نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
استقلال
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم استقلال نبرد این تیم با گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر را جنگ و خون خواند.

بیژن طاهری درباره برتری ۲ بر یک استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر و درگیری‌های بین بازیکنان و مربیان گفت: بین مربیان دو تیم درگیری‌ وجود نداشت، هر چیزی بود بحث اعتراض به داوری بود. در صحنه‌ای که مدافع گل‌گهر برای گرفتن توپ به سمت مجیدی رفت همه ناراحت شدیم چون باید احترام سرمربی استقلال حفظ شود. البته بازیکن آنها از مجیدی عذرخواهی کرد و همه چیز تمام شد.

«داخل زمین دعوا و خون بود.» وی با بیان این جمله افزود: آسیب‌دیدگی‌های زیادی برای هر دو تیم اتفاق افتاد و سر دو بازیکن شکست. بازی دیروز جنگی بود که خوشبختانه استقلال برنده آن شد.

سرپرست استقلال در مورد اعتراض گل‌گهری‌ها به داوری تصریح کرد: صحنه پنالتی دوم استقلال قطعاً پنالتی بود. داور با کمکش مشورت کرد و پنالتی را گرفت، این صحنه واضح بود. تیمی که می‌برد، یعنی برتر بوده و به نظرم نباید درباره مسائل دیگر صحبت کرد.

طاهری در خصوص خوشحالی مربیان و بازیکنان در رختکن پس از بازی گفت: رمز موفقیت استقلال در این فصل، یکدلی است. همدلی و اتحاد، استقلال را به اینجا رسانده است. تجربه ثابت کرده هر موقع تیمی یکدل بوده، موفق می‌شود. با این وجود، هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده که صحبت از قهرمانی شود. خوشحالی ما تنها بعد از پیروزی و کسب سه امتیاز است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیر غیب US ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    با درود،طاهری در حالی میگوید تیمی که برده پس قویتر بوده! و بدین ترتیب عدم علاقه به صحبت در بارهء چگونگیِ این برد و پرداختن به شامورتی بازی های برادرانِ قادیکلایی که به دلیلِ هراس از برگشتنِ نتیجه حتی رویِ سکوها قابلِ رویت بود و نظرِ ایشان را دالِ بر قویتر بودنِ ماردوشان زیرِ سوأل میبرد را نشان میدهد.قادیکلایی در وحشت از فرو ریختنِ دروازه توان ایستادن نداشت و بدونِ نظر بر بازی لحظاتِ پایانی را سکوپیمایی نموده فقط در انتظارِ سوتِ حیدری بود.در موردِ صحنهء پنالتیِ دوم نیز که لکهء سیاهی بر پروندهء قاضیِ میدان شد کسی ندانست که چرا داور که مُشرف به صحنه بود نظرِ کمک داور را که در عرضِ صحنه و دورتر بود را ملاک دانست.کمک داور دستورِ چه کسی را به داور ابلاغ نمود که نظرِ داور را تغییر داد؟!
    • فقط داشعلیمنصور IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      بهتره وقت گرانبهاتون رو برای آنالیز بازی پیروزی با نفت بگذارین خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • لنگپولیس IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      گل سه امتیازی که حامد پاکدل در بازی قبل زد ؛ عدم اخراج مهدی عبدی در بازی امروز ؛ الطاف داوران در بازی با پدیده و نساجی و .... لنگی بی منطق ؛ این لکه های سیاه داوران رو کجای دل لنگیا بزاریم😁😛😁😇🤪🤪🤪 #مکتب_لنگی_منطق_نمی پذیرد
  • محموددایی US ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    خودشون هم میدونن کیسه چگونه داره پیش میره شرمتان باد..
  • 10سال جام تدیدن IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    تو گفته هات کمک داور یادت رفت کیسه کش!!
  • شمسعلی. GB ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    جنگ و خون و البته حمایتهای آشکار و نهان بابا حمید و داوریهای مضحک و بودار که دیگر حال همه ی تیمها را به هم زده اقای طاهر ی مردم ما فوتبال را خوب میشناسند و به قول تیکدری اگر این حمایتهای وزارت و داوران تا پایان لیگ ادامه پیدا کند قطعا استقلال قهرمان می شود
  • حسین IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    بیچاره پیروزی که امسال نمیتونه از الطاف بابا مسعود استفاده کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی