نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ستاره سرخ‌ها: تسلیم نمی‌شویم/ به قهرمانی پرسپولیس ایمان دارم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان ستاره پرسپولیس معتقد است هنوز قهرمانی برای این تیم از دست نرفته است.

پرسپولیس شب تلخی را در آبادان گذراند و درحالی با ۲ گل مغلوب صنعت نفت آبادان شد که با توجه به برد استقلال مقابل گل گهر، اختلاف امتیاز این دو تیم در صدرجدول به عدد ۶ رسید.

پرسپولیس در این بازی با وجود برتری نسبی و ایجاد موقعیت‌های زیاد، نتوانست به گل برسد و اشتباه کشنده حامد لک در ابتدای بازی هم مزید بر علت شد تا یحیی و تیمش ۳ امتیاز حساس این دیدار خارج از خانه را در آبادان جا بگذراند. خیلی‌ها معتقدند با نتایجی که در این هفته بدست آمد، پرسپولیس شانس بسیار کمی برای قهرمانی در این فصل دارد ولی رامین رضاییان ستاره پرسپولیسی‌ها اعتقاد دیگری دارد.

رامین که در چند بازی گذشته و از وقتی به پرسپولیس آمد، نمایش‌های خوبی داشت با انتشار پستی نوشت: ما تسلیم نمی‌شویم. وقتی از تلاش دست بر می داریم که کارمان تمام شده باشد نه اینکه خسته شویم. در این مسیر سخت، با جان و دل و با تمام قوا برای قهرمانی می جنگیم. من به قهرمانی پرسپولیس ایمان دارم و مطمئن هستم که می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیر غیب US ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    با درود، آقرین بر تو باشد.لحظه ای یأس به خود راه ندهید.چنین شبی برای درباریان نیز هست.دبل هتریک افتخاری جاودانه است و با محدودیت ها و کارشکنی های این فصل شیرین تر است.چهرهء پاپا حمید وزیرِ ورزش را هنگامِ تحویلِ جام به سید جلالِ پرافتخار در نظر آورید و با چنگ و دندان به جنگِ نانِ دربار خورده ها بشتابید.فرصتِ دربی را مغتنم شمارید و چکمه پوش را بور و قادیکلایی را عور نمایید.به فضلِ حق و دعای هوادارانِ سر به آسمان کامکار میشوید.#حمایت از پرسپولیس تا آخرین ثانیه های لیگ
  • Threem IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    مطمئنا تا آخر میجنگیم عشق است پرسپولیس ❤❤❤❤❤❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی