نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آرش میراسماعیلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون جودوی ایران گفت: با پیگیری‌های انجام شده در دادگاه بین‌المللی ورزش رأی تعلیق دائم جودوی ایران شکسته شد و به ۴ سال تقلیل یافت که به این رأی هم اعتراض کردیم.

آرش میراسماعیلی بعدازظهر امروز در نشست مجمع انتخاباتی هیئت جودوی استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده در دادگاه بین‌المللی ورزش رأی تعلیق دائم جودوی ایران شکسته شد و به ۴ سال تقلیل یافت که به این رأی هم اعتراض کردیم.

وی اضافه کرد: قبل‌تر یک پیش‌شرط برای ما طرح کرده بودند که اگر جودوکاران ایرانی با حریفان رژیم اشغالگر قدس روی تاتمی مبارزه کنند، تعلیق از بین می‌رود که این رأی را هیچ‌گاه نپذیرفته و از مسیر قانونی اقدام کردیم.

میراسماعیلی با اشاره به شکایت دوباره فدراسیون و تمدید مجدد رأی دادگاه ورزش ادامه داد: آنها به فدراسیون ایمیل زدند که این رأی به خاطر حساسیت و ویژه بودن پرونده برای داوران دادگاه تمدید شده است.

وی از حضور تیم جودوی ایران در بازی‌های آسیایی خبر داد و تصریح کرد: تیم ایران با همین شرایط تعلیق در رقابت‌های آسیایی حاضر خواهد شد؛ بنابراین توطئه دشمنان در منزوی کردن جودوی ایران به سنگ خورد و این ثمره مقاومت همه ورزشکاران این رشته در کشور است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    خسته نباشید قهرمان . خسته نباشید پهلوان جودو نابود مردب
  • منا IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    چرا روسیه باید محروم بشه ولی اسرائیل نه؟اگه اسرائیل فقط ادعا داره که ممکنه ساکنان اولیه اون سرزمین اونا بوده باشند که در مورد روسیه هیچ شکی نیست که اوکراین فقط چند دهه است ازش جدا شد وسالیانه طولانی مطعلق به اون بوده یا همه یا هیچکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی