا نیوفتین سال بعد دسته یک یه سوال:لنگی بودن چه حسی و داره و اصلا لنگیا از فوتبال چیزی میفهمن واج آرایی کلمه )لنگ( خخخخخخخخ
    • آبی IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      آخ کیف میکنم وقتی پرسپولیسیا انقدر میسوزن. میدونید مهمترین قسمت این سوزش امسال چیه؟ درست بعد از رفتن بابا مسعود این جماعت کاپ اسنپی دیگه عرضه قهرمانی ندارن و این یعنی پنج قهرمانی گذشته شون با رانت بابا مسعود و کلا دولت پرسپولیسی بود. این جماعت کاپ اسنپی حاضرن سه یا چهارتا از جامهای زمان بابا مسعودو بدن اما در مقابل قهرمانی امسالو بدست بیارن تا دیگه کسی نگه که قهرمانی سالهای قبل بخاطر پاپا مسعود و دولت پرسولیسی بوده، ولی افسووووس که داستان واقعیه.
  • محمدطاها IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    جووون چه برد دلچسبی بود،چقدر کیف داد🤩تبرررریک به هر کی عاشق استقلاله💙استقلال استارت قهرمانی رو زد🔥🏆🧿💙👑👑💙 یه تشکر ویژه از ژنرال دوست داشتنی می کنیم که شش امتیاز به ما داد و چهار امتیاز از پرسپولیس گرفت😇
  • بهنام IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    اگه گل گهر چهارتا گل میزد داور پنج تا پنالتی برا استقلال می‌گرفت.
    • استقلال قهرمان IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      معادله ی خوبی درست کردی، آفرین!
    • نادر IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      وای عجب حرفی زدی 😂😂😂😂😂😂دقیقا همین جوریه
  • !!! IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    کارکرد فروزان در هر تیمی= کارکرد سوشا مکانی در پرسپولیس
  • غریب.اشنا IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    باسلام دوستان تیم قرمز چرا شما این قدر بی منطق هستین این تیم بدون دو مدافعه خودش زحمت کشید تا برنده بازی باشد چون دوست داشتن بازی را ببرند ولی شما چرا گل تبریزی زده شد تبانی نبود چرا پنالتی گل.کهر گرفته شد تبانی نبود بیاید قبول کنید تیمی که دوست دارد برنده باشد به طرف تبانی نیست چون برای پیروزی زحمت کشیدن باتشکر از خبر ورزشی
  • هادی ایرانی IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    مبارک باشه... چه لذتی می برن استقلالی ها. عجب. به خدا یه خلوت بکنین و ببین انصافا بازی بدون تعصب، در حد نام و پیشینه استقلال بود؟ نه این بازی بلکه کل بازی هایی که امسال استقلال انجام میده و بیش از ۶۰ درصد بازی ها را با پنالتی برده!! انصافا همه دست در دست هم به مهر در تلاش برای دلداری به هواداران استقلال هستن.
    • استقلال قهرمان IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      چیزی که تیمی را قهرمان میکند امتیازات است نه بازی زیبا، شما اگه فکر می کنی پیروزی خوب بازی می کنه برو اون بازی رو ببین، هرچند که دیدیم صنعت نذاشت نفس بکشید حالت هی بگو بازی خوب!
  • رضا IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    فساد فساد فساد
  • 14 تیم مظلوم لیگ برتر IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    مفسدان فوتبال بدانند این ظلم ها و تبعیض ها و بی عدالتی ها بر علیه 14 تیم لیگ برتر پایدار نخواهد ماند
  • دریکوند IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    کسی خبر داره لوران بلان با صنعت چکار کرده
    • حسن IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      هیچی سوراخ شد اون نه یکی بلکه دو تا
    • سیدرضا NL ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      میگن دو هیچ باخته لوران بلان به برزیل
  • 6 IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    سهمیه کمک معیشتی کیسه ناپاک واریز شد: از طرف کمیته داوران و استی ناف تبانی کثیف مافیا و پودر ناپاک
  • @ IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    نفت با انگیزه تر (بهتره بگم منصوریان) بود و بازی رو برد، ولی فارغ از مسابقه میخوام بگم پرسپولیس امسال فقط با خود استقلال تو رقابت نیست بلکه با ۷ مربی استقلالی دیگه هم در رقابته، مربیان استقلالی تیم های دیگه ، چنان اراده و انگیزه ای مقابل پرسپولیس دارند تا نوار قهرمانی های متوالی پرسپولیس امسال پاره کنن(نرسیدن به عدد 6) !! البته این حس و انگیزه اونها هیچ ایرادی نداره و کاملا طبیعیه و حتی ستودنی، البته منظورم این نیست که همشون مقابل استقلال وا بدن و تبانی کنن،نه بلکه مقابل پرسپولیس یک انگیزه و حس مضاعفی دارند و فقط تو زمین مقابل پرسپولیس بازی نمیکنن. نکونام فولاد/ منصوریان نفت/ فکری نفت م.س / عنایتی هوادار / خطیبی آلومینیوم/ قلعه نویی گل گهر / سیدعباسی پدیده (سابقه بازی در قرمز و آبی؟!!)/ الهامی نساجی (سابقه کمک مربی در استقلال) البته بعضی از مربیان مذکور خاطره جدایی خوشی با استقلال نداشتن(قلعه نویی، فکری، منصوریان) ولی الان اولویت همشون کشیدن ترمز پرسپولیسه و طبیعی هم هست
    • بچه ها متشکریم IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      همین مربیان استقلالی و البته بازیکنان سابق استقلال مقابل استقلال وحشیانه تر( منظورم توهین نیست ) بازی میکنن تا مقابل پرسپولیس بازم شماها یه حقیقی رو داشتین یا تارتار رو دارین که روی اون میشه حساب جاری هم باز کرد خخخخخخخخخخخخخخخ
  • taji IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    لنگییییییی چطوریییییییی🤣🤣😂😂🤣🤣😂🤣🤣
  • پناهندگان ترکیه IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    باوجود این داوری ها هیچ دیداری برای کیسه کشا سخت نیست باوجود دست های لرزان لک هیچ دیداری برای پرسپولیس آسون نیست اوناسهمیه پنالتی دارند پرسپولیس سهمیه گل به خودی
  • !!!! IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    انقدر که ازباخت لنگ وبرداستقلال خوشحال شدم ازبرد تیم خودم خوشحال نشدم فاسدان لنگی
  • لنگی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    لنگیا امشب خواب ندارن صنعت بدون ریکان 😂😂😂
  • ناشناس IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    لنگیها اب هویچ زیاد بخورین واس چشماتون عالیه یه جوری کارشناسی میکنید انگار شما کارشناسارو اره بابا چقد حاشیه چقد حرف یامفت حیا کنید منصورخان تیمش باید ۳تا یا۴میزد شانس اوردین خدایش شماها از حسادت زیاد یابگویی میکنید بکنید بسوزید اما حرافی نکنید سنگ پاقزوینم خدایش رد کردین اصلا ما همه روخریدیم ب همه باج دادیم شماها ک خودتون استاد این مسخره بازیا بودین تنمون خورده ب تن شما ماهم اره شماها مگ کم مفتخوری کردین ۵سسسسسال کمه بستونه نوبتی باشه نوبت ماست اگ مساویم میکردیم بازم شما زیرمون بودین تو جدول ک الانم هستین چی شد ما ک مستاجر بودیم شما صاحبخونه کوپ😂🤥🤥🤥🤥🤣😳😄😂😂😂😀😀😀
  • کیسه +6+6 IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    سریال ادامه دار پنالتیهای معیشتی با سس امتیاز معیشتی و لابد قهرمانیهای معیشتی....
  • هادی IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    به اقا یحیی گل محمدی بگویید از بازیکنان جوانش بیشتر استفاده کند ضرر نداره
  • ع IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    قهرمانی تیم کیسه را به بابا حمید و کمیته داوران تبریک عرض میکنیم
  • ع ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    نمیدونی چه لذتی داره وقتی جلز ولز کردن این لنگی های بدبخت رو تماشا میکنم که ۵سال جام اسنپی میدادنشون و اینا هم نیششون باز بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی