نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اتفاقات عجیب برای زنان دوومیدانی‌کار و اعتراض شدید ورزشکاران/ آنها حق دارند اما...
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تغییر زمان تمرینات زنان دوومیدانی‌کار با اعتراض مربیان و ورزشکاران این رشته همراه بود. دبیر فدراسیون دلیل این تغییرات را دستور وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد و گفت که اکنون زنان دوومیدانی‌کار هم در سالن و هم در فضای باز با آرامش تمرین خواهند کرد.

فدراسیون دوومیدانی دیروز اعلام کرد که ساعت تمرینات زنان و مردان به صورت زوج و فرد تغییر کرده است. به این معنا که یک روز صبح زنان و عصر مردان تمرین می‌کنند و روز بعد زمان تمرینات بین مردان و زنان جابه‌جا می‌شود.

این در حالی است که پیش از این، در روزهای فرد از ساعت ۸ تا ۱۱ زنان، ۱۱ تا ۱۴ مردان، ۱۴ تا ۱۶ زنان و ۱۶ تا ۱۸ مردان در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تمرین می‌کردند.

تغییر ساعت‌ها موجب شده تا ورزشکارانی که مشغول تحصیل هستند دچار مشکل و وفق پیدا کردن با این تغییرات برای آنان دشوار شود.

در این میان جدای از شنیدن صدای اعتراض مربیان و ورزشکاران، پای سخنان «علی رضایی» دبیر فدراسیون دوومیدانی نشستیم تا دلیل تغییر ساعت‌ها را از او جویا شویم.

وی عنوان کرد: بدون دستور و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان اقدامی انجام نمی‌دهیم. برای توانمندسازی بخش زنان که امسال رکوردهای خوبی را ثبت کردند، ساعت‌ها را تغییر دادیم. تمامی سانس‌ها به صورت مساوی تقسیم شده است. در هفته برای تمرین، سه نصف روز برای زنان و سه نصف روز را برای مردان در نظر گرفتیم.

دبیر فدراسیون دوومیدانی گفت: اکنون با این تغییر ساعت شرایط بهتری برای دختران ایجاد می‌شود، زیرا پیش از این زنان نمی‌توانستند در فضای آزاد به‌راحتی تمرین کنند. اکنون با توجه به نوبتی کردن تمرین‌ها در صبح و عصر، آنها به‌راحتی می‌توانند با آرامش نه تنها در داخل سالن بلکه در فضای باز تمرین کنند و شخص ثالثی برای آنها مزاحمت ایجاد نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: حق را به برخی از ورزشکاران می‌دهیم که برنامه‌های آنها تغییر کرده باشد اما برخی از معترضان به این تغییر ساعت‌ها به‌دنبال منافع شخصی و دریافت مبالغ هنگفت از علاقه‌مندان و شاگردان خود هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی