سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
۰ |
۳
طارق همام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی جدید عراق قصد دارد بازیکنانی که در دوره سرمربیان قبلی از تیم کنار گذاشته شده‌اند را دوباره به تیم ملی دعوت کند.

منابع نزدیک به عبدالغنی شهد مربی تیم ملی فوتبال عراق می‌گویند که وی قصد دارد تا برای بازی با تیم ملی امارات در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، از برخی از بازیکنانی که توسط دیک ادووکات و زلیکو پتروویچ اخراج شده اند استفاده کند.

این منابع تایید کردند: «شهد در تلاش است تا فدراسیون فوتبال عراق را متقاعد کند که به او اجازه دهد ابراهیم بایش بازیکن نیروی هوایی را برای پیوستن مجدد به تیم ملی عراق دعوت کند.»

بایش به دلیل اظهاراتش علیه بازیکنان لژیونر از سوی فدراسیون فوتبال عراق اخراج شده بود.

این منابع خاطرنشان کردند: «شهد به دنبال بازگرداندن همام طارق نیز هست که هم‌اکنون در لیگ حرفه‌ای لیبی حضور دارد و در آنجا بازی های خوبی ارائه می‌دهد. همچنین قصد دعوت از محمد داوود، مهاجم تیم پلیس برای پیوستن به تیم ملی عراق هم وجود دارد.»

لازم به ذکر است که تیم ملی عراق در دوران دیک ادووکات و زلیکو پتروویچ مربیان سابق شاهد تغییرات زیادی بود که به وضوح بر سطح و نتایج تیم تأثیر گذاشتند و تیم عراق، هواداران و تاریخ آن هزینه این تغییرات منفی را پرداخت کردند.

تیم ملی عراق روز پنجشنبه ۴ فروردین در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در بغداد به مصاف تیم امارات می رود و سپس در تاریخ ۹ فروردین میهمان تیم ملی سوریه خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی