نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
۲ |
۵
آمانوف بدون بخیه به بازی صنعت می‌رسد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در صحنه برخورد بازیکن استقلال و گل گهر با یکدیگر هر دو بازیکن از ناحیه سر دچار شکستگی و خونریزی شدند.

یکی از صحنه‌های دلخراش بازی پر تنش و جنجالی استقلال مقابل گل گهر سیرجان برخورد عزیز بک آمانوف با علیرضا علیزاده بود. لحظه ای که پزشکان دو تیم بلافاصله برای مداوای این دو بازیکن وارد زمین شدند و پس از بانداژ سر بازیکن استقلال هرچه تلاش کردند تا خونریزی ابروی علیزاده را متوقف کنند این مهم امکان‌پذیر نشد.

با توجه به ضربان بالای قلب علیرضا علیزاده و گردش خون بالای این بازیکن کار متوقف کردن خونریزی به این راحتی‌ها نبود و علیزاده بارها مجبور شد زمین چمن را ترک کرده و لب خط به مداوای ابرویش مشغول شود.

اما عزیزبک آمانوف که جراحت کوچکتری در سرش به وجود آمده بود بدون نیاز به بخیه با همان بانداژی که روی سرش گذاشته شد تا دقیقه ۵۵ که سبحان خاقانی به جای او وارد میدان شد به فوتبالش ادامه داد.

آمانوف بعد از ظهر امروز نیز با اجازه کادر پزشکی و فنی، با حضور در زمین آرارات بدون مشکل کنار دیگر بازیکنان استقلال تمرین کرد تا مشخص شود مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار بعدی مقابل صنعت نفت آبادان نخواهد داشت. ضمن اینکه تمرین استقلال یک روز هم تعطیل شد و این کمک می‌کند تا جراحت اندک سر آمانوف تا روز چهارشنبه بهبودی کامل تری بدست بیاورد.

آمانوف در مدت زمان حضورش در دیدار مقابل گل گهر دو بار با پای چپ شوت‌های خطرناکی به چارچوب دروازه حریف زد که هر دو بار محسن فروزان موفق شد توپ‌هایش را مهار کند.

دیدار بعدی استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر روز جمعه بیستم اسفندماه از ساعت ۲۰:۰۰ در استادیوم آزادی مقابل صنعت نفت آبادان برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • mohsen IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    اگر صنعت و منصور جلو صعنت نفت مثل پرسپولیس بازی نکنندو وا بده اخر بی شرفی منصوریان هست
  • امیر IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    آمانوف یامگا وحسین زاده ومطهری وژستد اینطوری میبریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی