سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
۰ |
۵
مسی و مارادونا خبرنگاران را در اوکراین نجات دادند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو اسطوره فوتبال آرژانتین باعث نجات چند خبرنگار از مخمصه اوکراین شدند.

روزنامه‌نگارانی از آمریکای جنوبی فاش کردند که چگونه لیونل مسی و دیگو مارادونا به آن‌ها کمک کردند تا از دردسری که با مقامات پلیس اوکراین داشتند خلاص شوند.

روزنامه‌نگاران زیادی در حال حاضر در اوکراین محاصره شده هستند و در همین وضعیت از درگیری‌هایی که در آنجا پس از تهاجم روسیه به راه افتاده است، گزارش می‌دهند.

طبق گفته شبکه تلویزیونی آرژانتینی Telefe، آن‌ها در مرز اوکراین در یک ایست بازرسی متوقف شدند، به ایستگاه پلیس منتقل شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند. اما در آن شرایط اسطوره‌های فوتبال آرژانتین یعنی لیونل مسی و دیگو مارادونا باعث خلاصی آن‌ها از دردسر شدند.

دانیل ماتامالا، روزنامه‌نگار شیلیایی در استوری اینستاگرام خود نوشت: «امروز در یکی از ایست‌های بازرسی جاده، پلیس مدارک، دوربین‌ها و تلفن‌های ما را ضبط کرد و ما را تا ایستگاه پلیس اسکورت کرد. اولین بازجویی‌ها پرتنش بود: این کشور در حال جنگ است و به همین دلیل مقامات اوکراینی به جاسوسان یا خرابکاران مظنون هستند. تا اینکه یکی از پلیس‌ها پاسپورت همکاران آرژانتینی‌ام را دید و در میان کلمات اوکراینی فراوانی که می‌گفت، دو کلمه را گفت که ما فهمیدیم «مسی» و «مارادونا». آنجا بود که همه چیز تغییر کرد. فیلمبردار ما خوان زامودیو به آن‌ها نشان داد که خالکوبی دیگو مارادونا را روی ساق پا دارد.»

گیرمو پانیزا، روزنامه‌نگار آرژانتینی نیز گفت زمانی که عکسی از خودش در کنار مسی را به مقامات نشان داد، تلفنش به او بازگردانده شد. پانیزا یک پست اینستاگرامی داشت که او را در کنار مسی در کوپا آمریکا ۲۰۰۷ نشان می‌داد، تصویری که مقامات آن را تایید کردند.

او اضافه کرد: «این خیلی اتفاق بزرگی است که مسی به ما کمک کرد از یک ایستگاه پلیس در اوکراین خارج شویم. بابت این عکس و آرژانتینی بودنت ممنونم لئو.»

پانیزا در شبکه‌های اجتماعی خود فاش کرد که در مسابقات آمریکای جنوبی ۱۴ سال پیش، او ابتدا به دنبال عکسی با مدافع روبرتو آیالا بود تا مسی، اما در نهایت با مسی جوان در آن زمان عکس گرفت.

روزنامه‌نگار Telefe Noticias پیشتر از شهر لویو اوکراین به همراه همکارانش نوشته بود: «ما یک خانواده هستیم. ما برادریم. جنگ ما را در یک چالش دائمی قرار داد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی