نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
روسیه از پلی‌آف انتخابی جام‌جهانی حذف شد/ لهستان مستقیماً در فینال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون جهانی فوتبال تصمیم خود مبنی بر حذف روسیه از انتخابی جام جهانی را رسماً اعلام کرد.

فیفا به طور رسمی اعلام کرد لهستان پس از حذف روسیه مستقیماً به دیدار نهایی پلی‌آف جام جهانی مقابل سوئد یا جمهوری چک خواهد رفت، ضمن اینکه که اسکاتلند می‌تواند در ماه ژوئن با اوکراین بازی کند.

لهستان، سوئد و جمهوری چک همگی از بازی با روسیه صرف نظر از محل برگزاری، پس از حمله به اوکراین، خودداری کردند. فیفا اکنون تأیید کرده است که لهستان که قرار بود در نیمه نهایی با روسیه بازی کند، مستقیماً به فینال پلی‌آف مقابل سوئد یا جمهوری چک خواهد رفت.

با توجه به وضعیت جاری در اوکراین، بازی آنها با اسکاتلند برای ژوئن، از تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۲ تغییر خواهد کرد. بازی برنده آن بازی و ولز و اتریش نیز در ماه ژوئن برگزار خواهد شد. ولز - اتریش طبق برنامه در ۲۴ مارس باقی می‌ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    ممکن است بعضی فکر کنند که این تصمیم اشتباهی است چون ورزش از سیاست جداست و ملتها از دولتها جدا هستند ولی یک حکومت مستبد قلدر تمامیت خواه باید بداند جنگ افروزی تبعات دارد و باید هزینه آن را بپردازد. تصمیم درستی استو بقیه فدراسیونهای جهانی هم باید روسیه را از تمامی مسابقات جهانی منع کنند.
  • تاجی اصیل IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    پووووتین حالا بیا فیفا رو تهدید کن اینجا محفل ، محفل ورزشیهاس نه سیاسیا، اینجا دیگه بمب اتم جواب نمیده خخخخخخ
  • محسن IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    پس فیفا هم کاملا سیاسی هستش پس همش الکی بود این حربه سیاسی نبودن فیفا هم فقط برای کشورهای زورگو هست وگرنه عربستان هم باید حذف می شد اسرائیل هم باید حذف می شد و ...
  • میهمان IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    به نظرم فیفا خیلی لطف بزرگی بهشون کرد. با این جو ضد روسی هر جا میرفتند هو میشدند و شاید مورد ضرب و شتم هم قرار میگرفتند
  • کوهمره_جروق IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    میگفتن فوتبال سیاسی نیست.
  • کابوي موج سوار US ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    از همون اول هم فلسفه فوتبال نفوذ به دولت ها و اجراي تصميات صهيونستي بود. حتي سازمان ملل هم (که ساخته دست آمريکاست) نميتونه بگه دولت نبايد در کار فلان سازمان دخالت کنه. اما پروژه بلند مدت اسرائيل داره کم کم درست پيش ميره. من قبلا هم گفته بودم که اون همه خرجي که زنوزي کرد رو صهيونست ها بهش داده بودند که با قهرماني هاي پي در پي مردم آذربايجان ساز جدايي از ايران رو کوک کنند. بعدش هم ميخوان با ورود VAR پروژه هاي جاسوسي شون رو گسترش بدن. حالم از اين فوتبال بهم ميخوره مخصوصا وقتي که با باخت 3 هيچ عراق گريه اون هوادار عراقي رو ديدم. اگه من هم 500 کيلومتر اونطرفتر به دنيا اومده بودم شايد من جاي اون بايد گريه ميکردم. به قول هوشگ ابتجهاح: من نخواهم ایستاد روبروی تو....جز برای بوسه دادن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی