نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سیدجلال حسینی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعید نیست که سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس تصمیم بگیرد بعد از جدایی احتمالی از جمع سرخپوشان یک فصل دیگر در لیگ برتر بماند و با لباس ملوان از فوتبال کناره‌گیری کند.

قرارداد سیدجلال حسینی با پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی تمایل چندانی به تمدید قرارداد کاپیتان باتجربه تیمش ندارد و درحالی‌که برخی بازیکنان قراردادشان تمدید شده یا در نوبت تمدید هستند، خبری از تمدید با حسینی نیست.

برخی منابع می‌گویند یحیی که چندان علاقه‌ای به استفاده از بازیکنان پا به سن گذاشته ندارد و ماجرای برخورد نه‌چندان جالب او با مهدی مهدوی‌کیا هنوز در خاطره‌ها مانده، به کاپیتان تیمش پیشنهاد کرد که در پایان فصل ضمن خداحافظی از فوتبال به کادر فنی قرمزها اضافه شود و مربیگری را شروع کند اما نزدیکان حسینی می‌گویند او هنوز تصمیمی نگرفته اما معتقد است همچنان شرایط بازی در لیگ برتر را دارد.

حسینی که طی دوفصل اخیر در مقاطعی نیمکت‌نشین شد و در بازی‌های اخیر یکی از مدافعان اصلی تیمش بود، قبلا از علاقه‌مندی به خداحافظی از فوتبال با لباس ملوان صحبت کرده بود و از آنجا که نماینده باسابقه انزلی فعلا صدرنشین لیگ آزادگان است (۴۶ امتیاز از ۲۰ بازی و ۶ امتیاز بیشتر از تیم دوم) و شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر دارد، بعید نیست که کاپیتان قرمزها تصمیم بگیرد بعد از جدایی احتمالی از جمع سرخپوشان یک فصل دیگر در لیگ برتر بماند و با لباس ملوان از فوتبال کناره‌گیری کند.

جالب اینکه دیروز دو مدافع سرباز استقلال یعنی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند هم رسما قراردادشان با ملوان را امضا کردند تا دوره خدمت سربازی‌شان را در این تیم شمالی بگذرانند و احتمال دارد فصل آینده حسینی با این دو مدافع در ملوان همبازی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ مافیائی ظالم IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    یعنی این بابا هم تا سن ۴۲ سالگی سرباز فراری بوده خدایا این لنگپولیس معافیت کفالت جعلی دارد معافیت پزشکي جعلی دارد سرباز فراری دارد اما فقط باید ظلم به امثال یزدانی ومرادمند بشود خدایا ظالمان لنگی را به تو واگذار کردیم
  • علی پروین DE ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    آقای درویش مگه قراره یحیی رو نگه داری ؟ نکنه رفتی تو خط فکری یحیی ؟ آقای درویش با دلال بازی نمیشه تیم جمع کرد ! یحیی یکسال دیگه باشه ، کلا" ارزش تیم از نظر بازیکن رو به گند میکشه و بعد رفتن یحیی تیم برای بقا باید بجنگه .‌ چون با رفتن یحیی داورا از تیم حمایت نمیکنن ، بعبارتی داورا کوچ میکنن به تیم جدید یحیی ! همچنین که باید بگم ؛ درسته بازیکنا رو دعوت میکنن تیم ملی ، ولی ما که میدونیم بدرد نمیخورن و تیم چنگی بدل نمیزنه ! خلاصه حواست باشه بحیی زیر صندلیت موز نترکونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی