نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
کوین یامگا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کوین آرتور یامگا فاصله کمی تا رسیدن به رکورد گلزنی مامه تیام به عنوان یکی از برترین مهاجمان خارجی استقلال دارد که به او الماس سیاه گفته می‌شد.

 مامه تیام به عنوان دومین گلزن خارجی برتر تاریخ باشگاه استقلال توانسته بود در ۱۳ بازی ۱۲ گل بزند و آرتور کوین یامگا با ۱۰ گلی که به ثمر رسانده فاصله چندانی با او ندارد.

تا این لحظه برترین گلزن خاجی تاریخ استقلال شیخ دیاباته است که توانسته در ۴۷ بازی ۲۷ گل به ثمر برساند و با اقتدار در صدر قرار بگیرد. پس از او تیام و پس از تیام جی‌لوید ساموئل با ۱۰ گل قرار داشت که هم‌اکنون یامگا به طور مشترک کنار او است.

یامگا به همین زودی سومین گلزن برتر خارجی تاریخ استقلال لقب گرفته و باید دید تا انتهای فصل چه آماری از خود بر جای می‌گذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یک استقلالی متعصب IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    درسته که یامگا 60 درصد گل هاش از پنالتی بوده(هرچند زدن پنالتی هم خیلی راحت نیست و سعید صادقی بهترین مثالش) اما مهارت یامگا به پس گرفتن توپ و حمل توپ با استفاده از سرعت بالاشه و توی موقعیت سازی ها و دادن پاس های کلیدی بسیار تاثیرگذار نشون داده قابلیت شرکتش توی کار های تدافعی هم به دفاع تیم کمک میکنه هم همون عامل سرعت و حمل توپ مزیت دیگه یامگا هم قدرت بدنی بالاییه که داره و باعث میشه کادر فنی کمتر نگران مصدوم شدنش باشن تنها نقطه ضعف یامگا و سایر بازیکنای 💙استقلال💙 زدن ضربات اخر و شوت زنیه (البته امانوف و تا حدودی نیک نفس خوب نشون دادن تو این زمینه) اینم حس میکنم برمیگرده به مدل تمرین دهی کادرفنی که بیشتر تاکتیکی تمرین میکنن و به ارتقای مهارت های هجومی مهاجما توی تمرینا خیلی توجه نمیشه امیدوارم کادرفنی به این موضوع توجه کنن یامگا بازیکنیه که حیفه راحت ازایران بره و بازیکن لیگ های عربی بشه لطفا حفظش کنید و توی بخش ضربه زدن هم بهش تمرین بدید
  • رضایاک IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    آره... پنالگا‌، رکورددار گرفتن پنالتی تیم کیسه با بردهای کثیف
  • شمسعلی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    وقتی باشگاهی هیچ درآمدی از خودش نداره، اینا هر گلی که می‌زنن خیلی قشنگ سه میلیارد از جیبهای مردم سرزمینم کم میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی