ویدیو| لحظه مصدوم شدن امباپه در تمرین/ حمله و توهین هواداران به عامل مصدومیت کیلیان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گانا هافبک پاری‌سن‌ژرمن حالا به شدت بابت اینکه امباپه را مصدوم کرده تحت فشار قرار گرفته است.

ادریسا گانا گیه هافبک پاری‌سن‌ژرمن به دلیل این که با امباپه برخورد داشته و باعث مصدومیت او شده است، پیام‌های توهین آمیز و حتی توهین‌های نژادی از سوی هواداران افراطی پاری‌سن‌ژرمن دریافت کرده و به شدت تحت فشار قرار گرفته است.

در تمرینات روز دوشنبه پاری‌سن‌ژرمن، در اثر یک برخورد، کیلیان امباپه ستاره جوان و فرانسوی این تیم مصدوم شد و با درد زمین بازی را ترک کرد. در ویدیویی که ساعتی پس از مصدومیت امباپه به نشر رسید، مشخص شد که او پس از برخورد با ادریسا گانا هافبک سنگالی از ناحیه پای چپ آسیب دیده و ممکن است دیدار برابر رئال مادرید را از دست دهد.

پس از مشخص شدن این موضوع ادریسا مورد حمله هواداران امباپه و پاری‌سن‌ژرمن در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و ضمن دریافت پیام‌های نفرت‌انگیز، به او توهین نژادی نیز شده است. حتی همسر گانا نیز از این پیام‌ها بی‌نصیب نمانده و هواداران خشمگین در اینستاگرام پائولین گیه به او نیز توهین کرده‌اند. این در حالی است که گانا یکی از بازیکنان خوب و موثر پاری‌سن‌ژرمن در این فصل بوده و با تیم ملی سنگال هم در  جام ملت‌های آفریقا به قهرمانی رسید. پس از دریافت این پیام‌ها هم ادریسا و هم همسرش کامنتهای صفحات خود در اینستاگرام را بستند تا از شر هوادران توهین کننده در امان باشند.

این اتفاق با واکنش امباپه نیز روبه‌رو شد. کیلیان در اینستاگرام خود توهین به گانا را محکوم کرد و با انتشار عکسی در کنار او نوشت که آن‌ها هم‌تیمی‌اند و همیشه کنار هم خواهند بود.

گانا در حالی مورد توهین و تحقیر قرار گرفته که هیچ گونه قصدی در مصدوم کرده امباپه نداشته و این اتفاق کاملاً طبیعی و غیر عمدی بوده‌است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آندرس ❤️ IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    وااای🥺 فکر کنم از درون سوخت🥺 ولی زیاد هم مهم نبود،من فکر کردم ربات پاره کرده که همش می گن مصدوم شده😉
    • محسن احمدی IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      ربات پاره کرده باشه بازم بده 2 هفته مصدومه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی