جلسه سرنوشت‌ساز جلال حسینی با یحیی گل‌محمدی/ تکلیف کاپیتان پرسپولیس مشخص می‌شود
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع باتجربه پرسپولیس که در پنج قهرمانی متوالی فصول گذشته پرسپولیس جام را بالای سر برد قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد اما هنوز خبری از تمدید قراردادش نیست.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خواستار تمدید قرارداد بازیکنان این تیم شده است که در بین اسامی درخواستی، نامی از سیدجلال حسینی نیست. مدافع باتجربه پرسپولیس که در پنج قهرمانی متوالی فصول گذشته پرسپولیس جام را بالای سر برد قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد اما هنوز خبری از تمدید قراردادش نیست.

سیدجلال که در بعضی از بازی‌های فصل جاری نیز طعم نیمکت نشینی را تجربه کرده است با ۴۰ سال سن قرار است در این باره جلسه ای با یحیی گل محمدی داشته باشد. سرمربی پرسپولیس قصد دارد نشستی را با کاپیتان تیمش برگزار کند تا ضمن گفتگو درباره شرایط او برای ادامه فعالیت در جمع سرخپوشان تصمیم‌گیری کند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تمام اختیارات لازم در این حوزه را به یحیی گل محمدی داده است تا او درباره نحوه ادامه همکاری سیدجلال حسینی با سرخپوشان تصمیم لازم را بگیرد.

یحیی نیز تصمیم دارد مذاکره با سید جلال حسینی را با حفظ شأن این بازیکن که بار دیگر با ضعف مدافعان جوان تیمش تبدیل به بازیکن اصلی در قلب دفاع تیم شده است، برگزار کند و هرگونه فعالیتش را به عهده کاپیتان با تجربه سرخپوشان بگذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهرام میری IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    اقا با سید جلال قرارداد بیست ساله ببندید بهترین مدافع است سید صخره است
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    آقا ول کن برو خونه بشین نوه نتیجه هاتو بزرگ کن... چی میخوای از جون لنگ و این فوتبال آخه؟هشتاد سال بازی کردی بسه دیگه. بعدم اینکه حامد لکه تمدید کرده هشت ساله، تا لکه تو دروازست اصلا لنگ احتیاج به مدافع نداره. پولشو بدن یه هفت هشت تا بازیکن از قرقیزستان و خاور دور بیارن....والا بخدا
    • علی IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      تو برو به تیم خودتون احضار نظر کن ربطی به شماها نداره
  • فوتبالی DE ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    بلال جون ؛ مدیونی اگه به یایا پول بدی ! یایا خودش رو به رفتنه ، در جریانی که 😉
  • سعییید IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    دوستان الکی تعارف میکنن سید جلال متاسفانه صلابت سابق رو نداره و گناهش در باخت دیروز کمتر از لک یست ولی بخاطر سابقه خوبش ما تعارف میکنیم
  • عشقپولیس IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    سید سوپر ❤️
  • Se¥ed IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    بهترین مدافع، تا ۸۰ سالگی پرسپولیس بازی کنی ایشالله، سوپر من تموم نشدنی فوتبال ایران، محبوب همه هوادارای ارتش سرخ
  • امیر IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    ارتش کیسه بابا یک تیم روباپنالتی بردن وباکمک داوروسط وکنار بخداشماها اصلا"شخصیت قهرمانی رو ندارید بعداز9تابازی دیگرمشخص میشه کت تنه کیه،بعدماقرمزها هیچ وقت بی احترامی به پیشکسوت تیمی نکردیم ونمیکنیم همین سیدحسین خیلی به گردنش حق داریم اره بابا وعده ما26اسفند شیشتا تکرارمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی