نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
۳ |
۴
جانی اینفانتینو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در سفری خارج از برنامه راهی عربستان شد.

خبرورزشی - نشریه «الشرق الاوسط» عربستان خبر داد جانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) امروز در سفری خارج از برنامه راهی ریاض شد.

طبق اعلام رسانه‌های سعودی دلیل اصلی سفر اینفانتینو رئیس فیفا در بحبوحه جنگ روسیه و اوکراین مشخص نیست و رئیس فیفا در تصمیمی غافلگیرکننده راهی این کشور شده است. جانی اینفانتیو با محمد بن‌سلمان ولیعهد سعودی دیدار کرد. شنیده شده در این ملاقات در زمینه همکاری‌های ورزشی فیفا با عربستان صحبت شده است.

فیفا و یوفا این روزها با دخالت دادن ورزش در سیاست علیه ورزش روسیه موضع‌گیری‌های سختی کردند. به همین خاطر روس‌ها علیه فیفا و یوفا به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    من و خیلیا از بن سلمان خوشمون نمیاد دلیلش هم کاملا مشخصه که مجال گفتنش نیست ولی چه بخوایم چه نخوایم بن سلمان الان یکی از مالکین نیوکاسل محسوب میشه پس الان این دیدار چه مشکلی داره مگه اینفاتینو با مسئولین ایرانی دیدار نداشته؟ ضمن اینکه فیفا و یوفا سیاست رو در ورزش دخالت دادن، یا پوتین با تهدید فیفا و یوفا سعی در دخالت سیاست در فوتبال رو داشت؟!!! هنوز نطق پوتین در مورد تهدید جام جهانی وجود داره!! دیگه نمیشه افکار رو با رسانه ها جهت دهی کرد حداقل در عصر جدید نه، دیکتاتوری و حمله علنی به هر کشوری و آغاز کردن جنگ محکوم هست. خواه این کشور یمن باشه یا اوکراین فرقی ندارن و محکوم نکردن ایجاد کنندگان جنگ در یمن، توجیه مناسبی برای محکوم نکردن پوتین نیس. جنگ و خونریزی باید کنار گذاشته بشه و نباید یه کار خطا رو با یه خطای بزرگتر دیگه جبران کرد
  • کابوي موج سوار NL ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    اين سفر به اين خاطر هست که بن سلمان يه پول گنده اي به اينففانتينو بده که يه وقت به خاطر يمن اذهان عمومي ملتها خواهان برکنار شدن عربستان از جام جهاني نشن و دليل دوم اين سفر اين هست که بن سلمان ميخواد براي فدراسيون ايران مشکل ايجاد کنه و مثل استقلال و پرسپوليس مجوز حرفه‌ای فدراسیون ایران را هم تعلیق کنه و از جام جهاني حذفش کنه. اميدوارم ژاپن و استراليا از گروهشون بالا بيان تا صعودي ها با وجود تمام کثاففت کاريهاشون به جام جهاني نرن. پيش بيني هاي من هميشه دقيق بوده.
  • علي NL ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    اگه بن سلمان بخواد اينفانتينو رو تحريک کنه که ايران رو از جام جهاني حذف کنه بايد در اين بحبوبه جنگ روسيه و اوکراين شبانه مقر فيفا رو با ده ها موشک خيبر بترکونيم. يا بازي يا بازي خراب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی