باید به احمد گوهری برای دربی اعتماد کنیم/ وقتی در پرسپولیس بودم فرقی میان بیرانوند و رادوشویچ نمی‌گذاشتم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استوری اخیر بوژیدار رادوشویچ و اشاره به توانایی محسن سیدی مربی گلرهای سابق پرسپولیس حسابی جنجالی شد!

محسن مربی دروازه‌بان‌های سابق پرسپولیس اما می‌گوید اصلا در جریان استوری بوژیدار رادوشویچ نبوده است. سیدی البته صحبت‌هایی در خصوص اشتباه مهلک حامد لک و شرایط فنی گلرهای پرسپولیس دارد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

ابتدا از استوری اخیر بوژیدار رادوشویچ و تعریف از خودتان بگویید؟

اصلا در جریان نبودم و روحم هم خبرنداشت چرا رادوشویچ این استوری را گذاشت. دنبال حاشیه هم نیستم و از طریق دوستان متوجه این موضوع شدم.

رادوشویچ درحالی از شما تعریف و تمجید کرده است که خیلی‌ها در زمان حضورتان در پرسپولیس می‌گفتند علیرضا بیرانوند توصیه محسن سیدی را کرده است؟

نه، این حرف‌ها همیشه وجود دارد. علیرضا بیرانوند در نفت تهران شاگرد من بود اما فرقی بین او و رادو نمی‌گذاشتم. به نظر من شما به عنوان مربی گلرها باید حتی بیشتر از گلر اول هوای دروازه بان ذخیره را داشته باشید.

 چرا؟

 به هرحال علیرضا بیرانوند که در تیم ملی و پرسپولیس بازی می‌کرد. رادوشویچ ذخیره بود و نیاز به توجه بیشتری داشت. من سعی می‌کردم رادو را همیشه در شرایط روحی و روانی خوب قرار دهم تا اگر نیاز به حضورش در بازی رسمی بود دچار استرس یا مشکل نشود.

به نظر شما دلیل اصلی نزول حامد لک چیست؟

 حامد لک پیش از این توانایی‌های خودش را نشان داده است اما اینکه چرا دچار چنین نزولی می‌شود شاید بهتر باشد مربیان پرسپولیس جواب بدهند. من کنار تیم نیستم و شاید تصور کنم دلیل روحی و روانی داشته باشد یا بحث فنی را مطرح کنند.

 خیلی‌ها پس از شکست پرسپولیس به ویژه هواداران این تیم به داوود فنایی حمله کردند. فکر نمی‌کنید شاید مشکل از تمرینات حامد لک باشد؟

من چنین جسارتی نمی‌کنم. آقای فنایی هم همکار من است و تجربه کافی دارد. باید این صحبت‌ها منطقی باشد نه از روی احساس!

 آیا بهتر نبود احمد گوهری در آبادان بازی می‌کرد چرا که تجربه بازی در این شهر را داشت؟

 شاید نظر من هم این باشد که بهتر بود احمد گوهری مقابل تیم سابق خودش بازی کند اما من کنار تیم نیستم. شاید گوهری سرماخورده باشد یا اینکه در تمرینات عملکرد خوبی نداشته که کادرفنی تصمیم گرفته است از حامد لک استفاده کند.

 حالا به نظر شما در دیدار بعدی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان باید باز هم به حامد لک اعتماد شود یا اینکه...؟

این نظر شخصی من است که جلوی نفت مسجد سلیمان باید احمد گوهری بازی کند. البته با احترام به نظر کادرفنی پرسپولیس باید بگویم گوهری تجربه بازی در مسجد سلیمان را داشته و حتی کاپیتان نفت این شهر بوده است. الان انگیزه لازم را هم دارد و بهتر است به او بیشتر اعتماد شود.

 شاید دلیل نیمکت نشین شدن مجدد احمد گوهری استرسی بود که در دیدار قبلی با مس رفسنجان داشت؟

بخشی از این استرس طبیعی بود. اول اینکه احمد گوهری مدتی می‌شد بازی نکرده بود و دوم بازی در تیم بزرگ پرسپولیس آن هم اولین مسابقه برای هر دروازه بانی سخت است. باید به احمد گوهری اعتماد کرد و به او اعتماد به نفس داد.

 شاید علامت سئوال برخی‌ها انتخاب دروازه بان پرسپولیس در دربی باشد. اینکه حامد لک دچار نزول وحشتناکی شده است و احمد گوهری نیز کم تجربه است و دربی ندیده است!

من باز تأکید می‌کند قصد جسارت یا خدای ناکرده دخالت در کار مربیان پرسپولیس ندارم اما فوتبال اصول یا قوانین نانوشته خودش را دارد. منطق می‌گوید باید از احمد گوهری استفاده کرد و پای او ایستاد. البته باز هم درنهایت آقای گل محمدی است که تصمیم نهایی را می‌گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه پرسپولیسی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    نمیدونم مشکلشون با احمدرضا عابدزاده چیه که نمیکننش مربی دروازه بانای پرسپولیس مگه از اون بهترم داریم؟
  • عشقپولیس IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    گوهری یکم بهتر از لک هست
  • محسن IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    تا آخر فصل گوهری درون دروازه قرار گیرد
  • کیسه کش IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    عمراگوهری بتونه بازی دربیاره مدافعین هم روی گلها مقصرن شجاع کنعانی کجا..نعمتی فرجی کجا تیم بایدازجلوپرس کنه عبدی فشارنمیاره رومدافعین شله.بازم هرجورحساب کنی گوهری بدرددربی نمیخوره کم کم ازجام حذفی ودوستانه بایدشروع کنه نه دربی
  • علیرضا استقلالی IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    درود بر همشهری ام. لک اشتباه هم جزیی از فوتباله قوی باش. با اینکه استقلالی هستم ولی امیری و لک دوستدارم موفق باشید لرها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی