کارلوس کی‌روش
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال مصر، با استفاده از دوربین تلفن همراهش، مشغول نکته برداری از دیدار دو تیم مصری در لیگ این کشور شد.

خبرورزشی - کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر به همراه دستیارانش، روی گذشته از نزدیک شاهد دیدار دو تیم سرامیکا کلیوپاترا و سموحه بودند تا عملکرد بازیکنان دو تیم را برای گزینش آخرین و مهمترین لیست تیم ملی مصر جهت حضور در دو دیدار فوق العاده مهم از مرحله مقدماتی جام جهانی برابر سنگال، زیر نظر بگیرند.

کادرفنی تیم ملی مصر مشتاق است تا دیدارهای مهم رقابت‌های لیگ برتر مصر را به دقا دنبال کنند تا سطح کیفی بازیکنان مدنظر خود جهت حضور در تیم ملی را ارزیابی کنند. جایی که فراعنه باید در دو تاریخ ۲۵ و ۲۹ مارس برای حضور در جام جهانی، به مصاف سنگال قهرمان آفریقا برود.

تصاویری که تا امروز کمتر از کی روش دیده اید/ فیلمبرداری کارلوس از لیگ مصر؛ او کدام بازیکن را زیر نظر داشت؟

نکته جالب اینکه کی‌روش در جریان دیدار روز گذشته دو تیم سرامیکا کلیوپاترا و سموحه، با دوربین تلفن همراه خود، برای دقایقی مشغول فیلمبرداری از جریان بازی شد. به نظر می‌رسد او با این کار، عملکرد یکی از بازیکنان مدنظر خود را زیر نظر گرفته است.

قرار است که کارلوس کی‌روش، اسامی بازیکنان تیم ملی مصر برای انجام این دو بازی حساس را روز ۱۹ مارس اعلام کند. سرمربی پرتغالی از فدراسیون فوتبال این کشور درخواست کرده بود تا با ارسال نامه ای، فاصله میان برگزاری دو بازی برابر سنگال را افزایش دهند که این مسئله با مخالفت کنفدراسیون فوتبال آفریقا همراه شد.

تصاویری که تا امروز کمتر از کی روش دیده اید/ فیلمبرداری کارلوس از لیگ مصر؛ او کدام بازیکن را زیر نظر داشت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    حتما داره عکس هم میگیره تا مثل مکتب حامیش چند تا جام کنار خودش فتوشاپ کنه خخخخخخخخ مصر پرافتخارترین تیم جام ملتهای آفریقا به همراه از بهترین مهاجمان دنیا رو فقط با چهار تا گل زده رسوند فینال تا بازم باخت خفت بار دیگه ای رو تجربه کنه ، اینم باید لقبش بذارن: آقای باخت
    • کیارش US ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      خوبه میگی رساند فینال بعد با پنالتی باختن جلو اون سنگال قدرتمند اسمش میشه خفت جلوی انگولا مساوی کردن اسمش میشه چی؟؟؟ این مدل هواداری پدر فوتبال مارو در اورد لیگ مصر سطحش از لیگ ما خیلی بالاتره به باشگاه های العزمالک و الاهلی نگاه کن متوجه میشی نه به امار برو امکاناتو ببین سوای مشکلاتی که دارن خیلی خوب فوتبالشونو توسعه دادن ما از اسبا هم حذف شدیم به لطف دوستان
    • عادل IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      كيروش خوب امثال شماها را سوزوند ! كينه ائي تو دلتون گذاشت كه هزارتا ماشين آتش نشاني هم خاموشش نمي كنه ! هنوزم مطرح و تأثير گذاره و استعدادجديد كشف مي كنه و كسب درآمد مي كنه و اصلا شماهارو به ياد هم نداره ولي شماها وقت و كار ووزندگيتون هنوز در گير نام كيروشه ! حالا تو و كريمي و عزيزي موفق ترين يا كيروش ؟؟؟
  • ... IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    این پیرمرد پرحاشیه جام جهانی نمیبینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی