نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
نکونام: مغرورانه بازی کردیم/ تیم ما مستحق باخت نبود به خودمان باختیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بچه‌های ما برابر ذوب آهن مغرورانه بازی کردند.

جواد نکونام پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: شروع خوبی در بازی داشتیم و به گل هم رسیدیم ولی همین شروع خوب به ما ضربه زد.  بچه‌های تیم ما بعد از اینکه سوپرجام را مقابل پرسپولیس بردیم و نتایج قابل قبولی گرفتیم، اشتهای پیشرفت و جایگاه بهتر داشتن را از دست دادند. همه دیدند که پاس ساده ما، باعث شد که حریف اعتماد به نفس بگیرد و به خاطر ۲ اشتباه بچگانه تحت فشار قرار گرفتیم.

وی اضافه کرد: بچه‌های ما مغرورانه بازی کردند. در بین  دو نیمه هم به آنها گفتم هر کسی تلاش کند به موفقیت می‌رسد. نیمه دوم بازی را بهتر شروع کردیم، کنترل بازی دست ما بود.

نکونام عنوان کرد: در نیمه اول زمانی گل خوردیم که می‌توانستیم گل دوم را بزنیم. تیم ما خوب بازی می‌کرد و در نیمه دوم کاملا بازی در اختیار ما بود و می‌دانستیم که نباید اشتباه کنیم. متاسفانه از اشتباهات فردی ما حریف استفاده کرد و به گل رسید و بعد از آن هم ذوب‌آهن دفاع کرد تا از گلش استفاده کند، این پایانی بود برای طلسم شکست نخوردن ما در ورزشگاه شهدای فولاد.

سرمربی فولاد یادآور شد: واقعا ناراحت هستم نه به خاطر اینکه باختیم. اگر در بازی‌های دیگر می‌باختیم شاید مستحق بودیم ولی امروز تیم ما مستحق باخت نبود.ما به خودمان باختیم. ذوب‌آهن خوب بازی کرد و به آنها خسته نباشید می‌گویم. تیم ما امروز با غرور بازی کرد و مقصر این موضوع هم من هستم چون باید بازیکنم را آگاه می‌کردم. تیم من هیچ وقت حق ندارد با غرور بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی