نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بیانیه آتشین تیم لیگ برتری منتشر شد/ هیچ قانونی در فوتبال ایران حریف بدحسابی باشگاه پرسپولیس نمی‌شود
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کمیته انضباطی و ارکان اجرایی فدراسیون ۳ سال است که اقدامی موثر برای وصول طلب این باشگاه از پرسپولیس انجام نداده اند، اما در جریمه کردن و محرومیت سرمربی ما پیشقدم هستند.

باشگاه شهر خودرو در خصوص اشتباهات فاحش داوری ‌و رای صادره کمیته انضباطی بیانیه‌ای را منتشر کرد:

متاسفانه از نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر قضاوت های یک‌ سویه و پر از اشتباه به ضرر تیم شهر خودرو به امری کلیشه ای تبدیل شده است، این درحالی است که نماینده استان خراسان در وضعیتی حساس به لحاظ جدولی به سر می برد و هرکدام از این اشتباهات منجر به از دست رفتن امتیازات حیاتی و تاثیرات منفی روحی و روانی برای اعضای تیم میگردد. با این حال باشگاه شهرخودرو در فصل جاری همیشه در صدد تعامل و احترام به داوران بوده است اما به نظر می‌رسد سکوت نجیبانه باشگاه شهر خودرو به ضرر این تیم و هوادارانش تمام شده است.

از ابتدای فصل تاکنون چهار پنالتی به ضرر تیم شهرخودرو توسط داوران گرفته شده است که در صحنه هایی مشابه در دیگر دیدار ها هیچ وقت سوتی برای پنالتی توسط داوران زده نمی شد، چرا که آنها جایگاه جدولی و نجابت شهرخودرو را ملاک تصمیمات خود قرار می دهند.

در چند بازی اخیر اشتباهات تعیین کننده داوری به اوج خود رسید. به طوری که دربازی مقابل تیم هوادار به گفته تمام کارشناسان امر از گل آفساید تیم هوادار چشم پوشی شد و یا در بازی مقابل تراکتور بازیکن این تیم درحالی که مستحق دریافت کارت زرد دوم و اخراج از زمین مسابقه بود داور سوت پایان نیمه اول را به صدا دراورد تا این تیم ۱۰ نفره نشود.

نکته ای که برای باشگاه شهرخودرو و هوادارانش بسیار آزار دهنده و مبهم است به این صورت است که چطور وقتی سرمربی تیم ما بخاطر دریافت گل‌ آفساید مقابل هوادار و تصمیم اشتباه داور از زمین مسابقه اخراج شده است مجدد با رای محرومیت و جریمه کمیته انضباطی مواجه می گردد! مگر غیر از آن است که اگر داور بازی این اشتباه تاثیر گذار را مرتکب نمی شد هیچ گاه مسائل بعدی پیرامون این اشتباه رخ نمی داد و سرمربی تیم اخراج نمی شد!

بیانیه آتشین تیم لیگ برتری منتشر شد/ هیچ قانونی در فوتبال ایران حریف بدحسابی باشگاه پرسپولیس نمی شود

شخصی که در تمام دوران فوتبالش چه در عصر بازیکنی و چه در قامت مربیگری از اخلاق مدار ترین افراد فوتبال بوده است و احترام به قوانین و داوران را همیشه در اولویت امور خود قرار داده است، چرا باید مورد این بی انصافی ها قرار گیرد؟

امروز جامعه فوتبال به خوبی شاهد اجحاف در حق داوود سیدعباسی و شاگردانش هستند. کمیته انضباطی و ارکان اجرایی فدراسیون ۳ سال است که اقدامی موثر برای وصول طلب این باشگاه از پرسپولیس انجام نداده اند، اما در جریمه کردن و محرومیت سرمربی شهر خودرو پیش قدم هستند…! در وصف مظلومیت این فصل شهر خودرو در تمامی امور عدم پرداخت طلب از باشگاه پرسپولیس هم نکته قابل تعاملی است، انگار به راستی هیچ قانون و اقدامی حریف بد حسابی باشگاه پرسپولیس نمیگردد و همچنان ما باید فریادهایمان را از شاه راه حنجره سر بدهیم ولی کسی صدایمان را نشنود،

خداوند در قرآن می فرماید:

مَن سَمِعَ رجلا ینادی یا لَلمُسلِمینَ فَلَم یجِبهُ فَلَیسَ بِمُسلِمٍ

(هرکسی بشنود صدای انسانی را که فریاد می کند «ای مسلمانان به فریاد من برسید» و او را کمک نکند، مسلمان نیست.)

این تصمیم کمیته محترم انضباطی مصداق واضح تبعیض میان تیم شهر خودرو با سایر تیم های دارای روابط در فدراسیون می باشد! تنها خواسته باشگاه شهر خودرو همواره تعیین نتایج و عدالت در مستطیل سبز بوده است نه خارج از آن. امیدواریم با تمرکز و فراهم شدن امکانات و ابزار های لازم اشتباهات داوری به حداقل برسد تا چرخش توپ و تقابل تیم ها تعیین کننده امتیازات و جایگاه هر تیم در جدول مسابقات باشد.

در پایان از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته داوران نظارت بیشتری را برای بازی‌های پیش رو خواستاریم تا دیگر شاهد ضایع شدن حق تیم‌ شهر خودرو و هواداران پر تعدادش نباشیم.

.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیدرضا IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    بنظرمن تقصیر استقلال هست چرا توپ بدست حریفش میخوره تو هجده قدم پنالتی میگیرین ، مگه ندیدین ما با دست گل زدیم تو دوربین نگاه کردیم گفتیم هند نشده!!!!!اونوقت تقصیر عنایتی هم هست که با دست به ما گل زدن ،هندبال فقط مال ماست ، مال خود ماست خودمون اختراعش وردیم
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    نگید تو رو خدا.دهنتون رو آب بکشید. لنگ و بی قانونی؟ نعوذ بالله. لنگ و بد حسابی؟ الله اکبر. این چه حرفیه. شما از لنگ قانون‌مدار تر و مبادی آداب و خوش حساب تر تو گینه بی‌صاحاب هم پیدا نمی‌کنید. حتما وقت نکردن پول رو بری ن به حسابتون. آخه یه مقدار سرشون بابت لجن پراکنی و خاله زنک بازی قبل از دربی و حمایت از حق تیم‌های مظلومی مثل گل‌گهر شلوغ بود
  • ساوالان IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    از بی مدیریتی انصاریفرد استفاده نمودید . واین قرارداد گلستان را نوشتید!!!!!! حالا هم برای خوش خدمتی به درگاه ابی هر روز بیانیه می دهید.. این پول باید سال پیش داده می شد . وزارت نگذاشت . تا پرسپولیس را در این گرداب رها کند الان هم درویش ادم سجادی هست . توانی در خود ندارد..
    • علی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      لنگیای مافیایی همیشه مظلوم نما در حال صدور بیانیه ای جدید...!
  • از پیدایش زمین0مقام بین المللی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    یک تیم پیدا کنید از سوگولی حکومت در امان باشه
  • مهدی IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    سکوت خیانت به نماینده مردم یک استان است .اگر طلب شهر خودرو پرداخت شده بود الان حال و روز این تیم این چنین نبود ووگرنه الان شهرخودرو میتونست با طلبش بازیکن مثل ازبک تمیروف بگیره و در این جای جدول نبود و مدام دم از اخلاق میزنه
  • فقط استقلال IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    خبرورزشی( خبرناهار) چرا یه کلام ازکسر امتیازلنگ نگارش نکردی؟؟؟چون همین تیترشما خبرناهاران هم کنایه به سرورتون استقلاله،اما به کوری چشم شما خبرناها ران ولنگیهای هوچیگر،استقلال قهرمان است.
  • علی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    لنگ حکومتی هوچیگر فراقانونی!!!
  • قدیمی IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    بنظرمیادارکان فدراسیون دیگه توان جمع کردن مشکلات فوتبال راندارند!!توقرن ۲۲ ماهنوز اندرخم یک کوچه ایم!! جزیره جیبوتی هم به وضع ما درفوتبال میخندد!!
    • qaqa IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      میخواستن مدیرای تیم پیروزی لقمه اندازه دهنشون و بودجه باشگاهشون بردارن، نه قرارداد ترکمنچایی ببندن که خودشون هم توش بمونن!! تقصیر خود لنگی هاست، و علی الخصوص هوادارای نق زن اونها که بعد رفتن کالدرون مهلت نفس کشیدن به مدیرشون ندادن تا از زیر سنگ هم براشون لورن بلان رو بیاره؛ بفرمایید اینم نتیجش:)
  • mahdi IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    کسر امتیاز از تیم مافیایی حداقل اقدام قانونی می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی