۳ پنالتی بازی جنجالی استقلال - گل گهر زیر ذره‌بین کارشناسان/ اشتباه بزرگ داور به سود آبی‌ها؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دیدار استقلال و گل گهر سیرجان یکی از جنجالی ترین بازی لیگ از ابتدای فصل تاکنون بود. در این بازی ۳ پنالتی اعلام شدکه با نظرات متفاوتی مواجه شد.

در این خصوص کارشناسان داوری دیدگاه‌ خود را در خصوص سه صحنه پنالتی ابراز کردند؛ با این توضیح که حسین عسگری و نوذر رودنیل علاوه بر سه صحنه پنالتی، تاکید کردند که سرمربی و مربی استقلال در نیمه نخست باید با کارت قرمز مواجه شوند. همچنین نوید مظفری، قضاوت حیدری را «بهترین داوری این فصل لیگ برتر» قلمداد کرد.

برخورد توپ با محمد دانشگر در محوطه جریمه (دقیقه ۴۲: ارسال سعید صادقی با ضربه سر بازیکنان خودی همراه شد و به دانشگر برخورد کرد)

ابراهیم میرزابیگی: توپ ارسالی از کرنر را مدافع استقلال با دست کنترل کرد که پنالتی گرفته شده از طرف داور مسابقه درست بود و مشکلی نداشت.

نوید مظفری: پنالتی کاملا درست بود.

حسین عسگری: بازیکنان گل گهر اعتقاد به خطای هند داشتند اما در صحنه‌های تلویزیونی خطای هند واضح نشان داده نشد اما روزبه چشمی با دست بازیکن گل گهر را هل داد و پنالتی بدرستی اعلام شد.

حیدر سلیمانی: مدافع استقلال توپ را با دست زد اما چون موقعیت آشکار گل نیست، جریمه در حد پنالتی کافی بود.

نوذر رودنیل: دانشگر با دست زیر توپ زد و زاویه آقای حیدری‌ عالی بود و به‌درستی پنالتی اعلام شد.

غلامرضا جباری: از این زاویه‌ای که ما در تلویزیون دیدیم چیزی مشخص نیست و بر اساس این زاویه نمی‌توان اظهار نظر کرد.

هادی دزفولی: بازیکن استقلال بازیکن گل گهر را هل داد و به‌درستی پنالتی اعلام شد.

 برخورد محسن فروزان با یامگا (دقیقه ۴۵+۲: یامگا در حالی‌که توپ را از دروازه‌بان گل گهر رد کرد، در موقعیت تک به تک با او برخورد داشت و هر دو روی زمین افتادند)

ابراهیم میرزابیگی: دروازه‌بان گل‌گهر بازیکن استقلال را با خطا متوقف کرد و پنالتی که توسط داور گرفته شد، درست بود و مشکلی نداشت.

نوید مظفری: پنالتی کاملا درست اعلام شد.

حسین عسگری: خطا کاملا واضح بود. مهاجم استقلال پا به توپ به محوطه جریمه آمد و قصد داشت از دروازه‌بان عبور کند اما دروازه‌بان با سرعت و بی ملاحظگی با مهاجم برخورد و او را سرنگون کرد و پنالتی به‌درستی اعلام شد.

حیدر سلیمانی: وقتی مهاجم استقلال توپ را از دروازه‌بان گل گهر رد کرد، فروزان اجازه نداد به حرکتش ادامه بدهد و پای او را زد. پنالتی درست است.

نوذر رودنیل: دروازه‌بان پای مهاجم استقلال را زد و پنالتی به‌درستی اعلام شد.

غلامرضا جباری: تصمیم داور مبنی بر اعلام پنالتی به سود تیم استقلال و کارت زرد به دروازه‌بان گل گهر درست بود.

هادی دزفولی: دروازه‌بان گل گهر روی مهاجم استقلال خطا کرد و اعلام پنالتی در این صحنه درست بود.

شوت سعید مهری و برخورد با بازیکن گل گهر (دقیقه ۸۵: سعید مهری از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد و توپ به بازیکن گل گهر خورد)

ابراهیم میرزابیگی: توپی که بازیکنان استقلال به طرف بازیکنان گل گهر شوت کردند در راه بازیکن گل گهر با دست لمس کرد و دست در حالت غیرطبیعی بود و پنالتی درست گرفته شد.

نوید مظفری: پنالتی به درستی اعلام شد چون بازیکن دست را در حالت غیرطبیعی قرار داده و دست بدنش را بزرگ کرده است.

حسین عسگری: به هیچ عنوان پنالتی نبود و دست بازیکن در حالت طبیعی بود و تلاش می‌کرد که توپ به دستش برخورد نکند و در حال کشیدن دستش به سمت عقب بود. ‌ اگر بازیکن قصد زدن توپ را داشت، دستش را به سمت توپ می‌برد اما این بازیکن دستش را از توپ دور می‌کند. تعجب می‌کنم که چرا آقای حیدری که جایگیری بسیار خوبی داشت، در این صحنه با کمک داور که اصلا زاویه خوبی نداشت مشورت کرد.

حیدر سلیمانی: تصمیم داور درست بود، توپ به دست مدافع گل گهر برخورد کرد و این برخورد حتی باعث شد سرعت توپ هم گرفته شود.

نوذر رودنیل: زمانی باید پنالتی اعلام شود که دست از بدن جدا باشد یا بازیکن از دستش استفاده کند اما بازیکن گل گهر در حال دزدیدن دست است تا توپ به دستش برخورد نکند و بدنش هم در حالت طبیعی بود. نباید پنالتی اعلام می‌شد و ادامه بازی در این صحنه درست بود. داور در این صحنه با کمک داور مشورت کرد در صورتی‌که کمک داور با آن میزان فاصله دید کافی ندارد اما خود آقای بیژن حیدری دید بسیار خوبی داشت.

غلامرضا جباری: خطایی اتفاق نیفتاد و داور به اشتباه پنالتی اعلام کرد؛ بهترین تصمیم در این صحنه ادامه بازی بود.

هادی دزفولی: به نظر من هند نبود و حتی بازیکن گل گهر قصد داشت دستش را بکشد تا توپ به دستش برخورد نکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی رضا IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    میشه از نظرات نوید مظفری زاده استفاده نشه ؟ قبل از اظهار نظر ایشون من به شما نظرشون را می گم آن چیزی که به نفع استقلال و به ضرر پرسپولیس باشد صحیح است . والسلام
    • آقای عسگری شما چرا ؟!! IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      آقای عسگری داره قشنگ پاهایش رو میذاره توی جای پای استاد فنایی !! اونایی که گفتن پنالتی گلگهر درسته میگن هند شده (البته که اصلا چیزی هم معلوم نیست ) اما آقای عسگری برای محکم کاری و ماله کشی میگه نه اگه اونم نبود بازیکن استقلال (روزبه ) هل داده در صورتیکه اگر ببینید روزبه کاری که بشه خطا گفت انجام نداده
    • یه ایرانی IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      مسخره تر از داوری مشکوک، کارشناسی هاست توصحنه های بحث برانگیز کارشناسا اتفاق نظر ندارند قبلا ممکن بود یکی دو نفر حرفشون با بقیه یکی نباشه ولی الان ۴تا میگن نبوده ۳تا میگن بوده، بلاخره تکلیف خودتون و بقیه رو مشخص کنید! گرچه مواقعیم که اتفاق نظر دارن چیز خاصی نمیشه که این اشتباهات بعداً تکرار نشه!
    • فرشاد IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      شک نکنید به کمیته داوران توسط ننه حمید دستور که امسال کیسه را قهرمان کنند آنهم با پنالتی کاملا اشتباه دقیقه88
    • یاشاسین تراختور IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      فرشاد جان ! با دست گل زدن ، ۵ سال با حمایت های بی دریغ بابا مسعود و مامان آذر قهرمان شدن و بریدن سر استقلال و هوادارنش یادمون نرفته.
    • یاسین IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      آقا واقعا چقدر فوتبال ما کثیفه من خودم ۳۰ تا عکس دارم که نشون میده به ضرر استقلال پنالتی گرفتن اون ها رو نشون نمیدین اون وقت ۳ تا پنالتی رو به سود استقلال نگرفتن دارید آنقدر بزرگش میکنید😑
    • حسن آقا IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      آقا من یه چیز بگم بنظر من پنالتی روی یامگا را فروزان عمدا داد و روی پنالتی دوم هم حرکت نکرد فقط بخاطر اینکه کیسه ببره و احتمال قهرمان نشدن پرسپولیس بالانر بره... عجیبه هیچکس به این احتمالات توجه نکرده
    • ناشناس IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      کارشناسی که میگه پنالتی به نفع استقلال اشتباه بوده غلط کرده یه بچه 8ساله هم تشخیص میده که پنالتیها درست بوده
    • وحید IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      همه داوران طرفدار استقلال هستند، ،اگه پنالتی واسش نمیگرفتن استقلال درجدول ششم بود، ،،اونم از امتیاز معیشتی شون از گل گهر
  • حسن پرسپولیسی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    اینا اشتباه نیست!
    • ناشناس IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      صدرصد مهندسی شده هست داور بهترین بازیکن استقلال
    • رضا IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      فروزان قبلاً هم از این کارا زیاد کرده،بالاخره سایت و شرط بندی رقمهای کلانی دارن
    • امیر IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      چندین ساله ک داورها نتیجه دربی رو برا لنگ عوض میکنن.... هند پنالتی وحید امیری ک دیگه خیلی تابلو بود..دوباره وحید خان پای مهدی قائدی رو زد.... واقعاً ک دمتون گرم با این افکارتون
  • بهزاد ایمن IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    کارشناسانی عزیزی که می‌فرمائید دست در حالت طبیعی بدنه اگر در حالت طبیعیه بدنه پس چرا میفمایید که بازیکن داره دست شو از مسیر توپ دور میکنه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟دقت کنید چون اگر دست در حالت طبیعی و بسته بود من هم هم عقیده بودم اما بازیکن دستش کاملا به سمت عقب باز میشه وتوپ تغییر جهت میده دست باز متحرک و تغییر توپ رو نمیگیرد!!!!!اما میگید بازیکن داره دستش رو می‌کشه!!!!چرا اصلا دست شو رو سینه جمع نکرد؟؟؟؟؟توپ خیلی هم با فاصله بود و راحت میتونست دست شو بچسبونن به بدنش اما دست شو باز میکنه شما واقعا کارشاناسید من چرا میبینیم و شما نه!!!!!!!آرزوی حق گویی دارم برای همه
    • پرسپولیس کبیر IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      دوست عزیز با این تفسیر فنی خودتو میخوای گول بزنی یا مارو ؟؟؟ مرد حسابی اگه این برخوردها قرار بود هند اعلام بشه که بازی قبل پرسپولیس توپ واضح به دست مدافع خورد اما اونجا همه سینه سپر کردن که دست جای طبیعی بوده من نمیدونم چطوره از شروع نیم فصل دوم تموم بازی های استقلال بدون استثنا همگی با اشتباهات داوری برنده شده کدوم عقل سلیمی اینو قبول میکنه ؟؟ یه بازی دو بازی نیست که تموم بازی هاش اشتباه داوری مگه میشه مگه داریم ؟؟؟ این دیگه اشتباه نیست این الطاف هدف گذاری شده هستش . در ضمن کاری به پنالتی هم نداشته باشیم هنگام ارسال آقای چشمی در موقعیت آفساید بوده چطور داور خط که وظیفه اصلیش دیدن صحنه آفساید رو نمیبینه اما برخورد به دست رو به گمونش میبینه . اندکی تفکر کنید اینجور قهرمان شدن ارزشی نداره . امسال میخوان هرجوری که شده استقلال رو قهرمان کنن در این هیچ شکی نیست . والسلام
    • ناصر IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      برنامه کارشناسی میثاقی رو من دیدم.صحنه قبل ازپنالتی استقلال رو فقط از یک دوربین اونم با زاویه دور و چندین بار نشون دادن که مشخص نبود بازیکن استقلال ضریه سر زد یا بازیکن گل گهر ولی صحنه هند رو از چند تا دوربین نشون دادن میثاقی میخواست القا کنه قبل از هند،بازیکن استقلال توی آفساید بود کارشناسا هم مجبور بودن بگن آفسایده ولی هیچکدوم نگفتن از زاویه دیگه پخش کنین که مشخص باشه کدوم بازیکن یه توپ ضربه زده
  • محمد IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    تفاوت نظرها در مورد پنالتی دوم استقلال رو میتونید با سن کارشناسان مقایسه کنید کلمات جالبی خواهید دید دست در حالت عادی بود!!(دست کاملا از بدن جدا و با بدن زاویه ای نود درجه داشت و از روبه رو هم کاملا فضا را اشغال کرده بود )!یا یکی دو تا گفتند دستش را داشت میکشید تا به دستش نخورد!؟؟خوب این دقیقا با این که دست در حالت عادی بوددر تناقضه!!! و اما مورد بعد فرار ی دادن دست هست تابه آن نخورد!!در هیچ جا همچین قانونی نیست که تلاش بازیکن برای نخوردن دست به توپ رو تحسین کنند!!و بعد از اینکه خورده بگن چون تلاش کرده پس هندنبوده!!برادر من یک موقعت گل رو میگیره تلاش کرده یعنی چه !!حداقل به روز باشین البنه آقا عسکری که دیگه دیدگاهش مشخصه و وای حال فونبال ما که رییس دپارتمان داوریش این شخص بوده!!!
    • رضا IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      نظر شما عقلانی و منطقی است اما افسوس فوتبال ما رو یه عده سبک مغز و مغرض اداره می کنند
  • سلطان IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    کاری به داوری ندارم تو فوتبال ما یک روز به ضرره یک روز فایده خب ۶تا از العین خوردیم فینال حذفی باختیم ۸ سال قهرمان نشیدیم ۵سالپیروزی قهرمان شد هیچ وقت از این که استقلال بودم پشیمون نبودم ولی امشب احساس پشیمونی کردم خدا شاهده شخص پرست نیستم ولی سگ امیر خان شرف داره به مجیدی و تقوی و دوسه تا ادمی که ادعای استقلالی میکنند امروز روی کاغذ بردیم ولی اخلاق رو باختیم بدجورم باختیم اشکال نداره گله فحاش حمله کنن واقعا تاسف خوردم وقتی اخر بازی دوربین جلوی امیر خان رفت فراموش نکنید اگر امیر خان نبود باید با سایپا و فولاد کل کل میکردیم مردونه جنگیدند قبل از بازی میدونستم مجیدی ….. میکنه ولی نه در این حد این رسمش نبود فوتبال برد و باخت داره و جنجال هم داره ولی احترام یک چیز دیگست روی کاغذ بردیم ولی اخلاق رو باختیم بدجورم باختیم در اخر امیرخان در دل هواداران واقعی استقلال ثابت شده ای برای خودمن بشخصه محبوب تر شدی سر سلامت ژنرال 💙💙💙💙💙💙💙💙
    • هوادار استقلال IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      یک عدد لنگی در رابطه با اون صحنه فرهاد صحنه قبلش خطا روی بازیکن استقلال بود داور نگرفت برای همین توپ رو برداشت و اعتراض کرد کار فرهاد رو تایید نمیکنم ولی رفتار بازیکن گل گهر به مراتب خیلی بدبود اینکه فرهاد هم سن پدرش بود و اونو هل داد شاید تو خونه با پدرش هم همینجوری رفتار میکنه کی میدونه!؟
    • سعید IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      آقای سلطان لنگی خیلی سوزش داره،سرورتون صدره بدون بابا مسعود،اینقدر حرف از اخلاق نزن سه پنالتی کاملا صحیح بود
    • جاعل نباشیم IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      اخلاق رو اونایی باختن که با هوچیگری و جاروجنجال اومده بودن که استقلال رو ببرن اما یه موز هم گیرشون نیومد اخلاق رو اون بازیکن گلگهر باخت (خانزاده ) که توپی که مال استقلال بود و مجیدی بخاطر خطا روی بازیکن استقلال دست گرفته بود اومد با بی ادبی کامل توپ رو از مربی بزرگ استقلال بقاپه در صورتیکه دیدید که داور در نهایت توپ رو به استقلال سپرد کاری با امیر ندارم پیشکسوت استقلال بوده باهاش خاطرات خوبی داشتیم اما خودش همیشه مقابل استقلال کم حاشیه نبوده باید محکم بازی کنن اما حق ندارن بی احترامی کنن اما این وظیفه رو به اون ال یهویی بی ادب سپردن انگار مقصر جعل و تقلب و ..... بازیکن خارجیشون استقلالیا بودن
    • ⭐تاجی⭐ IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      چقدر هم که سعی کردی لنگی بودنت رو نشون ندی😂درست مثل کارشناس های داوری که میگن پنالتی نبوده😂😂
    • مهدی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      سلطان خودتی ،تو یه پرسپولیسی هستی اینقدر چرت و پرت هم نگو
  • farid US ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    penalty sevomy aslan penalty naboud
  • پرویز IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    با سلام داوارای که میگن پنالتی نبود پرسپولیسی محض هستند قضاوتها و نظرات قبلیشون را تو ارشیو دربیار نگاه کن در مورد بتزیهای پرسپولیس و استقلال
  • سلطان IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    باشه ما لنگی شما تاجی اصیل 😀😀😀 حرف من احترام که بعد از بازی بری با تیم حریف دست بدی به تیم رقیب احترام بذاری نه بری بخاطر این برد تو اینستا پست بذاری تابقیه رو از چشم هوادارا بندازی من اصلا در مورد داور نگفتم در مورد احترم به تیم های مهمان و رقیب صحبت کردم ما که لنگی هستیم مطمءن باشید یک روزی این بلاها سر خودش میاد دنیا دار مکافاته
    • سلمان IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      حرف از احترام نزن ..یعنی تو کوری ندیدی چطور بازیکن گل گهر ب فرهاد مجیدی ک سن اش از اون بزرگتر حمله کرد ۳
    • احمر IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      اولا که لنگی کلا اصیل نمیشه .چون اصالتی نداره ....بعدشم لنگیا از دکل امیر قلعه نویی رفته بودن بالا که براشون تاج کبیر رو متوقف کنه ..ولی خسته و‌ ضایع اومدن پایین مخصوصا که آخرشم داس علی اون جور شوکی کرد بهشون ...و در مورد قلعه نویی که حالا با چهره مظلوم دوربین روش فوکوس کرده ،هی امیر یادت باشه اینا چوب خداس ..تو همون انتری هستی که ناصر خان عزیز و منصور خان بزرگ رو با بازیهای روانی کثیفت شکسته دل و آزرده خاطر کردی ..تو تا ابد جای در تاریخ بزرگترین تیم آسیا و‌ اسطوره تمام دوران نخواهی داشت آقای اردشیر عشق شاهین
    • شیشتقلالی دو چرخه سوار خخخ IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      عزیزم امسال هر جوری شده میخوان کیسه کشا یه جام بگیرن...شما خودتو ناراحت نکن..بابا عقده ای شدن از بس جام نگرفتن..خخخخ
  • a IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    روند داوریهای بازیهای اخیر استقلال گل استقلال به فجر خطا بود و باید مردود میشد، بازی تراکتور گل سالم تراکتور گرفته نشد، بازی با پیکان دقیقه چهل دروازه بانشون باید اخراج میشد بازی با هوادار گل استقلال مردود و یک پنالتی هم برای هوادار گرفته نشد، و این بازی پنالتی اول که یامگا خودشو زد به دروازه بان، و پنالتی دوم هم که دست چسبیده به بدن و مسیر توپ کوچکترین تغییری نکرد رو هند گرفت که اصلا هند نبود.
    • اس اس IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      استقلال یه گل سالم به فجر زد که داور مردود کرد اون لحظه فکر کنم رفته بودی تخمه بخری و ندیدی خخخخخخخخخخ بازی با پرسپولیس یه پنالتی روی ژستد گرفته نشد اما از همه قشنگتر و سالمتر گلی بود که پرسپولیس با دست به همین گلگهر زد خیلی سالم بود مخصوص خودتون بود
    • ع IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      کارشناس کی بودی تو😂😂😂😂😂
    • تاجی IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      لنگی عزیز شما از شدت سوزش جررر خوردید هرچه سریعترخودرا به درمانگاه برسانید 😀
    • {•••••••} IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      لنگی وجدان و شرف نداره.... توپ به دست باز برخورد میکنه لابد میخاست پرواز کنه که دستاشو سه باز کرده بود.... در کل لیگ ایران کثافتی بیش نیست و لنگی هم از رو نمیره..... اصالت و شرافت و مردونگی آسیا تاج کبیر... به عقیده همون کارشناسای حروم لقمه لنگی استقلال حداقل 6 امتیاز از داوری ضرر کرده... خدا روشکر گل با دست نزدیم و با بی شرفی خوشحالی کنیم... چجوری اینا میتونن تا اینقد کثیف باشن
    • تاجی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      دست دو متر از بدنش فاصله داشت اون داوری هم ک لنگی بود میگفت دستش فاصله داشت و سعی میکرد دور هم کنه بعد تو میگی چسبیده به بدن 🤣🤣🤣 ا
  • عباد IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    وای برما هویت انسانی خودمون رو فراموش کردیم وبا هویت کاذب استقلالی یا پرسپولیسی به انسان های دیگر توهین میکنیم ازبرداین یا آن غیر از شادی گذرای لحظ ای چه چیزی نصیب ما میشود همه میدانیم قرار داد سالیانه یک بازیکن متوسط با آپشنها وپاداش ها حد ااقل حدود 6 میلیارد تومان است بازیکنی 50 درصد قراردادش یعنی 3 میلیارد درنیم فصل گرفته از ببی پولی می نالد گاهی باخود فکر میکنم آنان خوراکشان نان و اسکناس است نوش جانشان اما گاهی هم از کودکان کار وافراد گور خواب وواتوبوس خواب یادکنند نمی گویم خدای ناکرده به آنان کمک کنند بقط با نگاه به آنان کمتر از بی پولی ناله کنند سئوال آخرآیا چنین بازیکنانی ارزش احترام ومحبت هوادار هارا دارند کمی بهه خودمان وهویت انسانی مان بیندیشیم. فارق از زرد وسرخ وآبی وسفید ونارنجی وبنفش.........
  • ستار AZ ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    قهرمانی پاک دقیقا به این میگن که هر هفته سهمیه پنالتی داشته باشی ،قهرمانی پاک همین که تو تهران و ورزشگاه آزادی لوله شده باشی و در عوض برنده زمین باشی ،قهرمانی پاک یعنی اینکه حریف در حال حمله رو با دزدیدن توپ و ندادن به حریف وقت کشی کنی و اعصاب و روان تیم مقابل رو بهم بریزی ،واقعا که کار کشته ان این دو تا برادر قهرمانی پاک ،واقعا امروز دلم برای امیر مافیا سوخت چون الان مافیای فرناز و انصاری و آجرلو رو دستش بلند شده
    • لنگی حقیر حکومتی IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      قهرمانی پاک یعنی پنج سال سوگولی حکومت باشی سر بقیه تیم هارو ببری با لابی رشوه خودتو بکشی بالا قهرمانی پاک یعنی با دست به تیم ها گل بزنی با برد های کثیف بهت جام بدن قهرمانی پاک یعنی اینکه تبانی کنی بازیکن های دوپینگی داشته باشی زیر سبیلی رد کنن قهرمانی پاک یعنی اینکه به حریفت توهین کنی جنگ روانی راه بندازی آره ما توی این چند سال فوتبال پاک رو باید از شما لنگیا یاد میگرفتیم از بابا مسعود مامان آذر خل ممد
  • ع IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    خبر ورزشی😂😂😂😂😂😂😂اسمش میاد خندم میگیره. خبر ورزشی🤣🤣🤣🤣🤣
  • وحید IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    تیم 12نفره شیشششششتقلال
  • ابجدیه کیسه IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    همیشه با پنالتی بردن😐
    • شیافپولیس IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      با دست گل زدین آفساید الکی واستون گرفتن بازیکن های سروتونین و فرستادن سربازی ولی بازیکن شما واریکوسل گرفت معاف شد راستی بچه امیری با مریضی که داره باباش کیه
    • کیسه حقیر IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      اولا از اسمت معلومه که شیاف پرسپولیس کبیر خیلی اذیت کرده ، ثانیا توهین به هم نوع درست نیست عقده ای
  • تاج IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    اخلاق مهم ترین اصله ولی هوادار عزیز الان موقع این حرفا نیست .ما هیچ چیز از یادمون نمیره که امیرخان کی بوده و فرهاد چکار بزرگی داره میکنه.بدون کجا داری چه حرفیو می زنی.کمی تامل...!
  • ایران IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    استفلالیا پایان فصل اگه قهرمان شدن این کمکهای داورها رو فراموش نکنن
    • رضا IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      خخخخخخخخ به خودشون مدال نمی رسه همروبایدبدن داورها وفدراسیون نشینها تمام قهرمانی‌اش ن من یادم میاد همینجور بوده
    • تاج کبیر IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      مثل شما که کمک های چندساله بابا مسعود و مامان آذر رو هیچوقت فراموش نمی‌کنید آفرین به این وفا و قدرشناسی که شما لنگیا دارین
  • سعید IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    داوری بازیهای لنگ هم پر از اشتباه به سودش بوده گل افساید به الومینیم_مردود کردن گل سالم الو مینیم_ گل با شیرجه دست به همین گل گهر_ گل افساید به نساجی _پنالتی نگرفتن دربی رفت برای استقلال _اخراج نشدن مهدی عبدی مقابل نفت ابادان و ۱۰۰اشتباه تاثیر گذار دیگه به نفع لنگ تا شاید جام جعلی ششم را هم ببرن فکر کردن اگه مدافعان استقلال را باددست های پشت و روی پرده به خدمت بفرستن این تیم را ا نابود می کنن زهی خیال باطل
  • عباس IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    ببخشید اقایان کارشناسان داور شما خودتون دارید میگید بازی کن گل گهر داشته دستش را بطرف بدن میکشیده تا توپ برخورد نکنه پس اعتراف میکنید که دستستش باز بوده و درامتدادبدنش نبوده چون در این صورت جایی برای کشیدن دست وجود نداره لطفا تحلیل الکی نکنید
  • Mosrafa IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    این داور ادامه همون فوتبال کثیف.پنالتی مزخرفی که برای ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس گرفت فراموش شدنی نیست.یروزی چوب کارای خودتو میخوری
  • لیگ بدرد نخور IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    انصافا شما به خاظر این لیگ که اصلا یک قرون نمی ارزه چرا بهم اینقدر بی احترامی انقدر فحاشی میکنید مثلا استقلال پرسپولیس بهترین تیم های ایرانن ادم وقتی نگاه بازیشون میکنه حالش بهم میخوره اینقدر بی کیفیت شل و ول، ولی از اون طرف بازی های المینیوم، مس واقعا ادم کیف میکنه همیشه بازس هاشون جذابه واقعا حق اوناست بشن قهرمان. یا مثلا دیشب دروازه بان پرسپولیس توپ رو ول کرد رفت توی گل یا ژستد توپی رو که به راحتی گل میشد خودشو انداخت تو زحمت به زور زدش بیرون. من نمیگم خوشحالی نکنید اما یجور دیگه به هم دیگه بی احترامی نکنید موفق باشید
  • تاج دو ستاره IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    تابلو پنالتی بود همون‌طور که بازی با نساجی دروازه بان بی احتیاطی کرد و پنالتی گرفته نشد!!!! چطور پنالتی گل‌گهر درست بوده که مهاجم داره با دست چپ مانع از پرش مدافع استقلال میشه و با حرکت آهسته هم مشخص نیست توپ به دست دانشگر خورده!!!! خبر ورزشی نظری راجع کف پای عبدی روی دروازه بان صنعت نداری!!!!! اگر قبل از سوت بوده که اخراج داشته اگر بعداز سوت آفساید بوده که صددرصد اخراج داشته!!!! داوری داخل ایران خیلی مشکل داره که با اومدن وی ای آر همه چی درست میشه!!!! سلام به مدیر خبر ورزشی برسونید بگید اگر ناهار نخورده گل محمدی دعوتش کنه!!!!
  • محمد IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    لطفا اعلام کنید کمک داور چقدر گرفت در آخرین لحظه بازی برای استقلال پنالتی گرفت چقدر گرفت
  • سجاد IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    بعنوان یک استقلالی از نظرات کارشناسی داوران کشورم ناراحت نیستم چون اولا عادت کردم. دوما اگه داوری تو کشور ما خوب و بروز و من در آوردی نبود همیشه تو موقعیتهای بین الملل داور داشتیم. خبرگزاری ها هم ک دیگه طبق روال 10 سال اخیر ک اگه تیم قرمز با شوت مستقیم داور وزیر یا مسؤلینی ک همین الان هم دارن تیشه ب ریشه استقلال میزنن پیروز میشد هم حتی یک خبرگزاری پیدا نمیکنی ک مثلا نو‌شته باشه برد پرسپولیس با اشتباه داور. اینها کلا دیگه شده عادت هر روز و هفته ما تو فوتبال دولتی.
  • Iman IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    خدا وکیلی حسین عسکری رو یا از مدار خارجش کنید یا قبل از نظر دادن یه کلاس توجیهی داروی بره.تاج سرور لنگ
  • Amir IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    یه جام سفارشی بدیم به فرهاد جک تری دی
    • تاج کبیر IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      از همون جام های اسنپی شما لنگیا که بابا مسعودتو این چند سال تقدیمتون کرد، شیطونا خوب راهکار بلدینا
  • ابرو IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    جباری رود نیل و دزفولی دیگه در حدکارشناس داوری نیستن .و شرایط وقانون داوری بلد نیستند
  • رضا IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    فعلا تو هر بازی یه پنالتی گذاشتند برای استقلال که اگه خواست مساوی بشه نزارن از ریل قهرمانی خارج شه.... یه پنالتی نشه دو تا میزارن کنار
    • تاج کبیر IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      مثل گل با دست شما
  • بی طرف IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    بجای کارشناسی به فکر لباس و نون شب عید باشید اونها که پولشون را می گیرند شما هم بزنید داخل سر شب که می شود با شکم خالی بخوابید
  • ناشناس IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    تیم رئیس کاپ
  • araz IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    با این داوری ها اگه داور ویدیویی هم بیارن کی میخواد داور وار باشه حتی کارشناس داوری هم نظر نیستن که چند بار صحنه ها از چند زاویه نگاه میکنن و بازم هر کدومشون یه نظر میدن اگه به نظر گفتن داور هم نظرش گرفته
  • ابی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    له نظر من وبه دور از هر نوع تعصب داوری پنالتی ها همش درست بود و کار داور عالی وای نمود داوران را به خاطر شجاعتشانان به همراه کمک داورشان باید تشویق کرد چون اینگونه داوران جسارت دارند بعضی از عزیزان کارشناس داوری بجای کارشناسی باید بروند اول تعصب و بغض وحسادنشان کنترل کنند بعد کارشناسی برای کارشناسی فقط آقای مظفری کافیست
  • تا برادر بیخود و بی شخصیت آتش تو چنین زندگی و کاری IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    دو تا برادر بی شخصیت و بی خود که برای رسیدن به امتیاز حاضر به هر کاری هستند و لعنت بر داوری که به ناحق دقیقه ۸۸ پنالتی میگیره حال آدم بهم میخوره از این وضع کثیف
    • تاج کبیر IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      به لطف شما لنگیا و بابا مسعود ومامان آذرتون چند ساله که معنی فوتبال کثیف رو فهمیدیم حالا بفهمین که چند سال تیم های دیگه چه ناحقی در حقشون شد بخاطر تیم لنگ
  • مهرداد IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    اصلااااااااااا پنالتی نبودند ن یکیش بلکه هر دوتاشون خخخخخخخخخ شما هم بسوزید کم حق استقلال خورد نشد ک حالا هرچه گنگ و لال بود زبون در آوردن برامون
  • میلاد IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    خبرورزشی بهتره ورزشی رو ابی کنی چون قطعا رسانه استقلالی هستید
  • علی IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    نظرت درمورد گلی که با دست زدبازیکن لنگ چیه اون اشتباه بزرگ نیست؟ چرا خبرالکی میزنی تمام کارشناسا گفتن پنالته شمارسانه میلی چرامیگی نبوده؟؟؟
  • ابراهیم IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    کیابودن میگفتن دودمان حیدری پرسپولیسین وبیژن خان رئیس اکادمی پرسپولیسه؟؟
  • مسلم مریدی IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    اقای عسگری دیشب پنالتی بارسلونا دست بسته بود باکتفم جلو توپو گرفت وی ای ار پنالتی شد الان چه نصبتی با بابامسعود داری لنگی بی وجدان
  • خلیق آذر IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    این داور ها را بایدکلا محروم کرد. آخه تاکِی حق کُشی؟
  • H IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    همیشه همین بوده از قهرمانی پاکم حرف میزنن بابا قهرناز جون بیا پایییین😂🖖
  • باهوش IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    شمارسانه ی معلوم الحال چرانمیری روصحنه ای که توپ خورد به دست سید گرال تو محوطه جریمه توبازی صنعت نفت بحث کنی وهدفت فقط کمرنگ کردن بردهای تیم سرورتون تاجه.
  • اسداله IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    قشنگ دارن بازیها رو برامون در میارن شما بنشینین و ببینین که توی ای پنج سال استقلال و باقی تیمها که حتی سقوط کردن چی از دست وزیر و داور و کارشناس و توپ جمع کن و.... که نکشیدن
  • استقلال IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    واقعا پرسپولیسی ها خیلی زورشون اومد این حق استقلاله ک برنده شع و شما هایی ک میگید پنالتی نشده من ک میگم صدرصد شد و برای شما استقلال و گل گهر مساوی میشدن ولی پرسپولیس چرا باخت اینو میخوام بدونم کیسه ها 😂😂💙💙💙💙💙عشقی استقلالم💙💙💙
  • شیافپولیس IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    جالبه حتی نمیدونن هند بوده یا هل دادن الکی تایید میکنن درست بوده
  • فرزاد US ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    10سال هست بدبختها دستشون به هیچ جامی نخورده میخوان جام بهشون بدن تمام ، وگرنه بازی کردن استقلال در حد لیگ یک هست به والله
  • مهدی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    ممد نبودی ببینی چند ساله فوتبال تو فساد رفته بخاطر دوتا تیم حکومتی
  • قاسم IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    ماشالا لنگیا همه کارشناس تشریف دارن خخخخ جهت توپ را دست تغیر میده بعد یه عده کارشناس رنگی میگن قصد داشت دستش را از توپ بدزده!! خوب وقتی ندزدید و جهت توپ را تغییر داد دست از بدن جدا شد چرا عشایری قضاوت میکنید. هر چند نظرات ما تایید نمیشه لنگیا بعد از فاصد کردن فوتبال الان رخنه کردن تو فضای مجازی و مجری های تلویزیون و صدا سیما ک دیگه نگو...
  • قاسم IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    این لنگیا از الان بی دلیل حجمه آوردن رو داوری که مث دربی رفت و پنالتی نگرفته استقلال بازی برگشت هم بار روانی داوری بره بالا تا بنفعشون بگیره
  • اصغر IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    امیرخان جلو لنگ لال بودی یه کم تارتارباش
  • محمد IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    جام قهرمانی رو نمیدونم ولی جام شکستن رکورد پنالتی کل ادوار لیگ در دنیا رو حتما باید بدن استقلال.
  • ناشناس IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    خدایی هم هست از بالا میبینه
  • مویسون IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    چقدر لذت بخش هستش با کمک داوری برنده بشی، کاش با دست هم گل بزنن و داور قبول کنه،،خیلیییی خوبه لذتی که با ناداوری بازیها رو ببری،بیشتر از بازی جوانمردانه است😁
  • عبدالرحمن IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    ببین کیسه کش بی مصرف تا الان شده بک خطایی به ضررتون بگیرن از نظر شماها درست باشه و یا به نفع تون باشه و غلط باشه همه خطاها که به نفع تون گرفتن درست بودن یعنی یک نفر از کیسه عقلانی هم حرف زده آخه مزخرف داور وسط ۵ متری صحنه هند از روبرو متوجه نشده که دست در حالت طبیعی بوده اونوقت داور خط از بغل چطور حالت دست رو در حالت غیر طبیعی دیده حتما گردنش رو مثل زرافه کج کرده و دیده آخه هر کسی میدونه پول زیادی داور خط بیچاره رو وسوسه کرده اما چیزی که خیلی در این لیگ مشکوکه سرمربی های زیاد کیسه در لیگ برتر مثل علف خرس زیادن و ۶ امتیاز هم تقدیم کیسه کردن این مشکوک نیست فکری نکونام قلعه نوعی عنایتی مربی پدیده و منصوریان این مربیان کیسه تا الان ۳۶ امتیاز به کیسه کبیر دادن و سهمیه دو پنالت هر بازی رو هم اضافه کنید اگه قهرمان نشید باید شاخ درآورد
  • محمد IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    سرورتون ۵ سال جام با افتخار گرفته امتیازاتی هم که گرفته با گلزنی های بازیکناش بوده نه گل زنی داور که خود توی کیسه ای بری بازیهایی که شما کیسه ایا با پنالتی بردین امتیازاتشو کم کنین میرید دسته یک پنالتی یعنی داور واستون گل زده تیم ما هر طور هست با پنالتی داورا جام نگرفته میگن چوب خدا صدا نداره همینه دارن یه جام مفت بهتون میدن اسم جام امسالم باید بزارن جام داور پنالتی گیر با اون اسطورتون که از گلگهر ترسید توپ و برداشت نداد به بازیکن حریف 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • عمار US ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    هیچ کدوم از پنالتیهایی ک گرفته شد برا استقلال پنالتی نبود پنالتی اول نگاه پای مهاجم استقلال کنید با استک کف پا روی پای فروزان رو هدف قرار میده و باید حتی جریمه بشه و خدایی ک بشدت کافیست این کارشناسای داوری مدارک کارشناسیشون رو ارائه کنند ببینم از دانشگاه ازاد نگرفتن ب نظر من یه داور مثل کلینا بیارن ک هم کارشناسی کنه هم کلاس داوری تا شاهد این همه ناحق و دروغ کارشناسان چوسی نباشیم
  • ایوب مختاری IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    حسین عسگری سفارشی است برید داوری‌های ایشان را ببینید همیشه با جنجال همراه بوده نمیتونه نظر بده
  • عسل IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    چرا نمی‌دید ترابی باید اخراج میشد و چرا نمبگید پنالتی برا نفت گرفته نشد در جایی که داوران کاملا پنالتی های استقلال رو سالم گرفتن حق دارید عادت کردید به ناحقی ها یی که این چند سال در حق استقلال گرفته شد
  • ستاره آبی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    میدونید چی خوبه اینکه یه لنگی به استقلالی توهین می‌کنه میگه داوری طرف شماست در حالی که خودشون با دست گل میزنن. اینکه میگن مربیان استقلالی روبروی استقلال ضعیف بازی میکنن خودشون امثال تاتار رو یادشون می‌ره که قبل بازی کسی شک نداره حتما باخته ولی فقط کافیه همین بازی استقلال رو ببینید تیم قلعه نویی خودش رو کشت تا ببره ولی نشد. میگن برای استقلال سهمیه پنالتی کنار گذاشتن ولی حاضر نیستن حقیقت این قضیه که پنالتی درست بوده رو ببینن و با اینکه دست طرف کامل باز بوده و با کسی که توپ رو شوت کرده هم فاصله زیادی داشته ولی در میگن پنالتی اشتباهه اینقدر این مسایل زیاده که نمیشه همش رو گفت ولی خداییش اینقدر شما در این موارد صحبت می‌کنید آدم بیشتر به این پنج سال قهرمانی شما شک می‌کنه
  • نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    سه امتیاز دوباره کادو پیچ کرده بودن تو کیسه استقلال برا قهرمانی .😂😂😂
  • اسماعیلی NL ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    چطور خانزاده واسه گل که پاکدل بادست راهی دروازه کرد خودشو جرنداد جلوی استقلال شیر شده لات هم خودتی می خواد فصل بعد بره تیم لنگ داره خودشیرینی واسه یحیی می کنه همه تیم‌ها جلوی استقلال شیر می شن جلوی پیروزی مثل موش می شن ازقصد گل می خورن‌ قلعه نویی چرا به گل پاکدل که بادست زد اعتراض نکرد همه واسه استقلال شاخ‌می شن
  • پرویز IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    کاش فرهاد مجیدی این سه خط را میخواند: آقای مجیدی شاید قهرمان شویم ولی یادت باشد اگر هم قهرمان شویم برای آینده یاد بگیری خونسرد باشی و از کادر خونسرد (نه مثل فرزاد!!!) استفاده کنی چرا که به قول ناپلئون : خونسردی بزرگترین خصلت یک فرمانده است.پس یادبگیر برای استقلال اول حاشیه درست نکن و دوم حاشیه ها را مدیریت کن. آقای مجیدی ارسلان را لطفا نابود نکن.او بازیکن بسیار ارزشمندی است.آقای مجیدی لجبازی خصیصه خوبی برای یک سرمربی در این سطح نیست.چشمانت را خوب باز کن چون در خصوص ژستد ، گل زدن پیش کش ، نه در سر زدن و بازی سازی و... و در یک کلام هیچ چیزی برای ارائه ندارد و همین الان اگر پایان رافت جای او بازی کند تاثیرگذار تر است.او برای استقلال بازیکن نخواهد شد ولی بعنوان آخرین چاره چند بازی نیمکت نشینش کن شاید با تمرین بیشتر تغییر کند.هر چند بعید است
  • حسن کیانی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    زدن ۱۵ گل از ۳۱ گل یک تیم اشتباهات داوری است آنهم همه اش به نفع استقلال‌ باشد ایمیل ها جعلی می‌شود باز به نفع استقلال به استناد ایمیل جعلی بازی‌ها به نفع استقلال سه هیچ می‌شود بازی‌ها به نفع استقلال به تعویق می افتد بهانه کرونا در می آورند فدراسیون حمایت همه جانبه میکند بازی‌های استقلال را تعطیل میکنند کمک داور یک آفساید را به نفع استقلال نمی بیند اما از پشت دو تا بازیکن هند به نفع استقلال را می بیند طبق آمار خودشان در بورس تا به الان بیش از چهل میلیارد تومان از پرسپولیس بیشتر خرج کرده اهالی خبر ورزشی از خود فریبی بیرون بیاید شرافت تنها چیزی هست که همه جا با انسان هست همه می دانند که استقلال همیشه مرکز مافیا و مرکز زدوبند و تبانی فساد بوده است به امید خدا با اینهمه خباثت و کثافت قهرمان نخواهد شد که اگر بشود حضور خدا و عدالت شک برانگیز خواهد بود
  • محسن IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    خیلی جالبه وقتی پیروزی با دست گل میزنه به گل گهر دست در حالت عادیه وقتی گل گهر شوت بازیکن استقلال و با دست میزنه دست در حالت عادیه ، کلا به نفع پیروزی باشه همیشه دست در حالت عادیه ، خبر ورزشی هم که عملا میگه من جیره بگیر پیروزیم ، جمع کنید این بازیها رو شما اگر بیل زن بودین روز بازی با صنعت نفت بیل تو باغچه خودتون می دید
  • ق ، ا IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    بازی استقلال و گل گهر واقعاً فوتبال نبود و متاسفم که داور سعی می‌کرد که کارت نده و در واقع با نیمکت نشین ها مماشات می‌کرد و بازیکنان را بجان هم انداخته بود ، ایکاش اینگونه بازی ها پخش نمیشد چون به نوعی ترویج خشونت هست
  • حمیدو IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    اره اصلا پنالتی نبود...ولی تو بسوز لنگی جون🤣🤣🤣🤣
  • علی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    اخه هرکی که بگه به لنگی جماعت لطف داوری نشده و دستهای پشت پرده تو قهرمانی اسنپی نبوده واقعاً باید به وجودش شک کنه آخه بابا اگر کارشناس رنگی فوتبال برتر رو قبول دارید همین برنامه اعلام کرد استقلال نزدیک پنج امتیاز حقش رو خوردن بنظر من لنگی جماعت نمک نشناس هستش چقدر همین لک براتون خوب کار نرد یا مهدی شیری شما که به خودی رحم نمیکنید چه برسه به بقیه فقط اینا همش برمیگرده به نبود بابا مسعود شاید عدالت و حق تیما دیگه خورده نشه برام جالبه چطور با دست خودتون گل زدید چیزی نبود و .... حالا غصه نخورین تارتار حسینی حقیقی و داوری و...جبران می‌کنند البته نظام وظیفه هم بود که کارش رو کرد
  • رضا IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    سه تا پنالتی درست بود داوری که میگه پنالتی نیست لنگیه چشم ندارن قهرمانی استقلال رو ببینن اون مدافع هم پیش خودش فکر کرد گفت دو تا پنالتی گرفته دیگه سومین پنالتی نمیگیره برای همین فکرکرد داور خطایی نمیگیره دستشو خیلی شیک و مثلا حرفه ای آورد جلو توپ کمک داور هم خیلی خوب تشخیص داد دمش گرم. همیشه تیمهایی که با استقلال بازی دارن با تمام قوا بازی میکنن و خب حاشیه هم دارن واینکه دو تا مربی استقلالی باشن حساسیت بیشتر میشه لنگیا برن با دست گل بزنن
  • حسن IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    ببینید من با اینکه میگن دست در حالت طبیعی بوده مخالفم شما دارید میگید توپ به دست خورده اما به عمد نبوده من چند جا دیگه اینجوری دیدم در هر حال توپ به دست خورده و جلوی موقعیت رو گرفته
  • ق ر IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    در دقیقه ۸۵ اگر غیر طبیعی دست به بازکن گل گهر خورده چرا توپ تغییر مسیر نداد و چطور کمک داور زاویه دید نداشت پنالتی با کمک داور چهارم تأیید کردن ، واقعا برای این فوتبال کثافت فدارسیون ابی متاسف هستم
  • نادی الکیسه الدوچرخه السعودی الفاسد IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    محل کار بیژن حیدری تو بیمارستان بعثت همدانه که بیشتر مجروحان تصادفی رو میبرن اونجا اقایون با خونسردی و بیخیالی مجروح رو ول میکنند تا بمیره و عین خیالشون نیست حالا یه همچین آدمی براش اهمیتی نداره که با سوت زدنهای مشکوکش سرنوشت یه مشت جوان و یه تیم و یه شهر رو به فنا بده
  • کاظم IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    اصلا قبل از اینکه بحث کنیم هند بوده یا نه آفساید بوده، کمک داوری که آفساید یکی دو متری ندیده چجوری تو اون شلوغی هند رو دیده !!!؟؟؟ اینحاست که شک به یقین تبدیل میشه
  • کیسه۶ IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    قشنگ جام وبدازده سال میدادیدبهشون همه تیمارم مسخره نمیگرفتیدامتیازگدایی وداور پنالتی بازیکن غیرمجاز
  • رضا IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    خبر ورزشی هم معلوم نیست دنبال چیه.پیروزی با دست گل زد یبار هم روش کار نکرد سه روز داره رو پنالتی های بازی استقلال کار میکنن ...حال آدم بهم میخوره از اسم خبر ورزشی ...خودشونوم میدونن پنالتی بود الکی قبل داربی دارن جو سازی میکنن
  • امیر IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    لنگیها آتیش گرفتن که یک داور بالاخره با شرافت اجازه نداد که داوران لنگی قد علم کنند. توی این فاصله بازیکن یادش اومده که دستش رو بکشه ولی وقت نکرده.آخه کارشناس لنگی! چی رو میخوای ثابت کنی ؟ حاضرین شرافتتون رو از دست بدین اما لنگ برنده بشه و استقلال بازنده.
  • ابجدیه کیسه IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    فقط بلند هستند الکی پنالتی الکی بگیرند
  • مازیار IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    اگه این کارشناسی ها دست خودشون بود حتما میگفتن پنالتی اول هم درست نبود واقعا متاسفم واسه این کارشناسی که میگه دست در حالت عادی بود من فک کنم چشمات مشکل داره یا داری با شعور مردم بازی میکنی یا واقعا ی لنگی کثیف هستی که داری این جوری نظر میدی
  • لنگ بی افتخار مکتب هوچی گری IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    خدایا کی قراره VAR بیاد توی فوتبال لعنتی ما تا کی خسته شدیم بخدا
  • رضا IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    اقایون به اصطلاح کارشناس وقتی توپ تو محوطه به دست بخوره و دست به بدن بازیکن حجم بده هند شده و باید پنالتی اعلام بشه حالا چه این میخواسته دستشو بدرده که نخوره به دستشولی خورده و پنالنی درست اعلام شده حالا چون نیتش این بوده که توپ به دستش نخوره پنالتی نبوده؟واقعا خنده داره افتضاحه این کارشناسیاتون
  • مسعود IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    دیشب همه چیز مشخص شد که همه چیز درست بود ما چند سال و حتی امسال داریم ضرر میکنیم از داوری ولی حالا چقدر به لنگیا فشار امده یه هفته حمایت نشدن از طرف داورا. ولی اگه داورا طرفدار لنگیا باشن همه چیز تو لیگ خوشو خرمه کسی هم حرفی نمیزنه
  • رضا IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    لنگیازورتون میاددیگه بابامسعودتون نیست جام پشمکی بهتون بده بریدبازیای قبلیتون خوب نگاه کنیدببینیدهمین داوری چقدربه سودلنگ بوده والاالان بایدرده های پایین جدول میبودین....تاکورشودهرانکه موفقیت سرورتون استقلالو نتوان دید
  • سرخ کابوس آبی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    آقا باید امسال استقلال قهرمان بشه اگه تمام تیما قلع وقم بشه فدای سر تیم آبی میگن دوم خروس وقبول کنیم یاقس حضرت عباس بیخیا شاید از اینم عجیبتر هم ببینیم
  • ناشناس IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    هیچ کس در استقلال بعد از مرحوم ناصرخان به اندازه شاه فرهاد محبوبیت ندارد . استقلال قهرمان روستت داریم . لنگی ها برید گم شید .
  • اکبر IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    ژنرال امیر خان سرت سلامت.
  • عبدالله رضاعلی IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    اینم بگم لنگ بازیش نتیجه نگرفت اگه نه پنالتی واضح بود اینجوری سوزش بیشتر
  • شاه فرهاد پخخ IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    تاجیاهای کبیررر حیف که وزیر و فدراسیون لنگی از ترس ستاره سوم کاری کردن تااج نره آسیا وگرنه با این تیم قوی و کادر فنی با دانش(شاه فرهاد و کمک شاه فرهاد)و این بازی های درخشان امسال تااااج متخصص آسیا ستاره سوم رو میچسبوند رو قلبش
  • امیر علی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    اگر واقعا دستگاه wearمیاوردن تو کشور همه تیم ها به حق خود میرسیدن همه میدان خیلی از تیم های ت جدولی حق شأن نبود و حتی استقلال شاید وسطجدول بود وی آی ار ولی متاسفانه این برد ها تابلو شده
  • محمد IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    اشتباه داوری خیلی خوبه اگه یادتون باشه سالهای قبل شما همچین حرفی میزدین
  • سالار IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    داور غلط میکنه این همه اشتباه میکنه به بازی دو بازی تا کی
  • اصالت IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    من به عنوان یک سپاهانی باید بگم اینجوری جام گرفتن استقلال مایه فحش است بازی با سپاهان و مس و گل گهر استقلال باید بازنده میدان باشد نه هر جوری شده براش پنالتی درست کنند مگه میشه تو هر بازی یکی دو تا پنالتی براشون بگیره
  • سلطانی CA ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    اگه داوری به نفع استقلال بود استقلال پرسپولیس رابرده بود پنالتی واضح استقلال راگرفتن تاپرسپولیس نبازه انصاف داشته‌ باشین
  • کیسه IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    خخخخخخخ این حال روز کیسه الان ما ۵سال داشتیم این قدر سوزش داشتین همتون خیلی سوختین خخخخخخ در ضمن ۲۷ امتیاز باقی مونده کیسه کش
  • مهدی IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    استقلالی شرف داری توهین نکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی