نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
خشم سرنا ویلیامز از رفتارهای تبعیض‌آمیز/ اگر من آن کار را کرده بودم الان در زندان بودم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرنا ویلیامز ستاره تنیس زنان جهان از رفتار تبعیض آمیز در تنیس جهان گلایه کرد.

سرنا ویلیامز از آنچه به عنوان استانداردهای دوگانه و رفتار تبعیض آمیز در تنیس می‌داند، ابراز تاسف کرد و مدعی شد که اگر او جای الکساندر زورف تنیس‌باز آلمانی بود که در ماه گذشته حمله خشونت‌آمیزی نسبت به داور مسابقه داشت، قطعاً مجازات سنگین‌تری دریافت می کرد.

زورف مرد شماره سه تنیس جهان در رویداد ATP ۵۰۰ در آکاپولکو مکزیک از تورنمنت بابت این رفتار حذف شد، پس از اینکه در چند نوبت با راکت خود به صندلی داور ضربه زد. او به داور اعتراض شدید داشت و در نهایت نیز ۴۰ هزار دلار جریمه شد. یکی از ضربات زورف نزدیک بود که به پای داور مسابقه الساندرو ژرمانی برخورد کند. زورف بعداً عذرخواهی بی‌قید و شرط خود را در رسانه‌های اجتماعی ارائه و اعتراف کرد که اقدامات او کاملاً غیرقانونی و غیراخلاقی بوده است.

اما سرنا ویلیامز ستاره آمریکایی تنیس زنان جهان در صحبت با CNN از این انتقاد کرد که مجازاتی که برای زورف در نظر گرفته شد نشان می‌دهد که استانداردهای دوگانه‌ای در این ورزش وجود دارد.

در سال ۲۰۰۹، ویلیامز پس از درگیری خود با یک داور، توسط مقامات تنیس به مدت دو سال از فعالیت تعلیق شد و به دلیل آنچه به عنوان «جرم بزرگ رفتار تهاجمی» در بازی نیمه‌نهایی گرنداسلم آمریکا توصیف شد، به مبلغ ۱۷۵۰۰۰ دلار جریمه شد. ویلیامز در این مورد گفت: «یک استاندارد کاملاً دوگانه وجود دارد. اگر من این کار را می‌کردم احتمالاً الان در زندان بودم،  به معنای واقعی کلمه، بدون شوخی. چون من حکم تعلیقی از قبل داشتم. وقتی چیزهای دیگری را در مسابقات می‌بینید پیش خودتان می گویید «صبر کنید، اگر من این کار را کرده بودم چه اتفاقی می افتاد؟»

ویلیامز که بسیاری او را بهترین بازیکن زن تاریخ تنیس می‌دانند، اضافه کرد: «اما اشکالی ندارد. در نهایت من همانی هستم که همیشه بوده‌ام و آنچه را که هستم دوست دارم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی