نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سیدجلال حسینی
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

سیدجلال حسینی کاپیتان باتجربه پرسپولیس می‌گوید: اصلاً این طور نیست که دربی قهرمان لیگ را تعیین کند چرا که ۸ بازی دیگر هم اهمیت دارد.

مهدی یکتا؛ شاید یکی از سخت ترین شکست‌های چند سال اخیر پرسپولیس در شهر آبادان و مقابل تیم علیرضا منصوریان رقم خورد. شکستی که فاصله پرسپولیس با استقلال صدرنشین را به عدد ۶ رساند و شاید خیلی‌ها حتی برخی هواداران این تیم را ناامید کرده است.

در این میان سید جلال حسینی اما جور دیگری به ماجرا نگاه می‌کند و نه تنها ناامید نشده بلکه با قاطعیت حرف می‌زند. کاپیتان پرافتخار پرسپولیس در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی به نکات جالبی اشاره کرد و صحبت‌هایی پس از باخت به صنعت نفت آبادان انجام داد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

بدون مقدمه چینی می‌خواهم بپرسم بعد از شکست مقابل صنعت نفت آبادان ناامید نشدید؟

چرا ناامید؟!

به هرحال با این شکست فاصله شما با استقلال صدرنشین ۶ امتیاز شد که جبران آن شاید سخت جلوه کند؟

نه، این حرف را قبول ندارم. هنوز یک سوم لیگ باقی مانده است. ۹ بازی که می‌تواند ۲۷ امتیاز دربر داشته باشد.

یعنی شما می‌خواهید هر ۹ بازی باقی مانده خود را ببرید؟

منظور من تعداد بازی‌های باقی مانده است. ما بازی به بازی جلو رفته و تمرکز خودمان را به هم نمی‌زنیم. می‌خواستم درجواب سئوال شما بگویم که هنوز برای ناامید شدن از قهرمانی زود است.

ولی برخی هواداران پرسپولیس پس از شکست در آبادان شاید ناامید شده باشند؟

به هواداران پرسپولیس قول می‌دهم تا لحظه آخر خواهیم جنگید. ما مثل ۵ سال گذشته برای قهرمانی می‌جنگیم چون این یک کار را خیلی خوب بلدیم!

این یک طعنه به رقیبان بود یا اینکه...؟

نه، پرسپولیس را همیشه اذیت کرده و می‌کنند. ما عادت کردیم کار سخت تر را انجام بدهیم چون امیدمان فقط به خودمان است.

هواداران شما در فضای مجازی به شدت نسبت به پنالتی استقلال برابر گل گهر سیرجان معترض شدند. شما قبل از بازی با صنعت نفت آبادان این بازی را تماشا می‌کردید؟

درگیر بازی خودمان بودیم و درحال حاضر فقط یک چیز را می‌توانم بگویم. اینکه الان من بازیکن پرسپولیس فرصتی برای فکر کردن به استقلال ندارم. الان فقط باید به تیم و بازی بعدی فکر کنیم نه اینکه بازی قبلی حریف اصلی ما چه شد یا نشد؟ البته یکسری اتفاقاتی در فوتبال ما می‌افتد که شاید خیلی فوتبالی نباشد منتهای مراتب ذهن من را درگیر خودش نمی‌کند.

شاید بخواهند پرسپولیس را از پا دربیاورند/ دربی قهرمان را تعیین نمی‌کند/ فرصتی برای فکر کردن به استقلال ندارم/ پرسپولیس تانک جنگی است؛ متوقف نمی‌شود

اما شما پنج‌شنبه هفته آینده با استقلال بازی دارید. طرفداران پرسپولیس به ویژه درفضای مجازی خیلی به داوری رقیب مستقیم شما در دیدار با گل گهر سیرجان معترض شده و حتی عنوان کردند همین آرمان اسعدی در دور رفت دخالتی روی گل سالم مهدی عبدی نکرد اما یک پنالتی به سود استقلال گرفت؟

خیلی صحبت‌ها وجود دارد اما الان نمی‌خواهم بحث کنم. فقط همین قدر بدانید تیمی‌که به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کرد نصف ترکیب آن شامل بازیکنان پرسپولیس بوده است. شما نگاه کنید علیرضا بیرانوند، امیرعابدزاده، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، مهدی طارمی‌و کریم انصاری فرد سابقه بازی در پرسپولیس را دارند. این نشان دهنده بزرگی و عظمت تیم پرسپولیس است. هواداران پرسپولیس هم خوب می‌دانند در این چند سال سعی کرده اند این تیم را ضعیف و ضعیف تر کنند اما شاید فکر یک چیز را نکرده و نمی‌کنند و آن هم جنگندگی پرسپولیس تا آخرین لحظه است. پرسپولیس مثل یک تانک جنگی است که هرگز متوقف نمی‌شود!

یک خبری شنیدیم که می‌خواهیم صحت و سقم آن را از خودت جویا شویم. اینکه باشگاه با همه بازیکنان برای تمدید قرارداد دعوت کرده یا به آنها نامه داده اما از سید جلال حسینی دعوتی به عمل نیامده است؟

اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنم و ذهنم را درگیر نمی‌کنم. الان درحال زندگی می‌کنم و مهم ترین هدفم کمک به پرسپولیس در ادامه فصل است.

شایعه دیگری هم شنیده شد مبنی براینکه احتمالا سید جلال حسینی فصل آینده به کادرفنی پرسپولیس اضافه شوی. آیا این خبر را تأیید می‌کنی؟

نه چنین صحبتی شده و نه در شرایط فعلی به این مسائل و شایعات فکر می‌کنم. الان همان طور که گفتم مهم ترین دغدغه من و سایر اعضای تیم پرسپولیس موفقیت و قهرمانی تیم است. ما ۹ فینال سخت و دشوار پیش رو داریم و باید با تمرکز کامل و هوشمندانه این ۹ دیدار را پشت سربگذاریم. وقتی برای حاشیه‌ها و حاشیه سازی‌ها نداریم!

بعد از شکست مقابل صنعت نفت آبادان هجمه‌های زیادی علیه حامد لک صورت پذیرفت. هواداران پرسپولیس به گلر اول شما حمله کردند. به نظرت مشکل حامد لک چیست؟

ببخشید ولی جوابی برای این سؤل ندارم!

چرا؟

همه بازیکنان تلاش می‌کنند بهترین کیفیت خود را ارائه دهند. این اتفاقات هم ممکن است پیش بیاید اما باید ذهن خودمان را برای ۹ بازی باقی مانده آزاد بگذاریم. کارسختی داریم و همه هم می‌دانیم چه بلاهایی سرپرسپولیس آورده اند که قهرمان نشود اما این موضوع انگیزه ما را بیشتر کرده است. همه بازیکنان باید بازی صنعت نفت آبادان را فراموش کرده و از ذهن خودمان پاک کنیم. این بازی تمام شد و به تاریخ پیوست.

منظور شما از بلاهایی که سر پرسپولیس آوردند چیست؟ یعنی اراده ای وجود دارد که نمی‌خواهد پرسپولیس قهرمان شود؟

ما بچه‌هایی داریم که واقعا دل بزرگی دارند. تکرار قهرمانی و آن هم برای ششمین سال متوالی بسیار کار سخت و دشواری است. شما الان می‌بینید ژاوی چقدر در بارسا سختی می‌کشد تا تیمش را جمع و جور کند یا اینکه یوونتوس پس از چند سال قهرمانی پی درپی الان در ایتالیا به مشکل خورده است. به هرحال وقتی تیمی‌چند سال متوالی و پشت سرهم قهرمان می‌شود خیلی‌ها علیه آن تیم می‌شوند. شاید هم بخواهند پرسپولیس را از پا در بیاورند اما نمی‌توانند انگیزه ما را بکشند. گفتم حرف زیاد دارم ولی الان وقتش نیست. درآینده صحبت‌های زیادی انجام خواهم داد و...

شاید بخواهند پرسپولیس را از پا دربیاورند/ دربی قهرمان را تعیین نمی‌کند/ فرصتی برای فکر کردن به استقلال ندارم/ پرسپولیس تانک جنگی است؛ متوقف نمی‌شود

کم نیستند کسانی که معتقدند دربی می‌تواند قهرمان لیگ را تعیین کند. با این حرف موافقی؟

نه، مخالف این حرف هستم. اصلا این طور نیست که دربی قهرمان لیگ را تعیین کند چرا که ۸ بازی دیگر هم اهمیت دارد. همین بازی ما با نفت مسجد سلیمان بسیار مهم و تعیین کننده است. اشتباه است اگر تصور کنیم یک بازی می‌تواند سرنوشت قهرمان لیگ را مشخص کند. باید در همه بازی‌ها با قدرت و تمام توان به زمین برویم.

پرسپولیس در آبادان باخت اما در دل این شکست یک سورپرایز هم رونمایی شد. شرزود تمیروف که نمایش فوق العاده ای داشت. قبول داری؟

شیرزاد خیلی فوتبالیست باهوش و زهرداری نشان داد.

شیرزاد؟! شما به او شیرزاد می‌گویید؟

بله، به نظرم خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد اما نشان داد مهاجم تیغ داری است. ما مهدی عبدی جوان و حامد پاکدل را هم داریم که در کنار شیرزاد می‌توانند گل‌های زیادی در ادامه فصل برای پرسپولیس بزنند.

بسیارخوب، سؤالات ما به پایان رسید. اگر حرف خاصی داری در خدمتیم؟

من فقط یک خواهش و استدعا از هواداران پرسپولیس دارم. اینکه تا پایان فصل پای پرسپولیس بمانند و از بچه‌های ما حمایت کنند. طرفداران پرسپولیس همیشه در سختی‌ها کنار تیم بوده اند و هرگز فراموش نمی‌کنیم فینال آسیا را باختیم اما تماشاگران پرسپولیسی ایستاده ما را تشویق کردند تا با انرژی و قوای بیشتری برای قهرمانی بعدی در لیگ برتر استارت بزنیم. درحال حاضر هم فقط و فقط حمایت هواداران می‌تواند برای کسب ششمین قهرمانی متوالی به ما کمک کند. شاید نیازی هم به گفته من نباشد چون طرفداران پرسپولیس در تمام این سال‌ها بزرگ ترین حامی‌و دلگرمی‌با بازیکنان بوده و هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 2060889367 IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    زیاد حرص نخور بچه ...حلال مشکلات بابا مسعوده..خخخخخخ
    • نادی الکیسه الدوچرخه السعودی الفاسد IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      سید جلال به تنهایی سه برابر کل تیم شیشتقلال قهرمانی لیگ برتر داره اونوقت چه جوری روتون میش در موردش حرف بزنین شیشتایی سعودی
    • پرسپولیس⁦♥️⁩ IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      حرص برای چی ما به تیم پرسپولیس امید داریم میدانم می تواند قهرمانی ششمین بار متوالی رو بدست بیاریم
    • بیات IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      از سید جلال چنین حرف های واقعا جای تأسف است.که نمیخواهند پرسپولیس قهرمان بشه.شما که پنج دوره قهرمان شدید را دیگر تیم ها باید چگونه قضاوت کنند.بیشتر قهرمانی های شما صدقه سر بازیکنانی استقلالی بود.که بد موقع از استقلال خدا حافظی کردند.اگر چنین نکرده بودند الان بلبل نمیشدی .آنهایی که فهم دارند میدانند چی گفتم.چند سال شانس و همه چی دست داد به هم آدم باید با فکر حرفش را بزند تیم های چون استقلال و سپاهان وفولا دووورا گاها خیلی بهتر از تیم شما بود .اما ؟
    • کیسه کش IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      دوست عزیز شما نود درصد گل هاتون پنالتی بوده درسته پنالتی جز بازیه ولی کدوم پنالتی ها جز بازیه؟؟پنالتی هایی که استقال توی این فصل گرفته؟برید خداروشکر کنید که اگه پنالتی ها نبود الان وسط های جدول بودید خدا وکیلی توی این 21هفته استقال 21بازی کرده توی کدومش تاکتیک داشته؟؟برو اول بازی ها پرسپولیس نگاه کن بعد برو بازی استقلال نگاه کن ببینم میفهمی اصلا تاکتیک یا فوتبال یعنی چی؟؟اگر به جاتون بودم میرفتم دوباره دعا میکردم بازی بعدی باز هم پنالتی براتون بگیرن کارتون همینه کیسه کشا
    • حسین IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      متاسفیم برای خبر ورزشی که اینچنین خبرنگارانی برای خودش انتخاب کرده این مردک از زبان خودش مرتب دم از پنالت استقلال می زند چرا ا در مورد بازیکن لنگپولیس که با دست گل زد به گلگهر هیچ اشاره‌ای نگردید آیا کمک داور نبود که آن هند آشکار را نگرفت تا گل ناجوانمردانه بزنند اُف بر همچین خبرنگاری که بی جهت طرفداری از لنگ می نماید باز گلی به جمال سید جلال حسینی که نمی خواهد در مورد استقلال حرفی بزند ولی خبرنگار تازه به دوران رسیده خودش را کاسه داغتر از آش کرده واقعا باشگاه استقلال باید از همچین خبرنگار نماها شکایت کند آخه مگر تو داوری که نظر می دهی؟
  • لنگ بی هویت حکومتی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    چیزی که تو این 5یا 6 ساله دیدیم اینکه همه ارکان وزارت و فدراسیون و در راس انها اعضای باشگاه لنگ فکر و ذکرشون اینه که چطوری استقلال رو تضعیف کنند چطور؟ در سالی که بعد از گذشت 22 هفته از شروع لیگ سرورتون تو صدر هست همه بسیج شدند برای پایین کشیدن استقلال حتی در این اوضاع بازهم بیشترین خروجی بازیکن در نیم فصل متعلق به استقلاله فقط دلیل اینکه امسال با سالهای قبل فرق کرده اتحاد و مدیریت استقلال بوده که هنوز صدر هست وگرنه سیاست همان سیاست نخ نمای چند سال قبل هست تضعیف استقلال در شروع مسابقات و در ادامه هم فراری دادن معدود بازیکن های موثر در نیم فصل دوم کافیه ورودی و خروجی هر دو تیم رو باهم مقایسه کنید
    • شمسعلی IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      اتحاد و مدیریت؟! بنده خدا، تعداد پنالتی های گرفته شده برای مافیای کیسه داره از تعداد گل‌های زدشون بیشتر میشه خخخخخخخخخخ
    • وحید صدیقی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      چه عقده ای توی این پنج سال توی دل استقلالیا مونده، بقول آقا رضای شاهرودی جام رو آخر فصل میدن عجله نکنید ما هوادارای پرسپولیس سالها پای تیممون ایستادیم و باز هم خواهیم ایستاد چون پرسپولیس یه عشق واقعیه و مردمی ترین تیم ایرانه
    • /// IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      با تمام احترامی که برای سید جلال قائل هستم اما آقا سید معمولا افراد بزرگ میگویند که امیدمان به خداست نه اینکه امیدمان به خودمان است و از میان بازیکنانی که شمردی برخی مثل امیری و طارمی واقعا برای تیم ملی زحمت کشیده اند اما برخی دیگر مثل محرمی،سرلک،خلیل زاده،کامیابی نیا و(کنعانی زادگان به خاطر مسئله اخلاقی) اگر نگاه رنگی مربیان تیم ملی نبود و بازیکنان سابق و فعلی پرسپولیس نبودند هرگز دعوت نمی شدند،اوج این نگاه رنگی دعوت از فرشاد فرجی بود،همین سعید صادقی الان اگر در پرسپولیس بود کلی بازی ملی داشت و نکته دیگر اینکه با توجه به احتمالی بودن برد استقلال مقابل نفت آبادان و برد پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان اگر دربی مساوی شود تفاوت چندانی نمیکند و اگر پرسپولیس ببرد باز استقلال ۳ امتیاز بیشتر دارد اما اگر استقلال ببرد تکلیف قهرمانی مشخص میشود چون اختلاف به ۹ میرسد و جبران آن در ۷ بازی که کلا ۲۱ امتیاز دارد خیلی بعید است،آن وقت باید پرسپولیس همه بازی ها را ببرد که بعید است و استقلال هم باید بیش از دو برد به دست نیاورد،پس برد دربی خیلی تاثیر گذار است.
    • محمد IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      شمسعلی حالت خوبه ؟ سعی کن از تعصب کور کورانت دست برداری پنالتی که همه کارشناسهای داوریم میگن پنالتی شما توقع داری داور نگیره اگر پنالتی نمی‌گرفت الان شما راضی بودی .البته شما هر وقت حقی از سرورتون ضایع بشه خوشحالید
    • لنگ بی هویت حکومتی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      در جواب شمسعلی عنایات داوری به لنگ در فصل ۱۴۰۰ لنگ -شهر خودرو :دو تا گل تیم پیروزی به شهر خودرو ثمر رسید آفساید بود. لنگ - ذوب آهن یه گل به خودی و مشکوک از دروازبان ذوب آهن و در ادامه یه پنالتی مفت برلی لنگ گرفتن..! هفته ۱۷: گل سالم نساجی به لنگ مردود اعلام شد(افساید ) لنگ - آلومینیوم داور تک به تک شدن بازیکن آلومینیوم(محمد بایرامی) با حامد لک رک آفساید گرفت که قطعا گل اول الومینیوم به ثمر می رسید. گل اول لنگ به الومینیوم آفساید بود(گل حامد پاکدل افساید بود) داور نگرفت. لنگ - گل گوهر گل لنگ خطای هند بود و آقای پاکدل با دست گل زد. داور یه پنالتی هم برای گل گهر نگرفت. و در اخر به 5 دربی اخر نگاه کن در هر 5 مسابقه پنالتی که برای سرورت تاج گرفته نشده با تغییر نتایج همون 5 دربی شاید کل جدول در اخر فصل تغییر میکرد مثل اینکه فیلم هندی زیاد نگاه میکنی ههههههههه
    • سعید RU ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      شمسعلی جون ماهی بخور فسفرمغزت زیاد بشه بازیهایی ک فقط درطول لین فصل برای لنگ داوران عزیز درآوردن یادت بیاد دسگه هفت سال بابامسعود فقید پیشکش..ضمن اینکه حتی یه منالت استقلال الکی گرفته نشده وهمه درست بوده غیرازینکه جندتا منالت مسلم هم نگرفتن..نکنه توقع داری داوران لنگی مث دربی ها پنالت ها رو نگیرن بلکه شاید بااسنچ یه جام دیگه یراتون فرستادن.فقط اسنپ خواستید بگیرید خبر کن کدتخفیف دارم ههه
  • Ali NL ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    از کمک داوری افشون هم می پرسیدید چطور بازی با آلومینیوم رو درآورد
    • Amir perspolisi IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      شاید باور نکنین اما خدا کورم کنه اگه دروغ بگم به محض اینکه وریا غفوری وارد بازی شد به داداشم گفتم کمک داور (ارمان اسعدی) بچه سنندجِ، وریا غفوری بچه سنندج و با این اتفاقاتی که برای وریا افتاد و استقلالم بشدت نیازمند شه امتیاز بازی شک نکن این کمک داور یا یه گل آفساید یا یه پنالتی یا یه اخراجی به هر صورت به استقلال کمک میکنه بازی رو ببره بقرآن مجید، اصلا آدم چه جوری زمینو گاز نگیره داور وسط روبه روی بازیکن گل گهر واستاده سوت نمیزنه اما کمک داوری که از بغل داره صحنه رو میبینه چه جوری تشخیص میده توپ به دست خورده؟؟؟ خوده استقلالیا چه جوری با این موضوع کنار میان؟؟؟ خدایی ینی چی هر بار مقابل گل گهر این اتفاقات میفته؟؟؟ پرسپولیس پنج سال ۱۰ دوازده تا جام آورد ای خدا اگه همچین اتفاقاتی افتاده و همچین پنالتی هایی براش گرفتن بزن به کمر من،پرسپولیس در ۵ فصل اخیر سه فصل صدر تیم هایی بوده که بیشترین ضرر رو از داوری کرده (یوتیوب میتوتین سرچ کنین برنامه نود،فوتبال برتر،ورزشگاه ببینین)این قهرمانی فقط برا کسایی که مدت هاس جام ندیدن و بشدت تحت فشار هستن مزه داره وگرنه برا ادم های طبیعی مایه ننگ محسوب میشه
    • ع.شرقی IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      جالبه که صدا و سیما هم پشت تیم حکومتیه...صحنه دوم خطای هند بازی با گل گهر رو جوری نشون میده که مثلا پنالتی نیست...درحالی که توپ پس از برخورد به دست مدافع کاملا تغییر جهت میده و خود مدافع هم متوجه میشه و تو سر خودش میزنه...فیلم سایت برترین ها کاملا واضع نشون داده ...درحالی که برنامه تلوزیونی همون قسمتو سانسور کرده!! باور کنید بابا مسعود هنوز زنده است!!!و در حال توطئه چینی بر علیه استقلال ...
  • تاجی IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    به درک که وقت فکرکردن به استقلال ونداری توفقط به تیم خودت فکرکن. دوپینگییی
    • ایران IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      اینم ادبیات و حرف زدن استقلالیا!!!
    • لنگی حقیر IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      ازبس جام مفتکی به شما دوپینگی دادن دلتنگ جامهای اسنپی هستی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • 4444 IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      آخه کی از لنگا میخواد به تاج فکر کنند فقط برای حاشیه کشاندن استقلال به جز خبر ناهارهای لنگی
    • وحید صدیقی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      هوادارای استقلالی لطفا یه نگاه به کامنت های دوستاشون بندازن تا ببینن با مجموع چه کسایی شدن هوادار استقلال توی کامنتاشون نه اثری از ادب نه اثری از انصاف و نه اثری از وجدان وجود داره هر چی هست همش عقده و حرصه
  • مجهول الهویه IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    اسم ایرانی شیرزاد به لهجه روسی میشه sherzod و حنان اف درست است نه هنانوف.
  • کوروش IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    آره از پا درتون اوردن که با دست گل میزنین خخخ
    • پرسپولیس⁦♥️⁩ IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      ما با دست گل نزدیم اگر بازی با گل گهر رو میگی اگر چشم تو باز میکردی به کتفش خورد اگر به کتفش بخورد هند نیست
  • Ali IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    آفرین سید ما امیدواریم به قهرمانیتون و همیشه حمایتتون میکنیم حتی اگه هم قهرمان نشدیم فدای سر تک تک بازیکنامون. ما مثل بعضی ها جام ندیده نیستیم که کری اونا ۵ امتیاز فاصله باشه کری ما ۵ تا قهرمانی
  • فریبرز افشاری IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    چه جالب منم به تیم پیگوزی فکر نمیکنم حتی بازیه این تیم حقیر رو حفظ نیستم😂😂😂😂😂
    • !!! IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      نیست که خیلی باتربیتی، اسم و فامیلتم کامل نوشتی همه بشناسنت!!!.
    • فرشاد IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      واقعا خیلی خوشحالم طرفدار تیمی نیستم که بعضی از هواداراش در این سطح ادبیات وتفکر قرار دارن.در ضمن اقای!!!! زیاد خودتو ناراحت نکن اینها بخاطر فشار وعقده این چند ساله که این اراجیفو می بافن
  • حسین IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    هشت سال پدر استقلال و سایر تیم ها رو در آوردن تا شما هی قهرمان بشید و برید آسیا شاید اونجا یه قهرمانی بیارید ، دریغ از اینکه آسیا بابا مسعود نداره ، حالا یکسال داره عدالت اجرا میشه ، بهتون فشار اومده ، همه گفتن هر سه تا پنالتی درست بوده ، چه اصراری هست که مدام میپرسید نظرتون در مورد داوری و پنالتی چی بوده ، دوربین پشت دروازه داره نشون بده دست بازیکن بغل بدنش هست و وقتی توپ میاد به سمتش باز میشه ، اونوقت اصرار داذید که دستش در حال جمع کردن بوده ؟؟؟ نه قربونت برم ، دیگه دوران بزن در رو تموم شده ، شما باید میرفتید لیگ سه بخاطر تمام تخلفات انظباطی و قرار دادی ، اما پدرتون نذاشت این اتفاقات واستون رقم بخوره ، حالا یادتون رفته ؟؟؟
    • کیسه IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      باهمین خوش باشید هم مامی دونیم هم شمامیدونی که سهمیه پنالتی واستون کنارمیزارن توهربازی کیسه کش جام ندیده
    • پرسپولیس قهرمان IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      اولا حسین همه گفتن که هر دو درست بوده ؟🙄🤫 دوما کمک داور چرا وظیفه اصلی خودشو که بازیکن استقلال در آفساید بود رو فراموش کرد و در حالت غیر مسلط به صحنه پنالتی گرفت؟ خیلی مشکوک نیست به نظرت این؟
    • ارتش سرخ آسیا IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      آقای محترم پس قبول دارید که پرسپولیس دو بار به فینال حرفه ای قهرمانان آسیا صعود کرده . همین هم یک افتخاره که فقط سپاهان یکبار نصیبش شده . پس قبول کنید که اگر پرسپولیس تیم شایسته ای نبود نمیتوانست به فینال آسیا ( آن هم دو بار ) صعود کنه . پس لطفا" قهرمانیهای 5 ساله پرسپولیس در ایران را زیر سوال نبرید .
    • کیسه کش حقیر IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      آخه آدم بی منطق بی سواد که از روی عقده حرف میزنی بشین پیش خودت فکر کن مگه میشه یه تیم پنج سال پشت هم قهرمان کنن بابا مغز هم چیز خوبی خدا داده آکبند نسرین زیر خاک ازش استفاده کنین از رو عقده تعصب میان حرف میزنن ۵ سال شمارو قهرمان کردن نکنه دوبار هم با زیر آب زدن های شما که بازیکنامون محروم شدند پنجره بسته شد مارو نایب قهرمان آسیا کردند جمع کنین بابا
    • پرسپولیس IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      اشتباه داری میگه پرسپولیس جنگید توانسته قهرمانی بیاورد الان داوران ، وزارت ورزش ، و تیم ها دست به دست هم دادن که کیسه رو قهرمان کند
    • محمد IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      عدالت فقط پنالتی های بابا حمید دلامصب یه دونه هم تو جریان بازی گل بزنین خخخخ
    • 4444 IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      به اینا فشار اومده که هیچ به خبر ورزشی بدجور فشار اومده طرز پرسیدن سوالها مشخص میکنه که بدجوری به سوزش افتادند خبرورزشیا
  • بهرام میری IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    درود بر شخصیت فوتبال ایران سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس افرین که همیشه الگوی مبارزه و قهرمان هستی
    • پسر کوهستان IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      متاسفم برات که به این میگی شخصیت ،شخصیت میخای علی دایی.کریم باقری .نه این هوچیگیر تو پیروزی فقط شخصیت دارشون همین دوتاس که نام بردم اخه جلال حسینی وشخصیت ؟؟؟؟
  • امیر IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    ببین سید، تو خودت بهتر از هرکسی از پشت پرده باخبری، حتی بخشی از مسائل پشت پرده به خودت وبابات (مسعود) مربوط میشه.همین امسال که با هوچیگری تمام دارین شرایط تیمتون رو بد جلوه میدین، اگر در ارکان بالا یک مرد پیداشه وبیاد افشا گری کنه در هزینه ها وپرداختی ها وقرارداد های دوتیم، به خدا مشخص میشه که تیم هوچیگر شما از تاج کبیر هم بیشتر هزینه کرده وهم بیشتر دریافتی داشته. اما دریغ از یک مرد. خودتون بهتر میدونید که پاشنه آشیل تیم شما وجود شخصی به نام بابا مسعود بود ولا غیر. یعنی اون که رفت شما حتی به ضرب پول هم نتونستید حریف تاج بشین. تو مثلا سید هستی. کم هوچیگری کن
  • ‌کیسه کش IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    روی حسابم فقط پرسپولیسی های عزیز.فقط حرف سیدجلال.حمایت بخاطریه باخت یه گل یه سوتی تیمتورها نکن مصاحبه کاپیتان ما مصاحبه کاپیتان اونا.‌‌فرقش زمین تااسمان است.البته بزرگان اگه خطای غلط املای چیزی تونوشته هام بودیه پنالتی برای کیسه بگیرن‌.ننگ به اینهمه بی عدالتی.۱۷تاپنالتی تااینجا نوبره
  • مرتضی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    شما ها کیسه کشها برید جواب پادوانی را بدید
  • نامبروان IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    ما عاشف تیممونیم هیچ کس حق نداره ما ببره حتی همون کیسه حالا هی کنید ما پرسپولیس دادا با یک برد عاشقت نشدم که با یه باخت بدم ازت بیاد
  • تیر غیب IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    سید اون زمان سلطانیفر بود رمز موفقیتمون ``اینا نمیخوان ما قهرمان بشیم`` بود باید به فکر برگردوندن سلطانیفر باشیم خواهشا یه کاری بکن کاپیتان😔😔😔
  • اس اس کبیر ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    مرتیکه دوپینگی.پنج سال تمام باسلطانی فرلیگ رابه لجن کشاندید.دیگه حناتون پیش کسی رنگی نداره.
  • سرخ IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    راست میگه خب بابا حمید بدجور داره تلاش میکنه خخخخخ یامگا ده گل زده شیش تاش پنالتی😶😐😑 پنج ساله به زور همین توهم و حرف سلطانیفر زنده اید. کیسه کشا سلطانیفر فقط پنج سال بود شما ده سال جام ندیدین پنج سال دیگشو چه غلطی میکردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه علطی میکردین بگید دیگه این فصل پنج ماه بود مدیر عامل نداشتیم این سجادی هیچ تلاشی نمیکرد فقط رفت دنبال بهترین مدیر ها و اجرلو رو برای کیسه اورد اخرشم درویش شد واس ما. درویش کجا و اجرلو کجا. معلوم نیست با چه تبانی بیچاره گل گهر رو به این روز انداختید. مسعود واس ما چکار کرد؟؟ یبار شنیدم گفتن فینال اسیا بابا مسعودی خخخخخ وقتی ال کثیر محروم شد مسعود کجا بود؟؟؟؟؟ متوهمید دیگه متوهم متوهم متوهم. حالا تازه یه توهم تازه زدن میگن یبار کیسه مارو 8بر0 برده خخخخخ تا وقتی که اینقدر هوچیگر و متوهمید هیچی نمیشید. متوهم
  • شاهین IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    کاپیتان ما هوادارن ارتش سرخ تا خون سرخ در رگهامونه پای پرسپولیس ایستاده ایم عادت به فهرمانی داریم بیشتر از همیشه دوستتون داریم
  • حسن کثیری از تهران IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    بزرگوار تعداد اشتباهات داوری رو اگه بخوایم حساب کنیم شما باید تشریف ببریدزیر صنعت نفت آبادان جا خوش کنید حالا میگی نمیخاند شما قهرمان بشید اونی که پنج شش سال شما را قهرمان پفکی کرد رفت به درک،جامای اسنپی هه هه هه هه هنوزم جام اسنپی میخاید میخرم واست
  • تاجی طبرستانی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    هوچی گر و پروپاگاندابازی پیرمرد دوپینگی لنگ باز شروع شده خخخخخخخخخخخخخخ
  • امین IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    مهدی یکتا ظاهرا خیلی بهت فشار اومده چرا الکی برای خودت جوسازی میکنی.کارشناسان داوری گفتند پنالتی های بازی استقلال وگل گهر درست بود.کدوم گل سالم عبدی؟عجب ها
  • علی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    هرچی بگم از طنز ماجرا کم میشه،، ولی تیم پیروزی که از میانگین هر سالش تا الان بیشتر امتیاز گرفته ( حالا اینکه چطور با مواهب داوری بعضی بازیارو براشون درآوردن کاری ندارم) بخاطر اینکه امسال در شرایط نسبتا برابر تری یه رقیب گردن کلفت و حرفه ای گیرش افتاده و شدن دوم جدول، هوادارای متحد طوفان سرخ آسیا (بخوانید نسیم ملایم:) چطور از هم گسیخته شدن و به خودی و ناخودی شون حمله میکنن!!! شما اگه وضعیت حواشی و مدیرتی 5سال اخیر استقلال رو داشتید چیکار میکردید؟؟!!؟؟ بثقول خودتون یبار بیاید از بهانه هاتون قوی تر باشید! دربی پیش رو منتظریم....
  • امین IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    یکی این از برق بکشه.این و اون دراین ملی سابقه پوشیدن تیم پرسپولیس رو دارن پس پرسپولیس عظمت داره!!!فکر میکنه تیم ملی قهرمان جام جهانی شده بابا شما با این همه بازیکن حداقل یکبار قهرمان آسیا شو بعد حرف از عظمت بزن
  • لنگ بی هویت حکومتی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    در جواب شمسعلی عنایات داوری به لنگ در فصل ۱۴۰۰ لنگ -شهر خودرو :دو تا گل تیم پیروزی به شهر خودرو که توسط کنعانی زادگان و ال کثیر به ثمر رسید آفساید بود. لنگ - ذوب آهن یه گل به خودی و مشکوک از دروازبان ذوب آهن و در ادامه یه پنالتی مفت برلی لنگ گرفتن..! هفته ۱۷: گل سالم نساجی به لنگ مردود اعلام شد(افساید ) لنگ - آلومینیوم داور تک به تک شدن بازیکن آلومینیوم(محمد بایرامی) با حامد لک رک آفساید گرفت که قطعا گل اول الومینیوم به ثمر می رسید. گل اول لنگ به الومینیوم آفساید بود(گل حامد پاکدل افساید بود) داور نگرفت. لنگ - گل گوهر گل لنگ خطای هند بود و آقای پاکدل با دست گل زد. داور یه پنالتی هم برای گل گهر نگرفت. و در اخر به 5 دربی اخر نگاه کن در هر 5 مسابقه پنالتی که برای سرورت تاج گرفته نشده با تغییر نتایج همون 5 دربی شاید کل جدول در اخر فصل تغییر میکرد مثل اینکه فیلم هندی زیاد نگاه میکنی ههههههههه
  • امیر IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    مطمئنا توپ به پهلوتون بخوره شک نکن پنالتی برای استقلال حکومتی می گیرند.مثل پنالتی ها گل گهر .بیچاره گل گهری ها .داشتن از تعجب شاخ در می اوردن.در یک اقدام خود جوش هیچ کارشناسی هم اظهار نظر نمی کنه بنده های خدا می ترسند تو خیابون ناک اوت شن
  • پرسپولیسی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    سید جلال اصلا خودتون رو درگیر نکنید ما پرسپولیسی ها همیشه حمایتتون میکنیم و به قهرمانیتون امیدواریم .. اگرم امسال قهرمان نشدیم فدای سرتون . ما مثل استقلالی ها جام ندیده نیستیم .. استقلالی ها خسته شدن ازبس ما جام گرفتیم و قهرمان شدیم .. اگرم قهرمان نشدیم ناراحت نشید بزارید استقلالی های بدبخت هم بعد از ۱۰ سال دوباره جام بگیرن🤣 ... انشاالله سال دیگه . شما قهرمان هستید
  • پرسپولیسی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    استقلالی ها چشمان کور تان را باز کنید وببینید شما هم بابا داور دارید که گل های مردود شما را گل میکنه ...
    • یوسف IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      اگه یادتون باشه این بابا داورها همونایی هستند که از بابا مسعود دستور میگرفتن که بازیکن لنگ با دست گل میزنه حالا شده بابا داور ما
  • نادری IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    بای بای بابا مسعود بای بای
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    سن سید جلال یک عدد است از بسیاری از بازیکن های جوان سرحال تر است تجربه گرانقیمتی نیز دارد مسؤلان پرسپولیس سید جلال را تست پزشکی و آنالیز فنی کنند اگر جواب داد این گنجینه را از دست ندهند مجددا قرار داد وی را تمدید کنند
  • پارسا IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    ببین کی از عدالت حرف میزنه...تانک😂😂بیشتر شبیه فرغون هستین🤦🏻‍♂️😅طلا هیچوقت پایدار نمیمونه اقای سید بلال.
  • Mohammad Abdi IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    آخه کیسه کشای بد بخت شما فکر می کنین جامو الان میدن نه جامو پایان بازیا میدن به همین خیال باشین بازم اگه امسال قهرمان هم نشیم حمایت میکنیم و خواهیم کرد قهرمان پنج دوره قبلی لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس قهرمان
  • مهدی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    گدایان امتیاز خخخخخ
  • لنگی احمق IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    آخه کچل وقتی ۶ امتیاز زیرشی مگه میشه به استقلال فکر نکنی؟؟ مگه نباید استقلال امتیاز از دست بده که این فاصله رو جبران کنی؟؟ بخوای و نخوای بازیای آینده استقلال برات مهمه پس نگو فکر نمیکنم
  • لنگیان متوهم IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    بلال خان لنگ خودش میره در آبادان 0-2 میبازه کی میخواد از پا درش بیاره؟؟
  • صدری IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    این کچل لنگی وکل لنگیها۵سال باجام اسنپی قهرمان شدن همین یه بازی میبازن شروع میکنن میخوان مارونابودکنن.بابابخاطرشما۵سال فوتبال ایران نابودشدخجالت بکشیدصدای علی دمبه هم دراومد.اینهمه داورهاهواتون رودارن خجالت بکشیدولنگ روبکشیدروسرتون
  • عشقپولیس IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    سید بزرگ تیم ماست که حرفش حجته برای ما ،دپستان پرسپولیسی اگه خوشحالی عشقپولیس و روسیاهی کیسه و وزیر کثیف ورزش را میخوایم باید حمایت حمایت حمایت حمایت حمایت کنیم
  • علی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    پدر سوخته بی وجدان پنج دوره پدر دیگر تیم ها را در اوردید و حق خوری کردید خیلی به مزاجتان خوش امد که اکنون با این وضعیت فشار برایتان سنگین است
  • ‌مسعود IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    سید جلال حسینی راست میگه اراده ای وجود دارد که خطای پنالتی در بازی رفت با استقلال را نادیده بگیرد گل سالم نساجی به پرسپولیس را آفساید اعلام بکند و آبشار حامد پاکدل در بازی با گل گهر را گل سالم اعلان بکند از این همه ظلم به پرسپولیس آدم ناراحت میشه
  • هادی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    کیسه کشا وقتی از عدالت حرف میزنن قورباغه انش میاد خجالت هم چیز خوبیه ۵ سال مثه طوطی بابا مامان کردن دریغ از یه حرف مستند حتی به ما میگن با دست گل زدین ولی نمیگن همون بازی دوتا پنالتی مارو نگرفتن اما همه بازی های خودشون با پنالتی معیشتی یا کمک میبرن بازی با پیکان گلگهر فجر مس هوادار ....همین ۵تا بازی اگه عدالت اجرا میشد معلوم نبود کجای جدول بودین اشکالی نداره ما هم خدای خودمونو داریم نه به سرداری وصلیم نه به عزیزی نه به دونده ای فقط،خدای خودمونو داریم مطمئنیم ظلمی که در حق تیمهای دیگه کردین همین ۹بازی جوابشو میگیرین دیر و زود داره سوخت و سوز نداره ما قهرمانیم
  • الکیسه السعودی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    می بینم که حرفای سیدجلال بدجوری سوزنده کیسه کشای وطن فروش وخائنو.تابوده همین بوده فقط ازتیم حکومتی کیسه حمایت شده ولی امسال هم کیسه قهرمان نمیشه وحسرت بدل کیسه کشای هوچیگرمیمونه.
  • رمضانی راد IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    سید عزیز با تمام قوا و توان در کنار شما و تیم محبوبمان , پرسپولیس کبیر , افتخار ایران و ایرانیهای اصیل هستیم و انشاءالله امسال با کوشش و تلاش شما شش مقدس جاودانه میشه. لطفا به تمام بچه های تیم سلام برسون و از شون بخواه که این فرصت را از دست ندهند, شادی میلیونها پیر و جوان به ساقهای دلاور مردان ارتش سرخ است . به امید قهرمانی بعدی .
  • غلومی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    بروبابا دوپینگی اسنکی برای خودت خوش باش بااون تبانی هاتون وبابامسعودت که ازپله هاش بالارفتین نه ازقدرت خودتون بروکیف کن ازاینکه برای خودت ملیاردها پول مفت به جیب زدی ولی نه ازروی اصالت ازروی مافیای قدرت لونگی حکومتی که حمایت شدی
  • دوپینگ لازم IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    همیشه حرفهای زیادی برای آخر فصل وجود داره که هیچ وقت گفته نمیشه،چرا هر فصل تو دوران سلطانی فر همه تیمها معترض بودن به تیم خاص،بابا فوتبال ما کلا ناپاکی زیاد داره،ازحمایتهای فرا قانونی ، داوری بگیر تا دوپینگ و دلالی و... خیلی دم از پاکی نزن بخاطر همین چیزهاست که در آسیا هم موفق نمی شویم،در مورد تیم ملی ،جام جهانی برزیل ۸تا بازیکن ثابت تیم ملی استقلالی بودن ،این ملاک نیست شاید اگه دستیارهای تیم ملی استقلالی بودن موضوع عوض میشد.ارجاع به دعوت فرجی به تیم ملی که تو تیم پرسپولیس ذخیره است.حرف بسیار است ...
  • لنگی سوزی IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    نه داداش بیا ب استقلال فکر بکن در حد نیستی خب 😂
  • ali IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    تیم پیروزی کبیر با سابقه حدودا 50 ساله که توسط بولینگ عبده تاسیس شده تا حالا یک قهرمانی پاک و بدون حرف و حدیث نداشته . انگار مغز این کاپیتان دوپینگی شان هم رد داده که میگه جلوی تیم پیروزی کبیر موانع زیادی میذارند . این بنده خدا انگار نمیدونه یکی از مدیر عامل های قبلی شان ( عابدینی ) اومد جلوی همه مصاحبه کرد و از قهرمانی هایی که با لابی های مختلف بدست میاوردند صحبت کرد او گفت با تیم ها و افراد مختلف لابی میکردیم تا پیروزی کبیر قهرمان بشه همین پنج سال اخیرم که تیم پیروزی کبیر قهرمان شده ببین چه بلای سر سایر تیما اوردن تا این تیم جعلی قهرمانی بیاره . بیخود نیست پیروزی کبیر هیچوقت تو آسیا حرفی برا گفتن نداشته چون داخل هیچوقت فوتبالی قهرمان نمیشوند و همیشه با هزاران ترفند و حمایت های مختلف پیروزی کبیر را قهرمان میکنند ... این دو سه ساله که اینا رفتن فینال آسیا همه میدونن که تیمای عربی( مخصوصا عربستانی ها) آنچنان قوی نمیومدن یا اصلا نبودند و این تیم با هزار شانس و اشتباه داوری رفت فینال و آنجا حق به حقدار رسید و آنجا پوست تیم پیروزی کبیر کنده شد ... فوتبال پااکم آرزوست
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    آره خب همه دنیا و باشگاهای بزرگ دنیا از لیورپول گرفته تا اینتر و بایرن تا برسه به چاپوکوئنزه و فلامینگویه برزیل متاسفانه در صدد هستن که تیم لنگ رو زمین بزنن🙄معلومه وقت نداری به استقلال فکر کنی،تو الان فکر دندون مصنوعی و واکر و سمعک باید باشی که دوران حساس نود سالگی رو پشت سر بذاری... فقط سوزش و فشار زیاد خوب نیست واست حواست باشه چون ممکنه آب و روغن قاطی کنی
  • عشقپولیس IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    عشقی سید سوپر ❤️❤️
  • ارتش سرخ آسیا IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    فقط مشکل تیم ما لک لک ها هستن . یکیش شده دروازه بان و اونیکی سر مربی . اخه از لک لک چه انتظاری دارید .
  • ارتش سرخ آسیا IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    به استقلالیها فقط همین دو جمله را میگم : شخصیت قهرمانی یک تیم به شخصیت سرمربی آن تیم در کنار زمین هم بستگی داره . فکر کنم متوجه شدید.
    • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      خدمت ارتش سوراخ آسیا عارضم که اون موقعی که اون مربی شیپور ماهیتون کنار زمین لنگ و لگد مینداخت و قوطی آب شوت می‌کرد و خرخره مربیای فولاد و هوادار و... بزور از تو حلقش می‌کشیدن بیرون و امثال حمیده مطهره عربده کشی میکردن و سم زمین میکوبیدن، شخصیت واست مهم نبود؟
  • پرسپولیسی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    بله دیگه !!! پرسپولیس ۵ سال قهرمان لیگ و ۱ سال قهرمان آسیا شده اونوقت استقلال یک قرن(۹۰) پیش ۲ بار قهرمان آسیا شده آنقدر دارین زر میزنین بابا مسعود بابا مسعود ... دوره شما تموم شد ... خو کم آوردید هیچی ندارین بگین الکی میندازین اشکال داور ها بوده پرسپولیس قهرمان شده... حالا امسال قهرمانیم ولی اگرم نشدیدیم فدای سر تیممون .. استقلال جام ندیده ام حالا یک سال جام ببینه هواداراش گناه دارن 🤣🤣 دم پرسپولیسی ها گرم پرچممون حالا حالا ها بالااااست🚩🚩🚩🚩
  • پرسپولیسی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    تازه استقلالی ها ی جام ندیده ۱۰ ساله ،، پرسپولیس ۲ بار هم نایب قهرمان آسیا شده بعلاوه ۱ بار قهرمانی پاک آسیا و ۵ سال قهرمانی لیگ باارزش ترین تیم ایران و آسیا است .. .. متوجه شدید .. فقط به ۲ بار قهرمانی آسیا در ۸۰ سال پیش مینازین بدبخت های جام ندیده 😁🤞 ببخشید آخه فقط خواستم به اطلاعتون برسونم 😄
  • حسین 021 IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    امان از درد یتیمی
  • رضا IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    شما اصلا بی جا میکنی که بخوای به استقلال فکر کنی
  • پرسپولیسی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    حالا منظور ؟؟؟ امان از درد یتیمی یعنی چه ؟؟ خسته شدید از قهرمانی ما ؟؟ آخ آخ لنگیا ی...
  • sepahan IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    اینا نمیخواند قهرمان شیم😭😭😭
  • پرسپولیسی IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    درضمن بعضیا میگن پرسپولیس با دست گل زد شایعست ... آخه اگر با دست بود که معلوم میشد . با سرش گل زد نه با توپ .. آخ آخ خیلی خسته شدید .😄🚩🚩🚩
  • پرسپولیسی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    آخی عزیزم دلم برات سوخت 🤣 امسال قهرمان بشین سال دیگه نمیشین ..
  • پرسپولیسی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    اشتباه تایپی دست شد توپ ببخش
  • پرسپولیسی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    تویی که میگی بی جا میکنی به استقلال فکر میکنی من به این لنگیات اصلا فکر نمی‌کنم.. اینو همه ميدونند استقلال ۱۰ ساله که جام و ندیده و تقریبا ۸۰ سال پیش قهرمان آسیا شده 🤣🤣 اون شیش تایی رو یادتونه با العین 🤣 ؟؟
  • احمد IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    پیر شده و به هزیان گویی افتاده. زیاد محلش نذارید
  • پرسپولیسی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    البته باز هم اعلام می‌کنم که به استقلال فکر نمی‌کنم این شش تایی که خورید خیلی معروفه 👍
  • پرسپولیسی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    گفتم شیش تایی چون خیلی معروفه بچه ۴ ساله هم میدونه
  • پرسپولیسی IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    اونی که میگی پیر شده و هزیون میگه من هنوز نوجوانم و چشمان کورت را باز کن ببین کی ۵ سال قهرمان شده .. کم آوردی میگی پیرشده هزیون میگه ! اینا هزیون نیست واقعیته که دارم میگم ..
  • پرسپولیسی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    بله دیگه نباید محل بدین چون حرف حساب جواب نداره... پرسپولیس ۵ ساله که قهرمانه لیگ هست و هیچی ندارین جواب بدین 🤣
  • پرسپولیسی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    و همچنین قهرمان بزرگ آسیا
  • پرسپولیسی IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    من هزیون نمیگن اینا واقعیته خودتونم میدونید... الکی تقصیر پیری و هزیون میندازین چون رنگ آبی دوست دارین نه استقلال اگر شما تیمی قدرتمند می‌خواستید قطعا پرسپولیس انتخاب میکردین ...
  • علی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    همه بازیکنان پیروزی کبیر یه سری چرت و پرت ها و دروغ ها حفظ کرده اند و هی همشونم اونو تکرار میکنن در حالی که همه عالم و آدم میدونه این تیم یه جام درست و پاک نداره و هر چی بوده جام جعلی و ناپاک و با کمک و حمایت وزیر و فدراسیون و انواع لابی ها و داوری ها و ... بوده
  • پرسپولیسی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    من پیر نیستم واقعیت را میگم
  • پرسپولیسی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    من واقعیت را می‌گویم
  • بلال IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    با40سال سن خجالت نمیکشی دوپینگی ازروهواحرف میزنی کچل
  • ققنوس آبی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    خداشفات بده پیرمرد دوپینگی
  • احمدرضا IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    با داور و تبانی بازم هیچ .. هی نیسی لنگی
  • سعید ملوانی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    سید جلال جان حواست به هیچ چیز نباشه به جز اینکه مصدوم نشی و فصل بعد بیای ملوان و دین خودت دو ادا کنی
  • ناشناس IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    راستی چندتا از هشپلیسیهای سابق هشت گل خورده را تایید کردند هشت هشت هشت سید بلال هم بدرد دفاع نمیخوره اون دیگه پیر شده
  • آره ما لنگی هستیم IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    این وامونده کهنسال حالا که دیگه کم کم فهمیده دارن محترمانه عذرش رو از بنگاه لجن پراکنی لنگ میخوان،میخواد با ترفند مصاحبه و کری خونی های سخیف و دور از شأن یه لنگی اصیل🤤عشوه شتری بیاد و دلبری کنه واسه لنگیا که بهش اجازه بدن تا سن نود سالگی تو بنگاه شادمانی لنگ مشغول بکار باشه... بابا تو الان باید فکر انتخاب یه آسایشگاه سالمندان مناسب باشی واسه خودت،بوی الرحمانت دیگه بلند شده لعنتی...
  • ابرام سیبیل IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    اون پنج تا قهرمانیم از صدقه سر بابامسعود دارن فکر میکنن خودشون گرفتن سد حالالم تا موقعی که دوپینگ میکنه میتونه بازی کنه حتی اگه پنجاه سالشم باشه
  • سعید صادقی رو مصدوم کن IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    عنایات داوری به لنگ در فصل ۱۴۰۰ لنگ -شهر خودرو :دو تا گل تیم پیروزی به شهر خودرو که آفساید بود. لنگ - ذوب آهن یه گل به خودی و مشکوک از دروازبان ذوب آهن و در ادامه یه پنالتی مفت برای لنگ گرفتن..! هفته ۱۷: گل سالم نساجی به لنگ مردود اعلام شد(افساید ) لنگ - آلومینیوم داور تک به تک شدن بازیکن آلومینیوم(محمد بایرامی) با حامد لک رک آفساید گرفت که قطعا گل اول الومینیوم به ثمر می رسید. گل اول لنگ به الومینیوم آفساید بود(گل حامد پاکدل افساید بود) داور نگرفت. لنگ - گل گوهر گل لنگ خطای هند بود و آقای پاکدل با دست گل زد. داور یه پنالتی هم برای گل گهر نگرفت. و در اخر به 5 دربی اخر نگاه کن در هر 5 مسابقه پنالتی که برای تاج گرفته نشده با تغییر نتایج همون 5 دربی شاید کل جدول در اخر فصل تغییر میکرد
  • آبی IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    امید تاجی ها فقط به خداست
  • دلفان IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    سید جلال با شخصیت ، با اخلاق ، با معرفت ، با ادب و دوست داشتنی .‌‌افرادیمانند سید جلال و وحید امیری است که به فوتبال امروز ما شخصیت دادند . وجود امثال آنها است که به فوتبال ما هویت میده . برای جوانان برومند و با شخصیت فوتبال ایران آرزوی سربلندی دارم.
  • شاهین IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    همین اسطوره 40 ساله که تو بوق وکرنا میکنین همه میدونن چه خبره البته عاقلا یه سال رفت کشورهای حاشیه خلیج فارس دیپورت شد..چرا ؟؟؟؟چون اونجا گند دوپینگ در میاد وخبری از بابامسعودها ومامان اذرها و....نیست تا پدر تیمهای دیگه رو دربیارن ویه تیمو به زور بفرستن بالا بره اسیا قهرمان شه که اونم به خاطر چوب خدا نشد تا حسرت ابدی لنگیا باقی بمونه ویا سربازی امیرییو لاوپوشونی کنن یا دوپینگه این مرتیکه رو...بعضی لنگیا میگن فرها پودری فرهاد جک تری دی فرناز ولی همین فرناز 7 سال تو لیگ انرات اقایی کرد تو لیگه قهرمانان اسیا ا العین قهرمان شد لابد با دوپینگ ولی سید بلالتون یه سال تو حاشیه خلیج فارس بازی کرد دیپورت شد عاقلن دانند کی دوپینگیه؟؟؟؟؟
  • اف IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    امیدمان به خودمان میباشد!!!!!!!!! دوکلمه از مادرعروس😁😁😁پس بابامسعود این ۵ سال چیکاره بود خخخخخخخخخ خندیدیم
  • استقلال IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    فقط استقلال بقیه سوسک بازیه پرسپولیس باباش مورده دیگه یتیم شده اینه
  • لنگی IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    کسی نخواست تو شمسعلی به استقلال فکر کنی،برو در کنار لورن بلان به تیم خودت فکر کن🤣🤣🤣
  • آبی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    بلال جون تو خودت با قرص و آمپول رو پاهاتی
  • اصالت IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    هوادار استقلال فقط بلده فحش و بد دهنی بکنه امسال اولین بازی ابی و قرمز که با تماشاچی بود را وقتی فوتبال برتر هوادارها را نشان میداد خداوکیلی خجالت کشیدم هرچی بنگی و سیگاری و خط و خال دار بود تو هوادارهای تیم استقلال نشسته بودن که اکثریت دوستان فرهاد مجیدی و اون دفاع استقلال دانشگر بودن خوب مردم که فوتبال را می فهمند چرا هفتاد درصدشان طرفدار پرسپولیس هستند بلاخره اگه استقلال بهترین تیم ایران و اسیا بود هوادارهاش یک ششم پرسپولیس هستند تازه هر چی بازیکن پرافتخار فوتبال ایران است از مکتب پرسپولیس است اما شاه تیم استقلال فرهاد مجیدی بزرگترین افتخارش زدن ۴ تا گل به تیم پرسپولیس هست حالا خودتان قضاوت کنید
    • آنتی لنگیزاسیون IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      اینو خدمتت عرض کنم که اتفاقا تیم لنگ و جامعه هواداریش خیلی بیشتر از استقلال آدم لمپن و درب و داغون داره. استقلال از زمانی که تاج بود همیشه یه وجهه آکادمیک و ژورنالیستی داشت و اکثر کسانی که در مکتب تاج بودن افراد تحصیلکرده و آکادمیسین بودن. نمیشه منکر شد که هر دو سمت به هر حال هوادارانی دارن که از فقر فرهنگی و فکری و ظاهری برخوردارن ولی جناب لنگینه مطمئن باش اگر قرار بر سرشماری هم باشه این تعداد سمت تیم جعلی لنگ خیلی خیلی بالاتره. علی الظاهر هم اگر ذره ای بی‌طرفی اختیار کنیم تشخیصش سخت نیست.حتی کی‌روش هم به این موضوع اذعان داشت که استقلال تیمی خاص با هوادارانی خاص هست.یه موردش فقط بررسی پیشکسوتان باشگاه استقلال هست. باشگاه استقلال اگر فقط ناصر خان حجازی و منصور خان پورحیدری و غلامحسین مظلومی رو به عنوان پیشکسوت داشت، این سه عزیز فقید می ارزیدن به هزار تا پیشکسوت درب و داغون لنگی. اسطوره شما علی پروین خودش گویای همه چیز در باب مکتب جعلی لنگ هست و احتیاجی دیگه به مجامله و قلمفرسایی بابت مقایسه نیست
  • علی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    زنده باد سوپرمن پرسپولیس دوستت داریم مرد با تعصب
  • ناشناس IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    اینا پیروزی را اذیت می کنن،اینا تیم را می خوان ضعیف کنن،اینا نمی خوان ما قهرمان بشیم،اینا اینا اینا .......خخخخخ
  • سرخ کابوس آبی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    آقا جلال آقایی از کلامت میباه بزرگی پرسپولیس از کاپیتان پرسپولیس چیزی که همیشگیست ما هم بهشما وهم تیم سرخ ایمان واعتقاد داریم اگر چه قله بسیار سخته اما کار راحت کمزه وافخار نداره قلب وروح ما با شماست به پیش گلهای سرخ باغ عشق وعاطفه
  • ققنوس IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    درود بر آبی دلان مهربون و شریف و متین و با وقار و صاحب هرآنچه صفات خوب و نیک گه خداوند منان به تیم استقلال و هواداران عاشقش عطا کرده ، آهایی دوستان خیلی خوشحالم که از زیر یوغ سیستم ظلم و جور دولت روحانی و وزرای رنگیش هم ما هم ایران عزیزمون نجات پیدا کرد و تقریبا زمینه برای جنگ رودررو و در شرایط برابر فراهم شده ، یادمون باشه حمایت تا آخرین لحظه و اتحاد برای همیشه ، خیلی هم به این صحبت‌ها اهمیت ندیم ، تیم محترم رقیب چون دیگه اون شرایط یک طرفه که عبارت بود از جعل و تخلف‌های مکرر و گرفتن پنالتی از دقیقه ۸۰ به بعد و ... رو ندارن با ته مونده زورشون و پیگیری مرتب و شبانه روزی افشین پیروانی و مراجعه ایشون به ادارات و ارگان‌های مختلف که دوستاش اونجا بودن نذاشت یزدانی و مرادمند به فوتبالشون ادامه بدن ، خواهشی که دارم تمرکز کنین روی معافی امیری و خدمت نرفتن رضاییان ، چون ما اول فصل قول دادیم دوران بزن دررو تموم شده ، بزودی پیروزی با از دست دادن امیری و رضاییان جام میگیره البته جامی که توش زهر کاری ریخته شده ، دوستتون دارم التماس دعا
  • فرهاد IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    راست میگه باید به نیمکت نشینی فکرکنه.فعلا که منصوریان با آر پی جی منفجرتون کرد شب های بی ستاره تون صبح

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی