سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
۰ |
۰
نیمار: این یک بازی ویژه برای من، مسی و راموس است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن‌ می‌گوید هدف آن‌ها رسیدن به فینال لیگ قهرمانان و قهرمانی است.

فردا شب شاهد حساس‌ترین بازی دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهیم بود. جایی‌که پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مهمان رئال مادرید خواهد بود و با توجه به پیروزی یک‌گله در بازی رفت، امید زیادی برای صعود دارد. این در حالی است که قطعاً رئال نیز به آب و آتش خواهد زد تا در خانه خود به پیروزی رسیده و پاری‌سن‌ژرمن را حذف کند.

نیمار ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر رئال مادرید گفت: «من ۱۰۰ درصد احساس خوبی دارم. مصدومیت بسیار سختی بود، اما من ۱۰۰ درصد از نظر روحی و جسمی آماده هستم تا به تیم کمک کنم، به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم و یک بازی عالی ارائه دهم! احساس خوبی دارم که به پاری‌سن ژرمن کمک می‌کنم. آماده بازی روز چهارشنبه هستیم. تیم بسیار قدرتمندی در مقابل ما قرار دارد و بازیکنانی با کیفیت در آن حضور دارند. ما قرار نیست تسلیم یا پنهان شویم. ما تمام تلاش خود را برای پیروزی در این مسابقه انجام خواهیم داد. ما باید چهارشنبه با هم حمله و دفاع کنیم. این‌ها چیزهایی است که اگر با هم انجام دهیم می‌تواند به ما کمک کند؛ قهرمان لیگ قهرمانان شویم. اگر با هم بازی کنیم، امکان پیروزی در هر مسابقه را داریم. ما برتری داریم زیرا در بازی رفت ۱-۰ پیروز شدیم. اما باید به برد فکر کنیم و حتی بهتر از مسابقه در پاریس بازی کنیم!»

نیمار در ادامه گفت: «این یک مسابقه ویژه برای من و لیونل مسی است زیرا در بارسا بازی کردیم. همچنین برای راموس که با ماست و اینجا خانه‌اش بوده است. ما انگیزه داریم؛ می‌خواهیم فردا خوب بازی کنیم و تاریخ پاری‌سن‌ژرمن را رقم بزنیم.»

نیمار در مورد غیبت کاسمیرو و مندی هم بیان کرد: «این کار آسانی نخواهد بود زیرا رئال بازیکنان با کیفیت زیادی دارد. برای من کاسمیرو بهترین بازیکن در پست خود است اما ما باید بازی کنیم و بازی را ببریم و همانطور که باید، آن را به بهترین شکل انجام دهیم. خاطرات خوب زیادی از سانتیاگو برنابئو دارم؛ گل زدم، پاس گل دادم. بازی در اینجا همیشه خاص است.»

ستاره برزیلی درباره این که فینال این فصل در پاریس برگزار می‌شود هم اظهار داشت: «ما یک تیم بزرگ داریم، یک تیم عالی و با کیفیت. فینال در پاریس است و برای ما باورنکردنی است. این باعث می‌شود که ما بیشتر از همیشه بخواهیم به فینال برسیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی