نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
علیرضا بیرانوند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس برای بازگشت دوباره به این تیم یک مشکل دارد.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران که در ابتدای فصل گذشته با قراردادی سه ساله به آنتورپ بلژیک پیوست، پس از یک فصل حضور در این تیم به طور قرضی راهی بوآویشتا پرتغال شد، اما این روزها شرایط خوبی در تیم جدید خود ندارد.

بیرانوند که در آستانه جام جهانی جایگاه خود به‌عنوان سنگربان اول تیم ملی را نیز در دو بازی قبل از دست داده است، از شرایط موجود در پرتغال اصلاً رضایت ندارد و شنیده می‌شود تصمیم خود برای بازگشت به ایران و پرسپولیس را گرفته است، اما برای عملی شدن این تصمیم یک مشکل اساسی وجود دارد.

بیرانوند که با قراردادی سه ساله به آنتورپ پیوسته است، هنوز یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد و برای بازگشت به ایران باید راهکاری جهت فسخ قرارداد یا احتمالاً انتقال قرضی به پرسپولیس پیدا کند. دروازه‌بان سابق پرسپولیس هنوز صحبتی رسمی با کادر فنی و مدیران این باشگاه انجام نداده است و باید ابتدا وضعیت قرارداد خود با تیم بلژیکی را مشخص کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    اوردن بیرانود خرج دارد. همان پول را به نیازمند . بدهید.. جوان هست و جویای نام. بیرانود . زیاد نرمال نیست . نان دفاع برانکو را می خورد.
  • 4444 IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    خبرورزشی در تلاش برای جذب بازیکن برای لنگ و حاشیه سازی برای استقلال، بجای این کارا بابامسعود و مامان آذرو برگردونید. خسته نشدین انقدر چرندیات نوشتید و تیتر چرت زدید؟ خبرای بدون منبع بر اساس تخیلات هرزنویسان لنگ ورزشی، از ی روزنامه معتبر و شماره 1 تبدیل شدین به خبرگزاری زرد طرفداری، امیدوارم شرافت و اعتبار چندین ساله رو ارزون نفروخته باشید.
    • پرسپولیس.فن IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      این شمایید که هرروز صبح که از خواب بلند میشید توییت میزنین این شما بودید که قهرمانی اسیا رو از تیم بزرگ پرسپولیس گرفتین این شما بودین که برای عیسی آل کثیر حاشیه درست کردید این شمایید که با با مظلومیت پنالتی های پی در پی خودتون رو میگیرید تیم کیسه 14نفره تو زمین بازی میکنه 11تا بازیکن بیخود و داور فرناز پودری این پرسپولیس هست که برترین تیم ایرانی و برترین تیم اسیایی هست ❤️🤍🧿
    • پرس فن IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      این شمایید که هرروز صبح که از خواب بلند میشید توییت میزنین این شما بودید که قهرمانی اسیا رو از تیم بزرگ پرسپولیس گرفتین این شما بودین که برای عیسی آل کثیر حاشیه درست کردید این شمایید که با با مظلومیت پنالتی های پی در پی خودتون رو میگیرید تیم استقلال 14نفره تو زمین بازی میکنه 11تا بازیکن بیخود و داور و فرهاد مجیدی این پرسپولیس هست که برترین تیم ایرانی و برترین تیم اسیایی هست ❤️🤍🧿

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی